جراحی زیبایی واژن در تهران

1

همه چیز در مورد جراحی زیبایی واژن

جراحی زیبایی واژن و دیگر جراحی های زیبایی باید کاملاً اصولی و توسط متخصص انجام گردد. هزینه جراحی لابیاپلاستی و انواع جراحی های زیبایی در تهران با توجه به میزان بازدهی این عملیات و نتیجه موثر آن ها در روند زیبایی مشخص می شود. خانم دکتر طاهره فروغی فر در این زمینه خدمات بسیاری ارائه می دهد. به همین خاطر نیز بهره وری از خدمات ایشان در راستای زیبایی اندام های مختلف بدن، در روند سلامتی تاثیرگذار است. خانم دکتر فروغی فر، در خصوص خدمات زیبایی و عمل های جراحی از بروزترین تجهیزات و دستگاه های پزشکی استفاده می کنند و این مسئله کیفیت عملیات طبی ایشان را بهبود می بخشد.

این متخصص لابیاپلاستی در تهران در میان بهترین ها دسته بندی می شود و بسیاری از مراجعین رضایت صد در صدی خود را از خدمات حرفه ای ایشان تایید کرده اند. جراحی زیبایی واژن در تهران برای زیبایی بیشتر مورد توجه بانوان قرار گرفته اند. در ادامه با روند این عمل های جراحی بیشتر آشنا می شوید.

جراحی زیبایی واژن به چه منظور صورت می گیرد؟

جراحی زیبایی واژن در تهران به منظور زیبایی ناحیه تناسلی بانوان مورد استفاده قرار می گیرد و بسیاری از خانم ها در دنیای امروز به استفاده از این فرایندهای طبی و زیبایی علاقه مند شده اند. داشتن بدنی زیبا و اندام ایده آل، آرزوی هر خانمی است. این عمل جراحی حتی بر کیفیت روابط زناشویی شما نیز تاثیر گذار می باشد و به همین خاطر نیز با انجام آن، تاثیر مثبتی بر زندگی خود می گذارید.

جراحی زیبایی واژن در تهران برای رفع عیوب موجود در این بخش از بدن نیز مورد استفاده  قرار می گیرد. بدن برخی از خانم ها پس از چند بار زایمان دچار تغییر می شود. زایمان های طبیعی، شکل و فرم واژن را تحت تاثیر قرار داده و از زیبایی اندام تناسلی زنانه می کاهد. به همین خاطر انجام این عمل های جراحی ضرورت دارد. در اطراف اندام تناسلی زنانه، قسمت هایی وجود دارند که به عنوان لبه واژن شناخته می شوند. در عمل زیبایی واژن یا لابیاپلاستی، لبه های اضافه نواحی پیرامون اندام تناسلی حذف می شوند.

این مسئله حتی در هنگام پوشیدن لباس های تنگ نیز مشکلاتی برای خانم ها به وجود می آورد و سبب رنجش آنها خواهد شد. با یک بار عمل جراحی زیبایی واژن در تهران، به کلی از چنین عوارضی خلاص می شوید و زیبایی از دست رفته خود را باز می یابید.

 جراحی زیبایی واژن

چرا لابیاهای مینور بزرگ هستند؟

جراحی زیبایی واژن در تهران برای کوچک شدن لابیاهای اطراف واژن انجام می گیرد؛ اما در وهله اول به دلایل بزرگ شدن این بخش های اندام تناسلی زنانه می پردازیم. این که چرا لبه های واژن بزرگ شده اند، تا حد زیادی در رفع این مشکل در بدن بانوان تاثیر گذار می باشد.

یکی از مهمترین علل این اختلال عوامل ارثی هستند. ممکن است، فرم بدن افراد در بدو تولد، به همین صورت بوده و رفته رفته پس از رسیدن به بلوغ جنسی، شکل و فرم آن بزرگ تر شده است. به همین خاطر همیشه نمی توان علت این مشکلات را زایمان و آسیب های پس از آن دانست!

دلیل بعدی مرتبط با هورمون های بلوغ و دوران بارداری است که تغییرات شدیدی در این اندام ها به وجود می آورند و سبب بزرگتر شدن آن ها می شوند. در نظر داشته باشید که چنین آسیب هایی با جراحی زیبایی واژن در تهران به سهولت رفع خواهند شد و برای رفع آن ها با هیچ مشکلی مواجه نمی شوید.

تغییر وزن نیز بر این مشکلات دامن می زند و سبب بزرگتر شدن لبه های واژن می شود. به علاوه عفونت های مکرر بدن بانوان نیز در این زمینه تاثیر گذار می باشند و سبب بزرگتر شدن اندام های زنانه خواهد شد. این عمل جراحی درد خفیفی برای خانم ها به همراه می آورد. اما در صورتی که درد انجام آن خیلی شدید باشد، باید به پزشک خود مراجعه کنید.

مزایای استفاده  از خدمات لابیاپلاستی

جراحی زیبایی واژن در تهران مزایای بی شماری برای خانم ها به همراه می آورد و با انجام آن فواید بسیاری به دست می آورید. برخی از مزایای این عمل های طبی و درمانی را در زیر مشاهده می کنید:

۱-    کاهش اندازه لابیا و تاثیر بر شکل و فرم آن یکی از مهمترین مزایای استفاده از این خدمات محسوب می شود.  این فایده در این عمل جراحی بسیاری را برای انجام آن ترغیب کرده است.

۲-    بهبود کیفیت زندگی زناشویی و روابط جنسی نیز دومین حسن انجام این عمل های طبی و درمانی محسوب می شود. با انجام این عمل جراحی زیبایی واژن در تهران، ناحیه تناسلی زیباتری خواهید داشت و به این ترتیب شریک جنسی شما نیز تمایل بیشتری به شما خواهد داشت.

۳-    افزایش اعتماد به نفس نیز از مهمترین مزایای انجام این عمل محسوب می شود. شما می توانید، با انجام این فرایند طبی و درمانی از زیبایی اندام خود لذت ببرید.

جراحی زیبایی واژن

نکات مهم پیش از جراحی زیبایی واژن

جراحی زیبایی واژن در تهران یکی از مهمترین عمل های زیبایی است که در میان خانم های جوان و میانسال متداول شده است. حتی دختر خانم ها نیز گاها از این خدمات استفاده می کنند. برای انجام این عمل های جراحی باید به برخی نکات مهم در این زمینه دقت داشته باشید. برخی از آن ها را در زیر مشاهده می کنید:

۱-    شرکت در جلسات مشاوره پیش از انجام این عمل های جراحی یکی از مهمترین ها محسوب می شود. با شرکت در این جلسات اطلاعات بیشتری در این رابطه به دست می آورید.

۲-    از کشیدن سیگار پس از انجام این عمل های جراحی خودداری کنید. چرا که سیگار روند ترمیم زخم های ناشی از عمل را به تعویق می اندازد. کشیدن سیگار تا چند وقت پیش از انجام عمل نیز ممنوع می باشد. این مسئله بسته به نظر پزشک شما متغیر است.

۳-    خانم دکتر طاهره فروغی فر بدن شما را از هر نظر بررسی می کند و سلامت بدن را مورد ارزیابی قرار می دهد، چرا که انجام این عمل زیبایی تنها برای بانوانی قابل استفاده است که از سلامت کامل در بدن خود برخوردار باشند.

1 دیدگاه در “جراحی زیبایی واژن در تهران

  1. محدثه گفت:

    مطلب بسیار عالی بود

نظرات