بیوگرافی مژگان صابری بازیگر نقش وحیده در فیلم شعله ور کیست +‌عکس جنجالی

4

بیوگرافی مژگان صابری بازیگر نقش وحیده در فیلم شعله ور کیست + عکس جنجالی

مژگان صابری بازیگر نقش وحیده در فیلم شعله ور می باشد. او متولد دهه ۷۰ در تهران بوده و با بازی در فیلم سینمایی شعله ور وارد سینما شد. ادامه بیوگرافی مژگان صابری بازیگر با عکس و سوابق و آثارش از مجله حرف تازه می خوانید:

بیوگرافی مژگان صابری بازیگر نقش وحیده در فیلم شعله ور کیست +‌عکس جنجالی

بیوگرافی مژگان صابری

مژگان صابری متولد دهه هفتاد در تهران بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.

مژگان صابری

بازیگر نقش وحیده در فیلم شعله ور کیست

مژگان صابری به گفته خودش به صورت اتفاقی بازیگر شده و در یک فراخوان تست بازیگری برای بازی در فیلم شعله ور حمید نعمت الله وارد حیطه هنرپیشگی شده است.او از بین صدها هنرجویی که برای تست بازیگری به کاگردان مراجعه کرده بودند برای اولین بر انتخاب شده است.

سوابق بازیگری

خانم صابری از بازیگران تازه کار سینما است که به تازگی وارد عرصه بازیگری شده است. او بطور حرفه ای در سال ۹۵ با بازی در فیلم شعله ور وارد سینما شد. او دارای لیسانس هنر از دانشگاه تهران و علاقه زیادی به تئاتر و سینما نیز دارد.

حواشی رفتارهای عجیب مژگان صابری در نشست خبری فیلم شعله ور

نشست خبری سینمایی «شعله ور» با حضور برخی از عوامل این فیلم از جمله حمید نعمت الله (کارگردان)، محمدرضا شفیعی (تهیه کننده)، هادی مقدم دوست (نویسنده)، مهدی سعدی (تدوینگر)، روزبه رایگا (فیلم بردار)، دارا حیایی ، مژگان صابری و پانته آمهدی نیا (بازیگر) برگزار شد.

حرکات عجیب مژگان صابری بازیگر فیلم شعله ور را در نشست خبری این فیلم در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به سوژه خبرنگاران و عکاسان تبدیل شد که علت آن بعدا مشخص شد.

دلیل رفتارهای مژگان صـابری بیماری اوتیسم بود که به اشتباه از سوی برخی مورد انتقاد و یا تمسخر قرار گرفت.

حمید نعمت‌الله کارگردان فیلم شعله‌ور گفت که مژگان صابری بازیگر فیلمش برخلاف آنچه برخی می‌گویند اوتیستیک نیست.

واقعیت ماجرا

آقای نعمت‌الله گفت آنچه مورد توجه قرار گرفته و واکنش ایجاد کرده، مدل رفتار شخصی این بازیگر است. او با انتقاد از فضایی که درباره خانم صابری ایجاد شده، گفت که دنیای امروز به سمتی می‌رود که هر چه بیشتر به افراد اجازه داده شود خودشان باشند. او گفت که نمی‌داند چرا روزنامه‌نگاران به چنین چیزی توجه ویژه نشان داده‌اند و چنین فضایی ایجاد کرده‌اند.
به گفته کارگردان فیلم شعله‌ور، خانم صابری وقتی در این فیلم بازی می‌کرده، مشکلی برای کنترل رفتار خود نداشته و همان کاری را می‌کرده که کارگردان از او می‌خواسته است.
بعد از برگزاری نشست خبری فیلم شعله‌ور با بازی مژگان‌صابری توجه افراد به شیوه رفتاری خانم صابری در این نشست جلب شد. برخی، رفتارهای او را نشانه اوتیسم توصیف کردند. کاربران شبکه‌های اجتماعی نام بازیگر فیلم شعله‌ور را به هشتگ تبدیل کردند و همین ماجراها باعث شد گفتگوهای زیادی درباره اختلال اوتیسم و نشانه‌های آن شکل بگیرد

مژگان صابری

مژگان صابری

مژگان صابری

مژگان صابری

تیپ جالب این بازیگر در نشست خبری فیلم شعله ور در جشنواره فیلم فجر ۹۶

مژگان صابری

4 دیدگاه در “بیوگرافی مژگان صابری بازیگر نقش وحیده در فیلم شعله ور کیست +‌عکس جنجالی

  1. بهار گفت:

    دوستان بنظر بنده ایشون نه اوتیسم دارن نه اعتیاد دارن و نه قصدشون جلب توجه بوده بلکه اتفاقا برعکس اگه کمی به نحوه مصاحبه و حرکات ایشون و حرف زدنشون توجه کنید متوجه میشید ایشون بسیار خجالتین و چون بار اولیه که فیلم بازی کردن و تو جمع سینمایی با اون جو خاصش قرار گرفتن و مورد توجه و مصاحبه هستن بشدت دچار استرس و هیجان شدن مثل خیلیها که سرجلسه امتحان و مصاجبه و دفاع و سمینار دچار استرس میشن و از زور استرس نمیتونن درست جواب بدن و سعی میکنن بزور خودشونو کنترل کنن اگه به مصاحبه های ایشون دقت کنید میبینید که ایشون از شدت استرس حتی کلمات هم تو ذهنش قرار نمیگیره و دارن دنبال کلمه و جمله میگردن تا جواب بدن و بخاطر استرس بسختی پاسخ میدن و حتی از حرکات چشم و حالت صورت و بدنشون هم معلومه دچار استرس شدیدن و برا هر کسی ممکنه پیش بیاد حتی ایشون موقع مصاحبه با خبرنگار مرد استرسشون بیشتر میشه که نشون میده ادم خجالتی و با حیا و کم تجربه ایی هستن و بسختی دارن استرسشونو کنترل میکنن و خودشونو با شالشون و موهاشون سرگرم میکنن که استرسشونو کنترل کنن و اتفاقا بنظر میاد ایشون انسان سالمی هستن و خجالتی و با اعتماد بنفس کم و بنظر بسیار با حیا و محترم بنظر میرسن و مثل خیلی از دخترای امروزی سروزبون دار و با اعتماد بنفس نیستن که بتونن براحتی جلو جمع و مردم و در کانون توجه قرار بگیرن و کاملا برعکس قصدشون کنترل استرس شدیدشونه که متاسفانه بزرگنمای کردن دوستان خبرنگار و عکاسان و بجای اینکه استرس و خجالتی بودن ایشون رو سانسور کنن و نشون ندن بدتر دامن زدن به شایعات و ایشون رو مورد قضاوت قرار دارن در حالیکه فقط رفتار ایشون نشات گرفته از استرس زیاد و خجالتی بودن و سادگی و بی الایشی ایشون هست و خیلی طبیعی و ساده اس و برا خیلیا ممکنه پیش بیاد خواهشا اینقدر زود و بدون دقت دیگران رو مورد قضاوت قرار ندین جواب پس دادن به خدا سخته رعایت کنید دوستان ممکنه برا هر کدوممون پیش بیاد

  2. رویا گفت:

    بعد از مدتها یک خبر خوب از سینمای ایران. از صمیم قلب امیدوارم این دختر هنرمند در سینما بماند و برای هزاران انسان دیگر که به اوتیسم مبتلا هستند و خانواده های نگرانشان، تصویری از موفقیت و شوق زندگی باشد.

  3. آرش گفت:

    چی بگم واقعا…بعضی عکاسها وخبرنگارها نشستن دنبال ایراد گرفتن از دیگران هستن…چه کار زشتی بدون اینکه بدونن دیگران چه مشکلی دارند با آبروی مردم بازی میکنند..متاسفم

  4. پاییزان گفت:

    سلام خسته نباشید
    مژگان صابری مبتلا به بیماری اوتیسم هست اما با وجود این بیماری بازی خوبی را ارائه داده است.

نظرات