لیست ۵ وبسایت خرید خارجی

0

مقدمه

امروزه خرید از سایت های خارجی از جمله خرید از ای بی و خرید از آمازون میان ایرانی ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است و دلیل عمده آن، این است که بسیاری از کالاهای برند دارای نمایندگی فعال در ایران نمیباشند و همین موضوع سبب شده تا خرید کالاهای برند و اورجینال بسیار سخت شود. به علاوه، متاسفانه بازارهای داخلی پر شده است از اجناس تقلبی و فیک که با قیمت های بسیار بالایی به فروش میرسند. برای جلوگیری از چنین مشکلاتی، بهترین روشی که وجود دارد، خرید از تائوبائو، خرید از علی اکسپرس، آمازون یا ایبی حتی برای تامین کالا جهت واردات به کشور میباشد.

  سایت خرید خارجی

خوشبختانه فرایند خرید از سایت های خارجی بسیار ساده است و علی رغم اینکه برای پرداخت و ارسال کالا با محدودیت هایی مواجه میشوید، حضور واسطه ها و شرکت های کارگزار کمک زیادی به تجربه خرید راحت و امن خریداران کرده است. علاوه بر اینها، یکی از بهترین روش ها برای منبع یابی و تامین کالا به ویژه برای واردات از چین، خرید از علی اکسپرس و خرید از تائوبائو و… میباشد. از این رو، اگر به دنبال تجربه خریدی امن و بی دردسر هستید، با گروه تجاری ققنوس از بزرگترین کارگزاران فعال در کشور همراه باشید.

بهترین سایت های خرید خارجی کدامند؟

بسته به اینکه به دنبال چه نوع کالاهایی و در چه رنج قیمتی هستید، سایت های زیادی هستند که خدمات خوب و متنوعی ارائه میدهند. طبق تجربیات ما از مشتریان گروه تجاری ققنوس، خرید از ای بی، خرید از آمازون، تائوبائو، علی بابا و علی اکسپرس در صدر سایت هایی قرار دارند که خریداران ایرانی انتخاب میکنند. خرید از سایت های خارجی چالش های خاص خود را دارد، اما ریسک های خرید از این سایت ها بسیار پایین است.

در صورت استفاده از خدمات تخصصی گروه تجاری ققنوس، لازم نخواهد بود تا نگران مراحل خرید و تحویل کالا در ایران باشید؛ چرا که با امکانات و کارشناسانی که در اختیار داریم، توانایی به انجام رساندن صفر تا صد فرایند خرید را دارا میباشیم. فقط کافی است لینک محصول از هر سایتی که میخواهید را برای ما ار سال کنید تا شما را در این مسیر به بهترین شکل همراهی کنیم.

eBay:

ایبی در سال ۱۹۹۵ به عنوان یک وب سایت حراج و خرید آنلاین شروع به کار کرد و همچنان منبع خوبی برای خریداران آنلاین است. خرید از ای بی بیشتر به خاطر حراجی های آن گسترش یافته است، و نحوه خرید در eBay اکنون شامل خرید مستقیم و همچنین پیشنهاد قیمت برای اقلام حراج می شود.

با صرفه جویی در هزینه ها، و افزایش محبوبیت، خرید از ای بی شامل طیف گسترده ای از انواع کالاها با هزینه کم است. به علاوه، خرید آنلاین در این سایت سریع و آسان است، اما فرایند حراج ها کمی متفاوت میباشد؛ بنابراین خوب است که هنگام خرید از ای بی از کمک مشاوران این حوزه برای خرید مناسب خود استفاده نمایید.

کالاهای متنوع در ایبی چیزی است که ممکن است خریداران را تحت تاثیر قرار دهد؛ چرا که شما می توانید آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید!

می توانید از بازار ebay.com و همتایان محلی آن و همچنین برنامه های تلفن همراه خرید کنید. به علاوه، شما می توانید از چندین راه برای خرید از ای بی استفاده کنید:

  • پیشنهاد قیمت برای کالایی که مدنظر دارید را تجربه کنید. روش اصلی خرید از eBay، جایی است که سعی می کنید کالا را با قیمت کمتری برنده شوید. یا اینکه می‌توانید قیمتی را که می‌خواهید بپردازید، پیشنهاد دهید.

  • از Buy It Now استفاده کنید و قیمت ثابتی را برای خرید فوری کالا بپردازید.

در eBay، فروشندگان لیست هایی را برای اقلام خود ایجاد می کنند، از جمله توضیحات کالا، عکس ها، و گزینه های پرداخت و ارسال. همانند خرید از سایت های خارجی دیگر، صفحه اطلاعات محصول بسیار مهم است. اگر از خرید خود مطمئن هستید یا قصد استعلام قیمت خرید را دارید، ما به اطلاعات این صفحه نیاز داریم. شما باید قیمت کالا و وزن آن را همراه با لینک محصول در ایبی برای ما ارسال کنید تا بتوانیم اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهیم.

آمازون :

فروشگاه اینترنتی آمازون از برترین وبسایت های خرید و فروش آنلاین در جهان میباشد که شما میتوانید انواع کالاهای برند و باکیفیت را در آن ببینید. آمازون در سال ۱۹۹۴ و توسط جف بزوس شروع به فعالیت کرده و آغاز فعالیت آن به فروش کتاب اختصاص داشت و از این راه توانست به درآمد بالایی دست پیدا کند. محصولاتی که میتوانید برای خرید از آمازون انتخاب کنید، به دو دسته کالاهای فیزیکی و دیجیتال تقسیم بندی میشوند. کتاب های دیجیتال، آلبوم های موسیقی، انواع نرم افزارها و.. از جمله کالاهای دیجیتال این وبسایت هستند و انواع گوشی موبایل و لپ تاپ، لوازم خانگی، اسباب بازی، پوشاک و. در دسته کالاهای فیزیکی قرار میگیرند. از جمله مزایای خرید از آمازون عبارتند از:

  • نه تنها در این سایت امکان خرید میلیون ها کالا برای شما فراهم است، بلکه فروشندگان میتوانند کالاهای خود را به فروش برسانند.

  • خرید از آمازون، امنیت شما را تضمین میکند.

  • ثبت سفارش خرید از آمازون بسیار ساده و راحت است.

سایت خرید خارجی

تائوبائو :

حتما در مورد خرید از تائوبائو شنیده اید. این پلتفرم خرید آنلاین چینی پر از همه چیزهایی است که ممکن است نیاز داشته باشید و همه با قیمت های بسیار مناسب به فروش میرسند. بزرگترین مشکل خرید از تائوبائو این است که نسخه زبان انگلیسی ندارد و تماما چینی است.

مزایا :

  • پایین ترین قیمت

  • محصولات بسیار متنوع

  • رویدادهای فوق العاده مانند Double 11 و Double 12

معایب :

  • محدودیت زبان

  • خدمات حمل و نقل ناامن

  • احتمال کلاهبرداری

با این حال، با وجود تمام معایبی که ممکن است با آن مواجه شوید، لازم نیست نگران آن باشید. کارشناسان ما و مترجم چینی که در اختیار داریم، این مشکلات را برای شما رفع خواهند کرد. همچنین، شما مجبور نیستید حمل و نقل خدمات خود را به افراد غیر قابل اعتماد بسپارید؛ چرا که نمایندگی خود را برای ارسال محصولات داریم. علاوه بر این، با ۱۰ سال تجربه ما در برخورد با تامین کنندگان، به هیچ وجه مورد کلاهبرداری قرار نخواهید گرفت!

علی اکسپرس :

خرید از علی اکسپرس نیز میان ایرانی ها به ویژه آنها که به دنبال خرید و واردات از چین هستند، بسیار محبوب است. علی اکسپرس از زیرمجموعه های علس بابا میباشد و محصولاتی که در این سایت به فروش میرسند، بسیار متنوع هستند. شما میتوانید انواع کالاها از گوشی و لوازم جانبی موبایل گرفته تا لوازم خانه، قطعات خودرو، اسباب بازی ها و قطعات مخابراتی را در این سایت پیدا کنید. به علاوه، خرید از علی اکسپرس با تخفیفات خوبی نیز همراه است و برای آنها که به دنبال خرید از وبسایت های چینی میباشند، انتخاب بسیار خوبی خواهد بود.

علی بابا :

علی بابا یک بازار عمده فروشی آنلاین و از جمله محبوب ترین هاست که در آن می توانید انواع تامین کنندگان و همچنین محصولات متنوع تولید شده را به راحتی پیدا کنید. برخی از ویژگی های خرید از علی بابا عبارتند از:

  • امکان خرید با قیمت عمده: اکثر افرادی که برای اولین بار از علی بابا خرید میکنند، از دیدن قیمت های بسیار پایین آن نسبت به سایر عمده فروشی ها تعجب میکنند.

  • طیف متنوعی از محصولات: ممکن است از انواع کالاهای متنوع و موجود از طریق علی بابا شگفت زده شوید که به شما این امکان را می دهد تا هر آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید.

  • بدون محصولات مارک دار: می توانید برند و لوگوی خود را ایجاد کنید و آن را روی محصولاتی که از علی بابا دریافت می کنید قرار دهید.

  • ایجاد محصولات سفارشی: شما می توانید از طرح های خود برای ایجاد کالاهای سفارشی استفاده کنید که امکان فروش آنها جهت خرید از علی بابا وجود دارد.

  • کار با تولیدکنندگان: در علی بابا، شما در واقع تولیدکنندگان را پیدا کرده و با آنها کار می کنید، بنابراین فرصتی برای مشارکت در نحوه طراحی، ساخت و ارسال محصولات خود دارید.

علی بابا یک وب سایت خرده فروشی نیست. برخلاف خرید از آمازون که بیشتر یک ویترین فروشگاهی است، علی بابا یک فهرست از عمده فروشی ها با قابلیت تهیه مستقیم محصولات شما از تولیدکنندگان میباشد.

بهترین شرکت کارگزار جهت خرید از بهترین سـایت های خارجی

از آنجا که هزینه های خرید از سایت های خارجی از جمله خرید از ای بی یا خرید از آمازون تقریبا بالاست، پیدا کردن یک شرکت کارگزار معتبر که بتوانید به آن اعتماد کنید نیز از اهمیت بالاتری برخوردار است. اگر برای خرید از علی اکسپرس، خرید از تائوبائو و.. به دنبال شرکتی هستید که با توجه به نرخ فعلی ارز و هزینه های بالای ترخیص کالا و حمل و نقل بین المللی، کارمزدی مناسب دریافت کنید و شرایطی امن و فوق العاده را برای شما فراهم کند، گروه تجاری ققنوس در کنار شماست. خرید از سایت های معتبر خارجی، مذاکره با فروشندگان چینی، انبارداری، انجام حواله، پرداخت های بین المللی، اعتبارسنجی فروشندگان، ترخیص کالا و حمل بار از جمله خدمات ویژه ما در مسیر خریدهای بین المللی میباشند.

سایت خرید خارجی

جمع بندی

قصد خرید از کدام یک از سایت های بین المللی معتبر را دارید؟ از هزینه های خرید مطلع هستید؟ گروه تجاری ققنوس با سال ها سابقه فعالیت در زمینه خرید از سایت های خارجی نظیر خرید از ای بی، خرید از آمازون و همچنین خرید از علی اکسپرس و خرید از تائوبائو و… این امکان را برای خریداران ایرانی فراهم کرده است تا از خدماتی با بالاترین سطح کیفیت و قیمتی مقرون به صرفه بهره مند شوند. از این رو، برای اطلاعات بیشتر میتوانید به وبسایت www.fnxshipping.com مراجعه کرده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید./۴۸۱۳۵۷

نظرات