لیست ماشینهای شاسی بلند ارزان قیمت و زیر صد میلیون

0

لیست ماشینهای شاسی بلند ارزان قیمت و زیر صد میلیون

ماشینهای شاسی بلند : همه ما هنگام خرید خودرو معیارهای خاصی را با توجه به سلیقه و نیازهای شخصی‌مان در نظر می‌گیریم. این معیارها می‌توانند شامل ظاهر، کیفیت، قدرت، قیمت و‌… باشد اما زمانی که نوبت به انتخاب خودرویی برای خانواده می‌رسد، فضای داخل اتاق و راحتی سرنشینان در ردیف اصلی‌ترین اولویت‌ها قرار می‌گیرد.
بعضی از خریداران هنگام خرید به برند خودرو وکشور سازنده بسیار اهمیت میدهند اما دسته دیگری از خریداران هستند که فقط و فقط به امکانات رفاهی خودرو بها میدهند. به هر حال همیشه حق با خریدار میباشد واین مشتری است که تصمیم میگیرد با بودجه خود یک خودروی با کیفیت را انتخاب کند یا یک خودرو با انبوهی از امکانات رفاهی را در اولویت قراردهد.

در سال‌های اخیر، بازار خودروی ایران از تنوع بیشتری برخوردار شده و شرکت‌های مختلف تلاش کرده‌اند تا به نیازها و علایق مشتریان خودروهای گوناگون در کلاس‌ها و رده‌های قیمتی مختلف پاسخ بگویند. خودروهای شاسی بلند، این روزها محبوبیت فوق‌العاده‌ای در میان مشتریان دارند و به همین دلیل در سال‌های اخیر شاهد عرضه مدل‌های مختلفی در این کلاس بوده‌ایم. بخشی از تقاضای مشتریان به شاسی بلندهای کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان مربوط می‌شود و این رده توانسته با خودروهای چینی، سهم قابل توجهی از بازار ایران را به خود اختصاص دهد و با رشد بسیار خوبی مواجه شود.

در سال ۱۳۹۵ شاهد عرضه ۱۶ مدل خودروی شاسی بلند در دسته قیمتی کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان در بازار ایران بودیم که اکثرا از کشور چین آمده‌اند و حدود ۴ درصد از کل فروش خودروها در این سال را به خود اختصاص داده‌اند. نتایج منتشر شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از رضایت مشتریان، بهترین خودروهای شاسی بلند بازار کشورمان را معرفی می‌کند. طبق این گزارش، خودروی چانگان CS35 اتوماتیک با امتیاز ۷۴۴ از ۱۰۰۰ توانست بالاترین امتیاز رضایت مشتریان را به دست آورد. هایما S7 توربو اتوماتیک، چانگان CS35 دنده دستی، چری تیگو ۵، جک اس ۵، هاوال M4، ام وی ام X22 و ام وی ام X33 هم جزو بهترین خودروهای شاسی بلند کمتر از ۱۰۰ میلیون در بازار ایران هستند.

در ادامه به معرفی چند تا از خودروهای شاسی بلند در ایران میپردازیم :

چانگان CS35 :

قیمت مدل دستی چانگان CS35 معادل ۵۶ میلیون تومان و قیمت مدل اتوماتیک چانگان CS35 معادل ۶۴ میلیون تومان است.
چانگان طی همکاری‌های مشترکی که با فورد، Groupe PSA، مزدا و سوزوکی دارد، محصولات آن‌ها را برای عرضه در بازار چین تولید می‌کند. چانگان یکی از چهار خودروساز بزرگ چین به‌ شمار می‌رود و در سال ۲۰۱۲ با تولید ۱.۹ میلیون دستگاه خودرو، به جایگاه چهارم این کشور از لحاظ حجم تولید دست یافته است.
چانگان CS35 نخستین خودروی شاسی‌بلند شرکت‌ چینی چانگان است. این خودرو در ابتدا در قالب طرحی مفهومی موسوم به Changan SUV در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۱ به نمایش گذاشته شد و از نسخه‌ی تجاری آن در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۱۲ رونمایی شد. این خودرو در نهایت در ماه اکتبر سال ۲۰۱۲ به‌صورت رسمی روانه‌ی بازار چین شد.

ماشینهای شاسی بلند ارزان قیمت


هایما :

قیمت کارخانه هایما فول آپشن اتوماتیک ۷۹/۳۰۰/۰۰۰ تومان
محصول جديد ھايما توربو شارژ ضمن برخورداري از زيبايي ، ايمني و تجھیزات مناسب، داراي موتور پرقدرت مجھز به توربو شارژر بوده و ميتواند بعنوان محصولي متفاوت مورد توجه مشتريان قرار گیرد. از جمله مزاياي موتورھاي توربوشارژ :

افزايش قدرت و شتاب خودرو بدون بالا بردن حجم موتور
افزايش راندمان و بھره وري سوخت
احتراق كاملتر سوخت و آلايندگي و مصرف كمتر نسبت به موتور معمولي

ماشینهای شاسی بلند


ماشینهای شاسی بلند ارزان قیمت

چری تیگو ۵ اتوماتیک :

قیمت کارخانه حدود ۱۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان
چری یکی از بزرگترین خودروسازان چین است و سهم قابل توجهی را در پیشرفت صنعت چین ایفا می کند.روند پیشرفت این کمپانی در ساخت خودروهای جدید و فتح بازار های جهانی کاملا روشنگر این مطلب است.با این حال تاکنون محصولات چری توسط شرکت مدیران خودرو و با نام MVM در ایران ساخته می شد که مدیران خودرو برای عرضه مدل لوکس تر و به روزتر تصمیم گرفته است که از برند اصلی کمپانی یعنی “چری” استفاده شود.

تیگو ۵ را می توان به عنوان بزرگترین و لوکس شاسی بلند چری نام برد که در سال ۲۰۱۴ رونمایی شد. چری سعی کرده برای طراحی این خودرو از مهندسین بین الملی خود که اکثرا طراحان بنام اروپایی می باشند استفاده کند.از همین رو تیگو ۵ از نظر طراحی خارجی چهره ای به مراتب بروز تر و مدرن تری نسبت به محصولات قبلی خود دارد.

ماشینهای شاسی بلند


هاوال M4

قیمت کارخانه ۵۶/۰۰۰/۰۰۰ تومان
هاوال M4 که ظاهرا طرفداران زیادی در بین خانم ها دارد در نگاه نخست، کلاس و زیبایی جالبی دارد که با توجه به سایز آن به نظر می‌رسد بیشتر به درد خانم‌ها می خورد، البته با کاهش تولید محصولات دیار خودرو در ایران، چندی پیش اعلام شد که تولید این مینی شاسی بلند در آبان ۹۵ متوقف شده است.

ماشینهای شاسی بلند


جیلی امگرند X۷

قیمت کارخانه : ۹۴/۵۰۰/۰۰۰ تومان
شرکت جیلیران پس از عرضه موفقیت آمیز مدل های سدان و هاچ بک سواری EC7،به تازگی از محصول تازه خود با عنوان EMGRAND X7 پرده برداری کرده است. بدین ترتیب یک SUV تازه چینی با شباهت غیر قابل انکار ظاهری به تویوتا RAV4 به جمع خودروهایی چون لیفان X60 ، چری X33 و سایر SUV های موجود در بازار اضافه خواهد شد.

ماشینهای شاسی بلند


ام وی ام X22

قیمت اتوماتیک (اسپورت) : ۷۲/۰۰۰/۰۰۰ تومان قیمت دنده ای ۶۱/۰۰۰/۰۰۰ تومان
محصول جدید مدیران خودرو نماینده محصولات چری در ایران که با نام ام وی ام عرضه می شوند یعنی ام وی ام X22 که بتازگی وارد بازار شده و در کلاس کراس اوور ها قرار می گیرد و توانسته رضایت خریداران را چه از نظر طراحی ، مصرف سوخت و آپشن ها جلب کند.

ماشینهای شاسی بلند


ام وی ام x33

قیمت ۸۴/۰۰۰/۰۰۰ تومان
چری تیگو یا همان ام وی ام X33 خودرویی شاسی بلند چینی ارزان قیمتی است که به دلیل نبود خودرویی شاسی بلند با این قیمت در بازار توانست فروش خوبی را تجربه کند. اولین چیزی که توجه شما را جلب میکند ارتفاع ۱۷۰۵ میلیمتری این خودرو است که همراه با آینه های جانبی بزرگ اطراف دید خوبی را برای راننده فراهم میکند.

ماشینهای شاسی بلند


جک s5

قیمت ۸۴/۰۰۰/۰۰۰ و قیمت اتومات ۱۰۵/۰۰۰/۰۰۰
پس از موفقیت چشمگیر ماشینهای شاسی بلند جک اس ۵ دستی نوبت به معرفی مدل اتومات جک اس۵ رسید. گرایش خریداران به خودرو های اتومات در بازار ایران این انتظار را بوجود آورده است که این کراس اور شهری باز هم خودی نشان دهد و این بار با امکانات بیشتر و جذاب تر خود را آماده رقابتی جدی با رقبایش کند. قیمت جک اس ۵ اتومات در ابتدا ۸۸ میلیون تومان عنوان شد که البته قیمت نهایی نخواهد بود اما در نهایت قیمت جک اس۵ اتومات زیر صد میلیون خواهد بود در ادامه با ما همراه باشید.

 

ماشینهای شاسی بلند


لیفان X60

قیمت ۶۱/۵۰۰/۰۰۰ تومان و اتومات ۶۸/۵۰۰/۰۰۰ تومان
لیفان X60 خودوری کراس اوور کوچکی است که از سال ۲۰۱۱ تا کنون به عنوان اولین شاسی بلند کمپانی چینی لیفان موتورز به صورت اتومات و دنده ای ساخته شده و در ایران توسط کرمان موتور عرضه می شود. هر دو دارای موتور ۴ سیلندر خطی ۱٫۸ لیتری با قدرت ۱۳۱ اسب بخار هستند ولی موتور لیفان X60 اتومات مجهز به سیستم VVT است و هر دو موتور توسط شرکت ریکاردو انگلستان طراحی شده اند.
همان طور که انتظار می رود لیفان X60 اتومات دارای امکانات و تجهیزات بیشتری نسبت به مدل دنده ای است .

ماشینهای شاسی بلند


بی وای دی S6

قیمت اتومات ۹۹/۸۰۰/۰۰۰ تومان
خودروی S6، اولین شاسی‌بلند بی‌وای‌دی محسوب می‌شود که توسط شرکت سازنده طراحی و تولید شده است. نمی‌توان این مدل را، یک محصول مدرن چینی دانست، چرا که از سال ۲۰۱۱ در خط تولید بی‌وای‌دی حضور دارد و البته سال ۲۰۱۰ در نمایشگاه خودروی گوانگژو رونمائی شد. یکی از رکوردهای جالب S6، فروش ۱۵ هزار دستگاه در ماه اول عرضه (دسامبر ۲۰۱۱) است که تاکنون برای هیچ کراس‌اور دیگری در تاریخ خودروسازی چین، تکرار نشده است. بی‌وای‌دی S6 در اولین سال تولید، به عنوان ماشینهای شاسی بلند سال چین و اولین کراس‌اور این کشور با ۵ ستاره‌ی ایمنی از بنیاد ارزیابی حفاظت خودروهای چین (C-NCAP) معرفی شد. این محصول، با عرضه‌ی ۸۶,۸۵۱ دستگاه؛ پرفروش‌ترین کراس‌اور چین در سال ۲۰۱۲ لقب گرفت.

ماشینهای شاسی بلند

 

نظرات