انواع مدلهای جدید مبل های سلطنتی مصری ویژه نوروز ۹۹

0

مبل مصری، نوعی مبلمان است که طراحی آن از فرهنگ مصر باستان گرفته شده است. این نوع مبلمان یتازگی طرفداران ایرانی زیادی را به خود جذب کرده است و راه به خانه ایرانیان پیدا کرده است. به همین دلیل، مجله اینترنتی “حرف تازه” تصمیم گرفت تا با نزدیک شدن سال ۹۹ جدیدترین انواع مدل مبل مصری ۹۹ را برای همراهان همیشگی خود قرار دهد. برای مشاهده این بخش از مطالب با ما همراه باشید.

انواع مدلهای جدید مبل مصری ویژه نوروز 99

 

مبل مصری با طراحی شیک سلطنتی

اگر تمایل دارید دکوراسیون داخلی منزل تان را به صورت سلطنتی طراحی نمایید بهتر است از مبلمان مصری برای چیدن در سالن پذیرایی استفاده کنید. مبلمان مصری دارای ساختاری پیچیده هستند و برای تزیین آن ها از منبت کاری هایی روی پایه و دسته و تاج مبلمان استفاده شده است و همین تزیینات آن ها را از سایر مدل های مبلمان متمایز کرده است همچنین این طرح مبلمان بزرگ و حجیم می باشند که همین موضوع باعث راحتی آن ها شده است و شما می توانید در خانه های بزرگ از این مدل مبلمان استفاده نمایید.

مبل سلطنتی مصری

مبلمان مصری در دسته مبلمان سلطنتی و مبلمان استیل قرار دارند و برای طراحی آن ها از تزئینات مصریان باستان الهام گرفته شده است بنابراین اگر شما از آن دسته از افرادی می باشید که تمایل دارید وسایل منزل تان اشرافی و شیک به نظر برسند این مدل مبلمان می توانند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل باشند. اگر خانه شما دارای متراژی کوچک می باشد بهتر است از انتخاب مبلمان مصری خودداری نمایید زیرا این مدل مبلمان برای خانه های کوچک مناسب نمی باشند و باعث می شوند تا فضای خانه شلوغ و آشفته به نظر برسد.

طرح مبل سلطنتی

به طور تجربی برای خانه هایی با متراژ بیش از ۹۰ متر مربع می توان از مبل مصری استفاده کرد. در ضمن ارتفاع سقف منزل شما نباید کوتاه باشد. در غیر این صورت اتاق شما بسیار شلوغ به نظر خواهد آمد و از زیبایی دکوراسیون آن کم می شود.

 

انواع مدلهای جدید مبل مصری ویژه نوروز ۹۹

مدل مبل مصری 99

 

مدل مبل مصری 99

 

مدل مبل مصری 99

 

مدل مبل مصری 99

 

مدل مبل مصری 99

 

مدل مبل مصری 99

 

مدل مبل مصری 99

 

مدل مبل مصری 99

 

مدل مبل مصری 99

 

مدل مبل مصری 99

 

مدل مبل مصری 99

 

مدل مبل مصری 99

 

مدل مبل مصری 99

با ما همراه باشید

نظرات