عکس و اسامی بازیگران سریال پدر مجرد (شوییچی) + داستان و زمان پخش

6

عکس و اسامی بازیگران سریال پدر مجرد (شوییچی) + داستان و زمان پخش

سریال پدر مجرد شوییچی سریال ژاپنی از شبکه تماشا از ۳۱ فروردین ۹۹ پخش میشود که ما در این مقاله از مجله حرف تازه زمان پخش و تعداد قسمت ها و قسمت آخر و اسامی و بیوگرافی بازیگران از جمله بازیگر نقش شوییچی و پدرش و خلاصه داستان این نوستالژی ده شصت را منتشر کردیم. با ما همراه باشید

اسامی بازیگران و خلاصه داستان سریال پدر مجرد (شوییچی) + زمان پخش

سریال ژاپنی پدر مجرد (سویی چی) در سال ۱۳۶۴ از شبکه یک پخش شده و یکی از پرطرفدارترین سریال های تلویزیون در زمان پخش بود. سریال را به روی آنتن ببرد.

خلاصه داستان سریال پدر مجرد

نام این سریال با نام سریال پدر مجرد نسخه ایرانی یکی است که ما مجبور به ذکر نام پدر مجرد ژاپنی هستیم تا مشخص شود که منظور ما سریال ایرانی نیست.

این مجموعه، یک درام تلوزیونی شامل چهل قسمت است که اولین بار در دسامبر سال ۱۹۷۶ از شبکه TBS ژاپن پخش گردید و داستان فیلم درباره پسر بچه ای بنام شوییچی با بازی کازوتاکا که پدر و مادر خود را از دست داده است و اکنون عموی او مراقبت از برادر زاده اش را بر عهده دارد ،گوینده آقای جلال مقامی و خانم زهره شکوفنده از دوبلورهای موفق و با سابقه کشورمان هستند

بازیگر نقش پدر آقای کنیچی

اسامی بازیگران سریال پدر مجرد (شوییچی)

این درام، شرح رابطه عاطفی این دو شخصیت در زندگی روزمره است که گاه این فاصله بسیار دور و گاه نزدیک میباشد . فیلم با تخیلات و احساسات پسر بچه آمیخته است که اکنون عموی او سعی دارد؛ جای خالی والدین را برایش پر نماید . جایی که او با تمام وجود کوشش میکند؛ در شب سال نو هدیه ای خوب برای کودک تهیه کند و در طول مشکلات زندگی، داستانهای آن با عشق، علاقه و دوست داشتن توامان می گردد .

سریال ژاپنی پدر مجرد (سویی چی) که در سال ۱۳۶۴ از شبکه یک پخش شد یکی از پرطرفدارترین و نوستالژیک ترین سریال های تلویزیون بود. با دوبله استثنایی زنده یاد عزت الله مقبلی، جلال مقامی و زهره شکوفنده.

بازیگران سریال پدر مجرد ژاپنی

بازیگر خردسال فیلم، کازوتاکا در نقش شووییچی و بازیگر نقش پدر آقای کنیچی می باشد و در این سریال برخی بازیگران قدیمی درامهای ژاپنی، بصورت مهمان یا کاراکترهای ثابت ایفای نقش داشته اند .

تعداد قسمت ها و زمان پخش از شبکه تماشا

این مجموعه، یک درام تلوزیونی شامل چهل قسمت است که اولین بار در دسامبر سال ۱۹۷۶ از شبکه TBS ژاپن پخش گردید و در ایران نیز در سال ۱۳۶۴ از شبکه یک پخش شد که یکی از پرطرفدارترین سریال های تلویزیون در زمان پخش بود.

این سریال روز یکشنبه (۳۱ فروردین)، جایگزین سریال نیل در خون در شبکه تماشا می شود و هر شب ساعت ۱۹:۰۰ در شبکه تماشا پخش و در ساعات ۱ بامداد، ۷ صبح و ۱۳ روز بعد تکرار آن به نمایش گذاشته می شود.

بیوگرافی باریگران سریال پدر مجرد ژاپنی

تعداد قسمت ها و زمان پخش از شبکه تماشا

این مجموعه، یک درام تلوزیونی شامل چهل قسمت است که اولین بار در دسامبر سال ۱۹۷۶ از شبکه TBS ژاپن پخش گردید و در ایران نیز در سال ۱۳۶۴ از شبکه یک پخش شد که یکی از پرطرفدارترین سریال های تلویزیون در زمان پخش بود.

این سریال روز یکشنبه (۳۱ فروردین)، جایگزین سریال «نیل در خون» در شبکه تماشا می شود و هر شب ساعت ۱۹:۰۰ در شبکه تماشا پخش و در ساعات ۱ بامداد، ۷ صبح و ۱۳ روز بعد تکرار آن به نمایش گذاشته می شود.

سریال نوستالژی دهه شصت

این سریال ژاپنی در زمان پخش خود در ابتدای دهه شصت و سال های آغازین پس از انقلاب، با فضای درام اجتماعی و تِم به شدت احساسی و خانوادگی خود، در عمق جان خانواده‌های ایرانی جای گرفت.
شاید از دیدگاه فنی و هنری و در مقایسه با شرایط سرشار از فناوری امروز، این مجموعه حرف زیادی برای گفتن نداشته باشد، اما بی‌شک با یادآوری خاطرات تلخ و شیرین برای مخاطبان دیروز صداوسیما، اشکها و لبخندهای زیادی را در برابر قاب چهارگوش تلویزیون به تصویر خواهد کشید. خاطراتی از قبیل حضور عزیزانی که آن زمان بودند و حالا نیستند…

کازوتاکا بازیگر نقش شویی چی

بیوگرافی شوییچی در سریال ژاپنی

سرنوشت تلخ بازیگران سریال پدر مجرد (شوییچی)

شیطنت‌های بچه‌گانه هنگام تماشای سریال… دعواهای کودکانه خواهران و برادرانی که اکنون مادران و پدران این مرز و بوم هستند… و یا قطع برنامه و اعلام اخبار از جبهه‌های جنگ، اعلام وضعیت قرمز و خطر حمله هوایی و قطع برق و… از جوانان و نوجوانان عزیز می‌خواهم که پدران و مادرانشان را در هر رده و پست و مقامی که هستند،
از پخش این سریال که اولین بازپخش آن طی سی و چند سال گذشته به شمار می‌رود آگاه سازند. بی‌انصافی است اگر از نقش‌آفرینی هنرمندانه عزیزان واحد دوبله سیما، آقای «جلال مقامی»، صداپیشه نقش پدر مجرد و خانم «زهره شکوفنده»، صداپیشه نقش پسر بچه سازنده محور اصلی داستان (شویی‌چی) یاد نکنیم.

سرنوشت تلخ بازیگران سریال پدر مجرد (شوییچی)

سرنوشت تلخ کازوتاکا نیشیکاوا بازیگر نقش شویچی

سرنوشت بازیگران این سریال ژاپنی بسیار عیب بود که هر کدام به سرنوشتی تلخ و غم انگیز گرفتار شدند

سرنوشت بازیگر خردسال سریال پدر مجرد بسیار تلخ بود. چه کسی فکر می کرد شوییچی بعدها به یک قاتل تبدیل شده و به حبس ابد محکوم شود.

وی متولد ۱۹۶۷ است که در ۶ سالگی با سریال گرگ کودکان کار خود را آغاز و در سال ۱۹۷۶ در سریال پدر مجرد نقشی شوییچی را باز کرد که البته در حد فاصل این سال ها و بعدش هم در چند فیلم و سریال حضور داشته است که می توان به فرار سامورایی اشاره کرد.

وی در جوانی به آمریکا مهاجرت کرد اما در بازگشت به ژاپن، مربی شنا شده و در انتخابات شورای شهر بخش نیگاتا به موفقیت دست یافت. در سال ۱۹۹۹ از سیاست کناره گیری کرده و چندی بعد به دلیل مشکلات مالی مرتکب قتل شده و ۵/۵ میلیون ین سرقت کرده و به هنگ کنگ و تایلند متواری شد. وی در سال ۲۰۰۰ دستگیر و به دلیل قتل و سرقتی که انجام داده است، به حبس ابد محکوم شد.

سرنوشت کنیچی ساکوراگی پدر شوییچی

متولد سال ۱۹۴۸ ژاپن بوده که علاوه بر بازیگری، سابقه خوانندگی، کار در رادیو و ورزش در رشته جودو را هم داشته و رستورانی با نام خود رار دارد.

آغاز شهرت وی با سریالی با نام کاراگاه بوده که در اوایل اوایل دهه ۷۰ میلادی قرن پیش به دست آورده بود.

وی در سریال های تلویزیونی حضور بسیار فعالی داشته که ادامه دارد و این در حالی است که تعداد فیلم های سینمایی وی با عدد ۲۰ هم نمی رسد.

درگذشت کومیکو اوکا بازیگر نقش ساچی بر اثر کرونا

ساچی در سریال پدر مجرد نقش نامزد کی تازاوا را اجرا می کند. کسی که در نهایت به عنوان مادر جدید شویچی مسوولیت وی را در آغاز زندگی به عهده می گیرد.
کومیکو اوکا متولد سال ۱۹۵۶ بوده و جالب اینکه مدتی پیش در اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت و گفته می شود یکی از دلایل درگذشت او به دلیل پرتودرمانی هایی است که او از مدتی قبل به دلیل ابتلا به سرطان سینه انجام داده بود.

او در اوایل بیماری خود به تب مبتلا شد و تنها سه روز بعد و پس از بدتر شدن وضعیتش به بیمارستان منتقل شد و بلافاصله به او دستگاه تنفس متصل شد اما در نهایت نتیجه آزمایش او در ابتلا به بیماری کووید ۱۹ مثبت اعلام شد.

همسر و دختر وی نیز بازیگر بوده و خود وی علاوه بر بازیگری، سابقه دوبلوری هم داشته است.

درگذشت بازیگر زن سریال ژاپنی پدر مجرد به علت کرونا

سرنوشت سایر بازیگران سریا پدر مجرد

از سایر بازیگران این سریال هیساو دزایی (مرد صاحبخانه) در سال ۱۹۹۸ و در ۷۴ سالگی درگذشت و همسر وی در این سریال هم خانم کوبایاشی هم در سال ۲۰۰۳ درگذشته است.

نوگایا چاپتر که نقش پدر زن در این سریال را بازی می کرد هم در سال ۲۰۰۳ و همسرش در این سریال کاواچی موموکو در سال ۱۹۹۸ در ۶۶ سالگی چشم از جهان بسته اند

از دیدن این سریال پر خاطره و بسیار شرین و دلچسب از شبکه تماشا لذت ببرید. با ما همراه باشید

6 دیدگاه در “عکس و اسامی بازیگران سریال پدر مجرد (شوییچی) + داستان و زمان پخش

  1. کامران گفت:
    2
    1

    سلام /
    یاد آور خاطره ها بود. من ۱۵ ساله بودم می دیدم. خیلی از افراد خانواده و فامیل ما که دور هم بودیم به رحمت خدا رفتند. تلخ و شیرین بود. خدا همه را رحمت کند

  2. وحید گفت:

    جالب بود ممنونم دقیقا من اون زمان سه سالم بود، یادمه

  3. فهیمه گفت:
    1
    2

    من متولد ۷۰ هستم وقتی کوچیک بودم ازشبکه یک روزجمعه ها ساعت ۱۰شب پخش میشد،فکر کنم سال پخشش ۷۴ هست نه۶۴،حتی یادمه خیلی سریال رو دوست داشتم یه شب که خوابم برده بود وندیده بودم گریه میکردم

  4. شارینگهام گفت:

    درود بر شما
    یادآوری شیرین و تلخی داشت.
    فقط چرا این قدر سانسور شده بود؟
    منظورم از نسخه ی سال ۶۴ هم زمانش کمتر شده بود.
    از نسخه اصلیش خبر ندارید؟

  5. ممد دهه هفتادی گفت:

    البته این اولین بازپخشش نبود
    یک بار هم در دهه ۸۰ از شبکه یک بازپخش شده

  6. ناشناس گفت:

    خب مرگ که قسمتی از چرخه زندگیه و عادیه اما از اینکه اون پسربچه بانمک تبدیل به یک قاتل شد و محکوم به حبس ابد …. این غم انگیزه .

نظرات