بیوگرافی روفیا محضری بازیگر نقش جوانی لیلا در سریال هم گناه + عکس

0

بیوگرافی روفیا محضری بازیگر نقش جوانی لیلا در سریال هم گناه + عکس

بیوگرافی و عکسهای روفیا محضری بازیگر نقش لیلا در جوانی در سریال هم گناه را به همراه اینستاگرام و سن و آثار فیلم و سریال و نحوه بازیگر شدن را در مجله حرف تازه بخوانید.

بیوگرافی روفیا محضری

روفیا محضری بازیگر جوان و دانش آموخته داروسازی و رشته پزشکی است و اولین بازی وی را در سریال نمایش خانگی هم گناه میبینیم که بسیار موفق عمل کرده و و در کنار بهروز پرستویی بازی خوبی را ارائه داده است.

بیوگرافی روفیا محضری بازیگر نقش جوانی لیلا در سریال هم گناه + عکس

اسم بازیگر نقش لیلا در سریال هم‌گناه چیست؟

سریال هم گناه به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی از اسفند ماه ۹۸ در شبکه نمایش خانگی توزیع شده و در حال پخش می باشد که هنرمندان شاخص و مطرح زیادی در آن حضور دارند
از جمله بازیگرانی که در این سریال نمایش خانگی بازی کردند ،پرویز پرستویی، هدیه تهرانی حبیب رضایی، محسن کیایی، مهدی پاکدل و مسعود رایگان، رویا تیموریان، پدرام شریفی و بهروز پرستویی در نقش جوانی پدرش حضور دارد

اینستاگرام روفیا محضری بازیگر نقش لیلا کوهی در سریال هم گناه
سریال هم گناه درباره خانواده صبوری است که خانواده ای بزرگ و قدیمی هستند که سال هاست در کار صادرات و واردات گل و گیاه است که نقش فریبرز صبوری را پرویز پرستویی بازی کرده که پسرش بهروز پرستویی نیز در کاراکتر جوانی وی را بازی میکند که شباهت صدا و چهره بسیار زیاد پرستویی جوان باعث تعجب مخاطبان و تماشاگران این سریال شده است.

فیلم های روفیا محضری بازیگر

بازیگر نقش لیلا کوهی در سریال هم گناه

در قسمت های اول دیدیم که فریبرز به دختری علاقه دارد که اسمش لیلا کوهی است و سر حرف را با او در مغازه رنگزری و کاموا فروشی باز میکند و به او ابراز علاقه میکند.
ایفاگر نقش لیلا خانم روفیا محضری بازیگر خوب و با سابقه کشورمان است که در کاراکتر لیلا را بازی میکند و نقش پیری و میانسای را نیز هنگامه قاضیانی بازی میکند و شباهت زیادی نیز به خانم قاضیانی دارد و انتخاب خوبی برای نقش جوانی وی می باشد
حبیب رضایی نیز در نقش پرویز کوهی برادر لیلا کوهی و دایی پیمان صبوری و رویا تیموریان در نقش فریده صبوری خواهر فریبرز، فرید، فرهاد، مادر آرمان و امین است.

 

بیوگرافی روفیا محضری بازیگر

اینستاگرام روفیا محضری

پیج اینستاگرام وی با آیدی roofiya_mahzari فعال است و میتوانید با تصاویر و کارهای وی بیشتر آشنا شوید

روفیا محضری بازیگر سریال هم گناه کیست؟

روفیا محضری و هنگامه قاضیانی بازیگران نقش جوانی و میانسالی لیلا کوهی در سریال هم گناه

عکسهای شخصی روفیا محضری بازیگر نقش لیلا در سریال هم گناه

نظرات