عکس جنجالی بدون آرایش ترلان پروانه

0

عکس جنجالی بدون آرایش ترلان پروانه

عکس بدون آرایش ترلان پروانه که توسط خودش منتشر شد در شبکه های اجتماعی بازخورد های جالبی از طرف طرفداران او داشت, در ادامه این پست این عکس جنجالی را ببینید

 عکس جنجالی بدون آرایش ترلان پروانه

ترلان پروانه یکی از بازیگران مطرحی که از کودکی وارد حرفه بازیگری شد حالا با ورود به سن جوانی عکسهای بسیار زیادی از ایشان در عرصه مد و مدلینگ با آرایشهای غلیظ منتشر می شود . دو عکس جالب از ترلان پروانه با آرایش و بدون آرایش منتشر شده است که نشان می دهد بازیگر دوست داشتنی شیرازی قبل از آرایش کردن چهره ای متفاوت دارد .

عکس جنجالی بدون آرایش ترلان پروانه

ترلان پروانه بدون آرایش

عکسهای جنجالی ترلان پروانه بدون آرایش منتشر و پس از آن همان تصویر با آرایش غلیظ رسانه ای شد . تفاوت کاملا مشهود است برای بعضی ها چهره بدون آرایش ترلان پروان نه چندان جذاب و برخی معتقد هستند همچنان بازیگر جوان بدون آرایش جذاب و زیبا به نظر می رسد .

همانطور که در تصویر فوق ملاحظه می کنید ترلان پروانه بدون هیچ آرایش عکس خود را با شجاعت کامل منتشر کرده است .

در مقابل عکس فوق همان تصویر بدون آرایش است اما این بار ترلان پروانه با با آرایش غلیظ دیده می شود .

عکس جنجالی بدون آرایش ترلان پروانه

چهره بدون آرایش دخترها برای بعضی ها دوست داشتنی و برای بعضی ها غیر قابل تحمل است . چهره بدون آرایش برای دختر می تواند جذاب باشد چرا که زیبایی طبیعی و دخترانه با آرایش غلیظ کاملا از بین می رود . دخترها باید برای آرایش های غلیظ کمی صبر کنند بعد از ازدواج تا میانسالی فرصت زیاد است . بهتر است از چهره دخترانه خود بیشترین استفاده را ببرند و از آرایش های علیظ پرهیز کنند .

نظرات