خلاصه داستان و بازیگران سریال پرگار شبکه یک

0

خلاصه داستان و بازیگران سریال پرگار

سریال پرگار که به زودی از شبکه اول سیما پخش خواهد شد ، فصل دوم سریال آسمان همیشه ابری نیست می باشد.
این سریال که نامش “آسمان هوای باران دارد” بود و قرار است با نام “پرگار” به پخش برسد. ترافیک کنداکتوری تلویزیون، باعث شد تا پخش سریال جدید شهرام شاه‌حسینی در هاله‌ای از ابهام بماند. مقطعی برای مهرماه سال گذشته در نظر گرفته شد که با آغاز سال تحصیلی روی آنتن برود و حالا در بهمن‌ماه، شبکه یک سیما پخش این سریال تلویزیونی را آغاز می‌کند.

سریال پرگار

موضوع و خلاصه داستان سریال پرگار

سریالی که در ۲۹ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای، نحوه برخورد با فرزندان را آموزش می‌دهد؛ زیرا قصه‌اش به خانواده‌ای برمی‌گردد که برای ادامه تحصیل دختر بزرگشان در مقطع دکتری راهی تهران و خواسته یا ناخواسته درگیر موضوعاتی می‌شوند.
یکی از جذابیت‌های این سریال، علاوه بر آموزشی و کاربردی بودن موضوع و سوژه‌اش، حضور برخی از بازیگران پیشکسوت و کاربلد تلویزیون است. این روزها بازیگران پیشکسوت و کاربلد تلویزیون کمتر این ریسک را می‌پذیرند هر فیلمنامه‌ای را قبول کنند و جلوی دوربین هر کارگردانی بروند. مصداق بارز آن فریبا کوثری است که بارها اعلام کرده یا فیلمنامه‌ها تکراری‌اند و یا سوژه‌ها و نقش‌ها کمتر درگیرش می‌کنند؛ به همین‌خاطر در تلویزیون کم‌کار شده است. او در این سریال تلویزیونی نقش مدیر مدرسه‌ را بازی می‌کند که بخشی از قصه به زندگی کاری و شخصی او مربوط می‌شود.

سریال پرگار

مرجانه‌گلچین دیگر بازیگر این سریال تلویزیونی است که نقش طنز و جدی را توأمان پیش می‌برد؛ این روزها درگیر “موچین” در شبکه نمایش‌خانگی است و چندی پیش بعد از چندین اثر طنز با “نفس گرم” به تلویزیون آمد و مخاطب را شگفت‌زده کرد. البته بعد از آن در نقش «آفاق» سریال تلویزیونی “زوج یا فرد” به ایفای نقش پرداخت و حالا مخاطب او را با نقش جدید و متفاوتی در سریال “پرگار” می‌بیند.


این سریال با نام قبلی “آسمان هوای باران دارد”، بخش دوم همان سریال سعید عالم‌زاده (آسمان همیشه ابری نیست)، است؛ کارگردانی ساخت این سریال را برعهده گرفت که سریال “هشت و نیم دقیقه‌” را برای تلویزیون ساخت. سریالی که درام خانوادگی و اجتماعی است؛ در برخی از قسمت‌هایش قصه از خانواده شروع می‌شود و به مدرسه می‌رسد. در فصل نخست این سریال، برخی بازیگران همچون “لیلا بلوکات” بزرگتر از سنی بودند که دختران هنرستانی را نشان می‌دهد اما گویا به این موضوع در بخش دوم بیشتر توجه شده و از دختران هنرستانی که در همان دبیرستان و لوکیشن اصلی (دبیرستان دخترانه یادگار امام(ره)) درس می‌خواندند به عنوان بازیگر استفاده شده است.

بازیگر نقش مهتاب کیست
در فصل نخست (آسمان همیشه ابری نیست) این سریال لیلا بلوکات، تیما پوررحمانی، سپند امیرسلیمانی، حدیثه تهرانی، سمیرا حسینی، کاوه خداشناس، جعفر دهقان، مهران رجبی، امیرحسین رستمی، آتنه فقیه نصیری، ناصر ممدوح، فریبا نادری و … بازی می‌کردند. آن سریال رویکرد اجتماعی داشت و به دغدغه‌های پنج دوست و همکلاسی در برهه نوجوانی و جوانی پرداخت و حالا در سریال “پرگار” – بخش دوم – دغدغه‌ها به سمت موادمخدر در مدارس، آسیب‌های استفاده از فناوری در خانواده و مدرسه، جایگاه خانواده در تعلیم و تربیت فرزندان و عشق بازیگری بین جوانان و نوجوانان خصوصاً دختران رفته است. در واقع غیرمستقیم و هنرمندانه، نحوه برخورد با فرزندان آموزش داده می‌شود.

سریال پرگار

بازیگران سریال پرگار :

مرجانه گلچین ، فریبا کوثری ، بابک کریمی ، فریبا جدیکار ، بهرنگ علوی ، علی عمرانی و تیما پوررحمانی از بازیگرانی‌اند که در این سریال نقش آفرینی می‌کنند.

زمان پخش سریال پـرگار :

از خرداد ماه ۹۹ سریال “پرگار” با نام قبلی “آسمان هوای باران دارد” پخش خودش را آغاز کرده و بنابر روال عادی روی آنتن شبکه یک رفته و در حوالی ساعت ۲۲ پخش میشود.

اسامی بازیگران سریال به همراه نقش

بازیگران زن و مرد سریال به همراه نقش عبارتند از:

مرجانه گلچین بازیگر نقش محبوبه
بابک کریمی بازیگر نقش ناصر تجلی
فریبا کوثری مدیر مدرسه
بهرنگ علوی بازیگر نقش فراز
فریبا جدیکار همسر ناصر تجلی
رضا امامی در نقش منعم
مریم سرمدی
تیما پوررحمانی در نقش فرزانه
الهام طهموری در نقش فرشته
فاطمه مرتاضی در نقش خانم بزرگ مادر ناصر تجلی
زهره نعیمی در نقش زهره
مرتضی کاظمی
هدایت اله سجادی
مهرناز افلاکیان در نقش مهتاب
شهرام پورولی در نقش حامد
مریم سردشتی
گلاره دربندی
علی عمرانی
نجوا صاحب الزمانی بازیگر نقش مریم
امیررضا دلیری

  سریال پرگار

 

سریال پرگار

 

سریال پرگار

 

سریال پرگار

 

سریال پرگار

 

سریال پرگار

 

سریال پرگار

نظرات