جزئیات خبر بیماری سرطان خون حمید هیراد و شیمی درمانی + عکس

0

جزئیات خبر بیماری سرطان خون حمید هیراد و شیمی درمانی + عکس

در خبری که توسط بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی در پیج شخصی منتشر شد نوشته: که حمید هیراد خواننده پاپ کشورمان به سرطان خون مبتلاست .جزئیات و واقعیت این خبر را در مجله حرف تازه بخوانید

جزئیات خبر بیماری سرطان خون حمید هیراد و شیمی درمانی + عکس

سرطان خون حمید هیراد

سرطان حمید هیراد بسیاری از طرفداران این خواننده را نگران و شوکه کرده و در پی این هستند بدانند که آیا این خبر صحت دارد یا نه ، خبر بیماری سرطان خون این خواننده توسط بهمن بابازاده رسانه ای شده و ناگفته نماند که بابازاده چندی پیش نیز درباره جدایی محسن چاوشی و همسرش افشاگری کرده بود

خبر بهمن بابازده از بیماری خواننده پاپ

بهمن بابازاده با انتقاد از حواشی پیش امده برای حمید هیراد در پیج خود نوشت: متاسفم: ولی حمید هیراد درگیر سرطان خون شده و امونش را بریده ، زامبی هایی که در دو سال پیش به حانش افتاده بودند ، بداند که در اوج حملاتشان ،هیراد در حال شیمی درمانی نفسگیر بود و تا ابد عذاب وجدان داشته باشند. او نیاز به امید داره برای مبارزه ، برای جنگ با سرطان… برای زندگی دوباره..

سرطان خون حمید هیراد

حمید هیراد طی چند وقت اخیر کمتر آهنگی مننشر کرد و تعداد کنسرت هایش نیز کاهش پیدا کرده بود. با این حال کسی گمان نمی کرد که او به بیماری مبتلا شده باشد.
نگرانی هواداران این خواننده پاپ وقتی بیشتر می شود که بدانیم طی چند سال اخیر دو خواننده مطرح و جوان یعنی مرتضی پاشایی و بهنام صفوی به دلیل سرطان جان باختند.

از اتهام سرقت ادبی تا پلی بک و لب زدن در کنسرت ها. همین مسائل باعث اعتراضات زیادی علیه او شد. به گفته برخی این اعتراضات تا حدی او را منزوی کرده بود.

حمید حسین‌زاده، با نام هنری حمید هیراد ۱ بهمن سال ۱۳۷۰ در چابکسر استان گیلان به دنیا آمد.
حمید هیراد از ۶ سالگی به خوانندگی علاقه پیدا کرد و در ۱۵–۱۶ سالگی پس از اتمام هنرستان با ترانه و ترانه‌سرایی آشنا شد و پس از آن سبک موسیقی سنتی را انتخاب کرد. البته به گفتهٔ خود او، از همان دوران کودکی شیفتهٔ موسیقی سنتی بوده‌است.
او در کنار دنبال کردن موسیقی به صورت حرفه‌ای به ترانه‌سرایی پرداخت. سپس با چند کار نیمه‌حرفه‌ای با گروهی موسوم به «داروگ» فعالیت هنری خود را ادامه داد.

نظرات