ولودیمیر زلنسکی | بیوگرافی ولادیمیر زلنسکی و همسرش النا+ عکسها و جنگ روسیه

3

ولودیمیر زلنسکی کیست /بیوگرافی ولادیمیر زلنسکی و همسرش النا+ عکسها و جنگ روسیه

ولودیمیر زلنسکی (ولادیمیر زلنسکی) رئیس جمهور اوکراین و رئیس جمهور اوکراین بود که در فوریه ۲۰۲۲ بعد از جنگ روسیه علیه اوکراین از این کشور گریخت. ما در این بخش از حرف تازه بیوگرافی کامل ولادیمیر زلنسکی و همسرش همراه با زندگی شخصی و زندگینامه ولودیمیر زلنسکی و سوابق شغلی از کمدین سینما تا فعالیت سیاسی و ریاست جمهوری و سوابق و حواشی زلنسکی در جنگ اوکراین و روسیه به همراه تصاویر و عکسهای شخصی و خانواده و همسر وی را مشاهده و میخوانید

بیوگرافی ولودیمیر زلنسکی

ولودیمیر الکساندرویچ زلنسکی (ولادیمیر زلنسکی) رئیس جمهور اوکراین و رئیس کنونی دولت اوکراین و کمدین و شومن، بازیگر، مجری، تهیه‌کننده و نویسنده در ۲۵ ژانویهٔ ۱۹۷۸ در اوکراین به دنیا امده و کمدین اهل اوکراین است.

ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین کیست

رئیس جمهور اوکراین کیست؟

ولودیمیر زلنسکی، یک کمدین و چهره شناخته شده برنامه‌های تلویزیونی است که با وجود نداشتن تجربه سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۱ آوریل سال جاری میلادی در اوکراین پیروز شد.

از کمدینی تا ریاست جمهوری

زلنسکی در مجموعهٔ تلویزیونی طنز خادم ملت، که در سال ۲۰۱۵ میلادی تولید شد، نقش رئیس‌جمهور تصادفی اوکراین را بازی کرد.

در سال ۲۰۱۵ زلنسکی به عنوان نقش اصلی در سریالی با نام «خادم ملت» بازی می‌کند.
در این سریال او به طرز عجیبی از یک معلم تاریخ ساده به رئیس‌جمهوری کشور تبدیل می‌شود. در این سریال به موضوع فساد فراگیر در دستگاه‌های دولتی با درون‌مایه طنز پرداخته شده است و معلم تاریخی که حال رئیس‌جمهوری کشور است، باید با آن مبارزه کند..

بیوگرافی ولودیمیر زلنسکی کمدین و رئیس جمهور اوکراین
بخش عمده کمپین انتخاباتی زلنسکی در شبکه‌های اجتماعی انجام شد و توانست رأی رأی‌دهندگان جوان را از آن خود کند. وی همچنین با پرهیز نکردن از سخن گفتن به زبان روسی حمایت شهروندان روس تبار شرق اوکراین را به‌دست‌آورد

همسر ولودیمیر زلنسکی کیست

وی متاهل است و در سال ۲۰۰۳ با النا کیاشکو ازدواج کرده و دارای دو فرزند اسا و تصاویری از همسرش را مشاهده میکنید

عکس همسر ولودیمیر زلنسکی

النا کیاشکو همسر ولادیمیر  زلنسکی کیست

النا کیاشکو در سال ۲۰۰۳ با زلسنکی که آن موقع بازیگر و کمدین بود ازدواج کرد و حالا دو فرزند دارد

دوره ریاست جمهوری در اوکراین

وظایف رئیس‌جمهور شامل روابط بین‌المللی، تعیین سیاست‌های خارجی، انجام مذاکرات و امضا معاهدات بین‌المللی است. رئیس‌جمهور با رای مستقیم مردم اوکراین برای یک دوره پنج ساله انتخاب می‌شود. فرد منتخب محدود به دو دوره متوالی ریاست‌جمهوری است.

ولودیمیر زلنسکی کمدین و شومن اوکراینی

اقامتگاه رسمی رئیس‌ جمهور اوکراین

اقامتگاه رسمی رئیس‌جمهور کاخ ماریینسکی است که در پایتخت اوکراین، شهر کیف واقع شده‌است. دیگراقامتگاه‌های رسمی رئیس‌جمهور خانه چیمرز و خانه بیوه گریان است که برای بازدید رسمی توسط نمایندگان خارجی استفاده می‌شود.

دفتر ریاست‌جمهوری اوکراین به صورت غیررسمی با عنوان بانکوا شناخته می‌شود که نام خیابانی است که این دفتر در آن قرار دارد. دفتر ریاست‌جمهوری وظیفه مشورت با رئیس‌جمهور در امور داخلی و خارجی و مسائل حقوقی را دارد.

اکنون زلنکسی رئیس جمهور کشور اوکراین به علت جنگ روسیه علیه اکراین در فوریه ۲۰۲۲ از کشور خارج شده است.

تصاویر و عکسهای ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین

واکنش ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین به سقوط هواپیمای اوکراینی

رئیس‌جمهور اوکراین تاکید کرد از انتشار تئوری‌های بی‌پایه و بدون مدرک درباره سقوط هواپیما در ایران باید خودداری کرد.

به گزارش حرف تازه و به نقل از اینترفکس، ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین در اولین واکنش به سقوط هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ متعلق به خطوط هوایی این کشور در حومه تهران تاکید کرد که از انتشار تئ‌وریهای بی پایه و بدون مدرک در زمینه سقوط این هوایپیما باید دوری کرد.

رئیس‌جمهور اوکراین که چهارشنبه در سفر عمان به سر می‌برد بعد از انتشار اخبار سقوط هواپیمای اوکراینی در تهران سفر خود را نیمه‌کاره رها کرد و به کیف برگشت.

 

زلنسکی همچنین به دادستان عمومی این کشور دستور داده یک پرونده جنایی در ارتباط با سقوط این هواپیما تشکیل دهد.

سفارت اوکراین در تهران پیش از این اعلام کرده بود که سقوط این هواپیما در نتیجه یک حمله تروریستی نبوده است.

نخست وزیر اوکراین نیز با بیان اینکه ۱۱ شهروند این کشور در این سانحه مرگبار کشته شده‌اند، اعلام کرد که یک تیم متخصص را برای تحقیق درباره سقوط بوئینگ ۷۳۷ به ایران اعزام خواهد کرد.

شرکت هواپیمایی اوکراین ایرلاین نیز اعلام کرد که این هواپیما در سال ۲۰۱۶ ساخته شده بود و مستقیما از شرکت تحویل این شرکت شده است.

عکس ولودیمیر زلنسکی و همسرش

همسر ولودیمیر زلنسکی

عکسهای ولودیمیر زلنسکی

چند تصویر جالب و دیدنی رئیس جمهور فعلی اوکراین را مشاهده کنید

بیوگرافی و عکسهای ولودیمیر زلنسکی و همسرش

ولودیمیر زلنسکی

ولودیمیر زلنسکی

ولودیمیر زلنسکی

زلنسکی در مجموعه تلویزیونی طنز خادم ملت که در سال ۲۰۱۵ (میلادی) ساخته شد نقش رئیس‌جمهور تصادفی اوکراین را بازی کرد. در سال ۲۰۱۸ (میلادی) زلنسکی با کمک تهیه‌کنندگان این مجموعهٔ تلویزیونی (استودیوی Kvartal 95) حزبی را با نام «خادم مردم» تأسیس کرد و با شعار مبارزه با فساد نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری اوکراین (۲۰۱۹) شد.

ولادیمیر زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین کجاست؟

شبکه تلویزیونی سراسری «ان.ت.و» روسیه روز جمعه در خبری فوری اعلام کرد که زلنسکی کی یف را ترک کرده است و همینک در یک پناهگاه زیرزمینی در منطقه ای خارج از پایتخت بسر می برد.

شبکه تلویزیونی «ان.ت.و» از شبکه های غیردولتی روسیه اعلام کرد که ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین کی یف را ترک کرد.

رسانه روسی گفت که رئیس جمهوری اوکراین از این پناهگاه زیرزمینی، فرامین را صادر می کند و سخنان وی درباره آمادگی کی یف برای مذاکره با روسیه در مورد موقعیت بیطرف اوکراین از این محل بیان شده است.

ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهوری روسیه دوشنبه ۲۱ فوریه/۲ اسفندماه با انتقاد از بی‌توجهی غرب به نگرانی‌های امنیتی مسکو اعلام کرد که کشورش استقلال جمهوری‌های خلق دونتسک و لوگانتسک را به رسمیت می‌شناسد و در کاخ کرملین قراردادهای همکاری و دوستی را با سران این جمهوری‌ها امضا کرد.

وی بامداد روز پنجشنبه طی یک سخنرانی در تلویزیون ملی روسیه، از عملیات نظامی ارتش روسیه در دونباس خبر داد و از نیروهای اوکراینی خواست سلاح‌های خود را زمین بگذارند و به خانه‌های خود بروند.
النا کیاشکو

3 دیدگاه در “ولودیمیر زلنسکی | بیوگرافی ولادیمیر زلنسکی و همسرش النا+ عکسها و جنگ روسیه

  1. .. گفت:
    3
    1

    میشه بگی اسرائیل و عربستان رو چرا خونخوار نیستن که مردم رو میکشن ولی روسیه که فقط دولت رو کار داره خونخواره.

  2. Mohammad گفت:
    1
    1

    زلنسکی الان به عنوان اسوه شجاعت و مردانگی در دنیا شناخته شد چون مثل سیاست مدارهای دیگه در همچین شرایطی فرار نکرده و الان در کی یف داره با ارتش پوتین متجاوز و خونخوار مبارزه میکنه.

  3. پاییز گفت:

    کجا فرار کرده که چرت نوشتی. به هر حال تو اوکراینه.

نظرات