کرم پودر نارس بهتره یا استی لادر؟

0

نارس و استی لادر دو برند مطرح آرایشی و پوستی هستند که پیشرو در زمینه تولیدات باکیفیت در جهانند. محصولات همه جانبه معمولا افراد را بر سر دو راهی قرار میدهند. انتخاب دو کرم پودر نارس و استی لادر نیز جزو این مورد است. این دو زیرساز میکاپ به حدی ویژگی های مثبت دارند که هنگام خرید کرم پودر صورت انتخاب تنها یکی از آنها کار بسیار دشواری است. از این رو تصمیم گرفتیم در ادامه به مقایسه و بررسی ۲ کرم پودر نارس مدل Natural Radiant و استی لادر مدلDouble Wear بپردازیم تا با معرفی ویژگی ها و بررسی مزایا و معایب هر کدام به شما در انتخاب محصولی مناسب تر کمک کنیم. پیشنهاد میکنیم تا انتها همراه ما باشید.

 کرم پودر نارس بهتره یا استی لادر

 

مقایسه ویژگی های دو کرمپودر

استی لادر نارس
حجم ۳۰ml ۳۰ml
کشور سازنده امریکا فرانسه
تایپ پوستی انواع پوست انواع پوست
تنوع رنگی ۵۶ رنگ ۳۴ رنگ
فینیش مات طبیعی
ماندگاری ۲۴ ساعت ۱۶ ساعت
درصد SPF ۱۰

 

کرم پودر نارس مدل Natural Radiant

لوازم آرایشی NARS به دلیل محصولات با کیفیت و بسته بندی منحصر به فرد خود شناخته شده اند. بسیاری از آرایشگران نارس را به دلیل طیف گسترده ای از رنگ ها و سایه های آن ترجیح می دهند. در رابطه با کرم پودر نچرال رادیانت نارس نیز میتوان گفت که دارای بافت سبک و نرمی بوده و با کاور بالایی که دارد میتواند جزو گزینه های مصرف روزانه و حتی مجالس باشد. فینیش نهایی کار پس از استفاده از این محصول پوستی یکدست و بدون نقص است که هر نوع آرایشی را زیباتر نشان خواهد داد. کرم پودر نارس بعد از استفاده کمی مات به نظر میرسد اما با گذشت زمان روی پوست به اصطلاح خوابیده و جلوه بهتری خواهد داشت. پس نگران این مورد نباشید. این محصول در برابر تعریق و رطوبت مقاومت بسیار خوبی دارد.

کرم پودر نارس مدل نچرال رادیانت

مزایای کرم پودر نارس

  • دارای خاصیت آب رسانی و مرطوب کنندگی برای پوست
  • ضد خشکی
  • غیر کمدوژنیک
  • عدم مسدود سازی منافذ و جلوگیری از تنفس سلول های پوستی
  • دارای بافت سبک و مناسب جهت مصارف روزانه
  • فاقد مواد مضر مانند چربی، پارابن و الکل

معایب کرم پودر نارس

  • فاقد SPF بوده و نمی تواند از پوست در برابر اشعه UV محافظت کند.

کرم پودر استی لادر مدل Double Wear

Estee Lauder نیز یک برند آرایشی شناخته شده است که بیش از ۷۰ سال تجربه در صنعت زیبایی دارد. با اینکه کرم پودر این برند قیمت کمتری نسبت به کرم پودر نارس دارد اما در بین حرفه ای ها محبوبیت چندانی ندارد.

کرم پودر دبل ویر استی لادر یک فونداسیون بدون روغن و ماندگاری طولانی مدت است که ۱۵ ساعت در هر آب و هوایی میتواند ثبات خود را حفظ کند. این محصول در برابر عرق و رطوبت مقاوم است و باعث ایجاد جوش نمی شود. کرم پودر استی لادر پوشش کاملی را بدون ظاهر کیکی یا بافت سنگین روی پوست فراهم می کند و در خطوط ریز یا منافذ ته نشین نمی شود. از این محصول هم چنین میتوان برای پوشاندن رگهای عنکبوتی در مچ یا ساق پا استفاده کرد. داشتنSPF15  یکی دیگر از نقاط قوت این کرم پودر است که نیاز شما را به استفاده مجزا از ضد آفتاب برطرف میکند.

Estée Lauder Double Wear Foundation علاوه بر پوشش کامل، یک انتخاب عالی برای هرکسی است که به دنبال یک زیرسازی سبک و طبیعی است. دارای روکش مات برای کمک به حفظ چربی و درخشندگی پوست است و طیف وسیعی از رنگ ها را دارد که برای افراد با هر تناژ  پوستی ایده آل است. ضمنا این کرم پودر دوام و ماندگاری بالایی داشته و می‌توان آن را در تمام طول روز استفاده کرد و برای افرادی که به دنبال یک زیرساز بادوام هستند، انتخاب خوبی است. اگر به دنبال محصولی با غلظت بالایی از مواد فعال هستید، حتما کرم پودر استی لادر را امتحان کنید.

چند برند هستند که از نظر کیفیت و ارائه محصولات لوکس با استی لودر مقایسه می شوند. این برندها عبارتند از مک، لانکوم و کلینیک. هر سه برند طیف گسترده ای از محصولات را ارائه می دهند و پیدا کردن محصولی مناسب برای نیازهای فردی شما را آسان می کنند.

کرم پودر استی لادر مدل دبل ویر

مزایای کرم پودر استی لودر

  • فاقد عطر و چربی
  • ماندگاری و دوام بالا
  • قابل استفاده به عنوان کرم گریم
  • ضد آب
  • دارای مواد طبیعی و مغذی

معایب کرم پـودر استی لودر

  • عدم ایجاد آبرسانی و مرطوب کنندگی
  • نبود اپلیکاتور مخصوص جهت استفاده
  • میزان SPF کم

کدامیک بهتر است…؟ کرم پـودر استی لادر یا نارس

حال با معرفی ویژگی های هر کدام از این محصولات و بررسی مزایا و معایب آنها تصمیم گیری درباره اینکه کدام یک از این دو کرم پودر عملکرد بهتری دارند، ساده تر است. اینکه به طور مشخص بخواهیم بگوییم کرم پودر نارس از استی لادر بهتر است یا برعکس کار اشتباهی است. چون هرکدام از آنها پاسخگوی نیازهای یک سری از افراد است. به طور مثال کرم پودر نارس با بافت سبک و کاور متوسط یک گزینه مناسب برای استفاده های روزانه میتواند باشد. از طرفی کرم پودر استی لودر با داشتن ویژگی هایی مانند ضد آکنه، ضدبراقی پوست و جاذب چربی یگ گزینه ایده آل برای تایپ های چرب است که همیشه دغدغه براقی پوست خود بعد از میکاپ را دارند. پس بهترین جواب به این سوال همین است که هر محصول برای فردی مناسب است و یک کرم پودر را نمیتوان برای همه تجویز کرد.

جمع بندی:

هدف تولید و استفاده از محصولاتی مانند کرم پـودر که نقش اساسی در زیرسازی میکاپ را برعهده دارند، زیباتر نشان دادن اول پوست و بعد آرایش چهره است. هنگام انتخاب این محصولات باید به شدت دقت کرد زیرا ارتباط مستقیم با پوست دارند. محصولات آرایشی غلیظ و سنگین علاوه بر اینکه پوست را خسته میکنند، با ایجاد اختلال در روند اکسيژن رسانی به آن موجب بروز جوش و آکنه در طولانی مدت میشوند. برندهای خارجی مطرحی مانند نارس و استی لادر دو مدل از بهترین کرم پودرها را به بازار عرضه کرده اند. با مطالعه ویژگی های هرکدام میتواند مناسب ترین مدل را برای خود انتخاب کنید. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که هرگز برای کاور بیشتر تعداد لایه های مصرفی کرم پـودر را زیاد نکنید. انجام این کار باعث تغییر رنگ کرم پـودر، ماسیده و کیکی شدن آن روی پوست بعد از گذشت چند ساعت میشود.

نظرات