بیوگرافی و عکسهای ندا جبرائیلی بازیگر

0

بیوگرافی و عکسهای ندا جبرائیلی بازیگر

ندا جبرائیلی یکی از بازیگران جوان و خوش آتیه ایرانی در عرصه سینما و تئاتر است. وی در جدیدترین سریالش بنام برادر جان که بازی کرد است نیز خوب درخشید.

ندا جبرائیلی

بیوگرافی ندا جبرائیلی

جبـرائیلی متولد سال ۱۳۶۸ در تهران است.

همسر ندا جبرائیلی

وی تابحال ازدواج نکرد است و مجرد میباشد. او تا امروز هیچ عکس یا مطلبی در مورد ازدواجش را رسانه ای نکرده است, و میگوید بخاطر مشغله کاری هنوز به ازدواج فکر نمیکنم.

ندا جبرائیلی

شروع فعالیت ندا جبرائیلی

وی اولین بار در سال ۱۳۸۹ با فیلم سینمایی دونده زمین وارد سینما شد و با درخشش در کارهایش که باعث شد در بازی در فیلم (قاعده تصادف سال ۱۳۹۱ ) نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر شود.
جدیدترن کار ندا جبرائیلی سریال زیبای برادر جان است. موضوع اصلی این ملودرام خانوادگی «حق الناس» است و در خلاصه داستان آن آمده است؛ «پسری بعد از، از دست دادن پدرش می­ خواهد دین­ های او را ادا کند.»
سریال برادر جان به کارگردانی محمدرضا‌ آهنج و به نویسندگی سعید نعمت‌الله و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی تولید شده است.حسام منظور از اولین بازیگرانی بود جلوی دوربین این سریال رفت.

آثار ندا جبـرائیلی

فیلم‌شناسی

سریال برادر جان
۱۳۹۶ کارت پرواز
۱۳۹۴ ما، در بهشت
۱۳۹۳ یحیی سکوت نکرد
۱۳۹۲ ماهی و گربه
۱۳۹۱ قاعده تصادف
۱۳۸۹ دونده زمین
۱۳۹۶ سبز کله‌غازی
۲۰۱۶ آرام
۲۰۱۵ سکوت

عکسهای ندا جبـرائیلی

ندا جبرائیلی

ندا جبرائیلی

ندا جبرائیلی

ندا جبرائیلی

خلاصه ی داستان قاعده تصادف

این فیلم به نویسندگی و کارگردانی بهنام بهزادی است, گروهی تئاتری متشکل از چند پسر و دختر، آخرین تمرینات خود را انجام می دهند تا برای اجرا آماده باشند. اجرایی که قرار است خارج از کشور انجام شود. اما وقتی پدرِ یکی از اعضای گروه به نام شهرزاد، به هر شکل نمی خواهد اجازه بدهد که دخترش همراه گروه به خارج برود، همه ی برنامه ها بهم می ریزد …

نظرات