بیوگرافی و عکسهای آیدا فقیه زاده

5

آیدا فقیه زاده، بازیگر نسل جدید کم حاشیه که بیشتر در تلویزیون فعالیت دارد. با خبر بازپخش سریال “زمانه” از رسانه ملی، تصمیم به معرفی یکی از بازیگران اصلی این سریال، خانوم آیدا فقیه زاده گرفتیم. در ادامه ی این مطلب، به بیوگرافی کامل این بازیگر، فیلم شناسی و عکسهای جدید او و همسرش می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی و عکسهای آیدا فقیه زاده

 

بیوگرافی آیدا فقیه زاده

آیدا فقیه زاده، بازیگر نسل جدید سینما و تلویزیون در سال ۶۳ در تهران متولد شد. او فارغ‌التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر می‌باشد. پدرش مهندس کشاورز و مادرش بازخرید سازمان هواشناسی است، او یک خواهر دارد و در یک خانواده چهار نفری بدنیا امده است؛ می گوید بیشتر زمانش مشغول درس خواندن است.

بیوگرافی

او در مورد خانواده و تحصیلش می گوید: “من دختر بزرگ خانواده هستم ، خانواده دوست داشتندکه رشته دانشگاهی ام رشته ای جز بازیگری باشد و پیشنهاد دادند که در یک رشته فنی درس بخوانم، روی همین حساب من کامپیوتر خواندم.”

 

سالهای فعالیت

آیدا به دلیل علاقه به بازیگری، در سال ۱۳۸۷ به کلاس‌های بازیگری “امین تارخ” راه یافت. در اولین فعالیت حرفه‌ای خود در سریال “راه شیری” به کارگردانی عبدالحسین برزیده با امین تارخ هم بازی شد. پس از آن در سال ۱۳۹۱ در سریال تلویزیونی “زمانه” در نقش “بهار” به ایفای نقش پرداخت.

حمید گودرزی

او در سال ۱۳۹۲ در سریال “بچه‌های نسبتاً بد” به کارگردانی سیروس مقدم، در نقش “مرجان” بازی کرد. چنان‌که عنوان شده‌است، سیروس مقدم قصد داشت در سریال بچه‌های نسبتاً بد، “سحر قریشی” را به بازی بگیرد اما چند روز پیش از شروع تصویربرداری، اعلام شد قریشی ممنوع‌التصویر است و بنابراین تصمیم گرفت آیدا فقیه زاده را برای این نقش انتخاب کند. او اخیر بشدت کم فعالیت شده است.

 

همسر آیدا فقیه زاده

فقیه زاده مجرد است و تاکنون در رابطه با وضعیت تاهلش گفتگویی انجام نداده است.

همسر

 

علاقه به خلوت و دوری از شهرت

آیدا فقیه زاده در یکی از گفتگو های خود، اعلام کرد محبوبیت را بیشتر از شهرت دوست دارد: ” من خلوت خودم را خیلی دوست دارم. قطعا هیچ کس بدش نمی آید که دوستش داشته باشند ولی شهرت می تواند خلوت آدم را به هم بریزد و من اینقدر به خلوتم وابستگی دارم که می خواهم از همین نقطه شروع اصلا به این مسائل فکر نکنم و به طرفشان نرم. من فقط زمانی دوست دارم اذز خلوتم بیرون بیایم که سر کار باشم و بحث کار در میان باشد.

علاقه به خلوت

سر همین کار، شلوغی پشت صحنه را دوست داشتم و دیدن تلاش و انرژی تک تک بچه های گروه کلی به من انرژی می داد. کارگاه بازیگری مان را هم خیلی دوست داشتم و با بچه ها رابطه صمیمانه و خوبی داشتیم. بیشتر دوستان سینمایی من هم دوستان همکلاسی ام در کارگاه بازیگری هستند. متین ستوده، شهرام قائدی و عطا عمرانی از همدوره ای های من بودند.”

 

مجموعه های تلویزیونی

  • راه شیری (۱۳۸۸)
  • زمانه (۱۳۹۱)
  • بچه های نسبتا بد (۱۳۹۲)

 

دیگر عکسهای آیدا فقیه زاده

 عکسهای جدید آیدا فقیه زاده 99

 

 عکسهای جدید آیدا فقیه زاده 99

 

 عکسهای جدید آیدا فقیه زاده 99

 

 عکسهای جدید آیدا فقیه زاده 99

 

 عکسهای جدید آیدا فقیه زاده 99

 

 عکسهای جدید آیدا فقیه زاده 99

 

 عکسهای جدید آیدا فقیه زاده 99

با ما همراه باشید.

5 دیدگاه در “بیوگرافی و عکسهای آیدا فقیه زاده

  1. عادل گفت:

    خییلی دوست دارم همیشه موفق باشی

  2. ابوالفضل گفت:

    خیلی‌ دلم براش تنگ شده کاش با خبر می شدم از حالش

  3. محمد گفت:

    بسیار موقر
    انشالله خوشبخت بشین

  4. مهدی گفت:
    3
    1

    آرام و صبور آرزومند آرزوهایت

  5. فرزاد گفت:

    بازیگرخوبی ودوست داشتنی هستین

نظرات