زمان پخش و بازیگران و خلاصه داستان فصل سوم از سرنوشت

0

فصل سوم از سرنوشت با اتمام فصل دوم در سال آینده در شروع پخش آن در سال ۹۹ خواهد بود که زمان پخش دقیق آن را در مجله حرف تازه به همراه اسامی کامل بازیگرانی که در فصل سوم سریال از سرنوشت حضور دارند و بازیگرانی که به اضافه خواهند شد را بیان میکنیم

فصل اول و فصل دوم سریال از سرنوشت به ایستگاه پایانی رسید و فصل سوم آن در سال آینده پخش خواهد شد

زمان پخش و بازیگران و خلاصه داستان فصل سوم از سرنوشت

بازیگران فصل سوم از سرنوشت

پخش فصل دوم «از سرنوشت» به پایان رسیده و که به تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان و کارگردانی علیرضا بذرافشان، روی آنتن شبکه دو رفت.تحویلیان با بیان اینکه بازی هیچ کدام از بازیگران اصلی هنوز به پایان نرسیده است، گفت: پوریا پورسرخ، حسین پاکدل، دارا حیایی، مائده طهماسبی، لیلا بلوکات و حبیب دهقان نسب ، مجید واشقانی و رضا استادی بهزاد داوری، سارا والیانی، دارا حیایی ، فاطیما بهارمست ، کیسان دیباج ، مرضیه موسوی ، و … بازیگران سریال از سرنوشت را تشکیل میدهنداز بازیگرانی هستند که بازی آن‌ها در این مجموعه تلویزیونی به پایان رسیده است و برخی نیز جلوی دوربین هستند

اسامی بازیگران فصل سوم از سرنوشت

زمان پخش فصل سوم سریال از سرنوشت

از سرنوشت ۳ به تهیه کنندگی اکبر تحویلیان که قرار است به زودی روی آنتن شبکه دو سیما برود، به نیمه رسید و قرار است در سال ۹۹ روی آنتن برود.

خلاصه داستان فصل سوم از سرنوشت

داستان کلی آن از رفاقت هاشم و سهراب دو پسربچه پرورشگاهی آغاز می‌شود. آن‌ها از کودکی در این مرکز زندگی می‌کنند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می‌رسند. آن‌ها که آرزو‌های بزرگی را در سر می‌پرورانند، فراز و نشیب‌های زندگی‌شان محور روایت اتفاقات این سریال قرار می‌گیرد.

زمان پخش فصل سوم از سرنوشت

این روزها گروه سازنده در لوکیشن خانه هاشم و سهراب از شخصیت‌های این مجموعه مشغول تصویربرداری هستند و بعد از آن کار در لوکیشن کارگاه ادامه پیدا می‌کند.

فصل اول این سریال به دوران کودکی دو شخصیت اول یعنی هاشم و سهراب با بازی امیررضا فرامرزی و پرداخته و فصل دوم «از سرنوشت» به اتفاقات دوران نوجوانی دو شخصیت اصلی این سریال یعنی هاشم و سهراب اختصاص داشت که ایفای نقش آن‌ها در این فصل به عهده دارا حیایی و کیسان دیباج است.

بیوگرافی بازیگران فصل سوم از سرنوشت

تعدا قسمت های فصل سوم

فصل سوم این مجموعه تلویزیونی در ۲۵ قسمت  تولید می شود که یکی از لوکیشن های آخرین فصل خانه ای در لواسان هست

این سریال به هفته پایانی پخش رسیده و چهارشنبه (هفتم اسفند) آخرین قسمت فصل دوم آن پخش می شود. قرار است فصل سوم سریال آن هم در سال آینده پخش شود.

«از سرنوشت» در ۵۰ قسمت به قلم محمد محمود سلطانی، روح الله صدیقی و سارا خسروآبادی نگاشته شده است.

خلاصه داستان فصل سوم از سرنوشت

کیسان دیباج بازیگر فصل سوم از سرنوشت

فصل سوم از سرنوشت

نظرات