بیوگرافی و اسامی همه بازیگران سریال آخر خط به همراه نقش

1

بیوگرافی و اسامی همه بازیگران سریال آخر خط به همراه نقش

آخر خط علی مسعودی نام سریال و مجموعه جدیدی است که در ژانر کمدی و طنز تولید شده و از ۳۰ خرداد ۹۹ از شبکه سه سیما پخش میشود. ما در این مقاله زمان پخش و اسامی بازیگران زن و مرد و بازیگران اصلی و تعداد قسمت ها و نقش های بازیگران در سریال را بیان میکنیم

به بهانه پخش این سریال اسامی و بیوگرافی بازیگران و زمان پخش آن را توضیح میدهیم و گفتنی است تیزر این مجموعه تلویزیونی رونمایی شده که به کارگردانی علیرضا مسعودی ساخته شده است

اسامی بازیگران سریال آخر خط

غفارمنش در «آخر خط» در نقش یک روحانی بازی می کند و اغلب لوکیشن‌های این سریال تهران است، و منطقه سوهانک یکی از لوکیشن‌های اصلی این سریال است.

علی صبوری در نقش سیامک پسر خاله فرامرز

بیوگرافی بازیگران سریال آخر خط

قسمت هایی از این سریال در سوریه هم تصویربرداری شود ولی به دلایلی صورت نگرفته و به جای آن در لبنان فیلمبرداری می شود.

بیوگرافی بازیگران سریال را در یز بخوانید:

در این سکانس‌ها تعدادی بازیگران لبنانی و سوری نیز مقابل دوربین خواهند رفت و از جمله هنرمندانی چون شهین تسلیمی ، محمدرضا هدایتی ، امیر نوری ، عباس جمشیدی فر ، کمند امیر سلیمانی ، اشکان اشتیاق ، رضا ایرانشهر ، داریوش سلیمی ، علی صبوری ، بیژن پیشدادی، سید رضا حسینی، مجید شهریاری ، فاطمه امینی، امیر غفارمنش و مهسا باقری ، غزال وکیلی ، محمدامین سلیمی راد، مهران رجبی ، محمدبر سوزیان و فریده سپاه منصور و .. در این سریال حضور دارند

زمان پخش سریال آخر خط

اسامی بازیگران سریال آخر خط به همراه نقش

شهین تسلیمی بازیگر نقش نسرین
محمدرضا هدایتی بازیگر نقش سرهنگ بهرام داماد خانواده
امیر نوری بازیگر نقش مازیار رفیق فرامرز و سیامک
عباس جمشیدی فرد بازیگر نقش فرامرز
کمند امیر سلیمانی بازیگر نقش خواهر فرامرز زن سرهنگ بهرام
اشکان اشتیاق بازیگر نقش حسام برادر فرامرز
رضا ایرانشهر
داریوش سلیمی بازیگر نقش داود دایی فرامرز
علی صبوری بازیگر نقش سیامک
بیژن پیشدادی
سیدرضا حسینی بازیگر نقش رضا خیاط محله
مجید شهریاری
فاطمه امینی بازیگر نقش عمه فروغ
مهسا باقری
غزال وکیلی
محمدامین سلیمی راد
مهران رجبی بازیگر نقش جاوید
محمدبر سوزیان
فریده سپاه منصور بازیگر نقش مرضیه زن همسایه
شهرام قائدی

سریال آخر خط علی مسعودی

علی مسعودی کارگردان سریال آخر خط

مجموعه تلویزیونی «آخر خط» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا مسعودی با مضمونی کمدی و طنز راوی داستان دو پسرخاله است که بسیار شرور هستند. خانواده‌ها از دست این دو نفر به ستوه آمده‌اند. این دو پسر خاله به دلیل انجام جرمی به زندان می‌افتند و قرار است در فضای مجازی فعالیت کنند، اما درگیر سایت شرطبندی میشوند و دوباره به زندان می افتند و بعد از آزادی تصمیم به مهاجرت از کشور می‌گیرند که … .

علی مسعودی معروف به علی مشهدی، نویسنده و فیلم‌نامه‌نویس مجموعه های طنز تلویزیونی است که کار خود را با نوشتن متن‌های چند آیتم از برنامه «ساعت خوش» در سال ۱۳۷۴ شروع کرد و در طول این سال‌ها داستان و فیلم‌نامه مجموعه‌هایی چون «کوچه اقاقیا»، «یک و نیم هفته»، «سه در چهار» و بخش‌هایی از «آقا و خانم سنگی» را نوشته است.

تصاور جدید سریال آخر خط

زمان پخش و تکرار سریال اخر خط علی مسعودی

آخر خط عنوان سریال طنز جدید شبکه سه سیماست، که به کارگردانی علی مسعودی ساخته شده و قرار است، بعد از پایان مجموعه تلویزیونی سرباز از ۳۰ خرداد ۹۹ به روی آنتن رفته ست

علی صبوری کمدین خندوانه بازیگر نقش سیامک در سریال آخر خط

علی صبوری در سریال آخر خط

سریال آخر خط چند قسمته؟

این سریال به کارگردانی علی مسعودی و تهیه کنندگی مجید میرخان برای پخش از شبکه سه سیما تولید شده است. علیرضا مسعودی علاوه بر کارگردانی سریال، خودش نیز در این مجموعه تلویزیونی ۳۰ قسمتی، ایفاگر نقش یک پزشک می باشد.

عکس های سریال آخر خط

اسامی عوامل تولید سریال

عوامل این سریال عبارتند از کارگردان تلویزیونی: محمود رضایی، تهیه‌کننده: مجید میرخان، مدیر تولید: شکیل مظفری، دستیار اول کارگردان: احسان سجاد حسینی، مدیر صدابرداری: محمد شیوندی، صدابردار: حامد شیوندی، فیلمبرداران: مرتضی نجفی، امیرمحمد قربانخانی، طراح گریم: محمد قومی، طراح صحنه: محسن غلامی، طراح لباس: زهره رحمانی، مدیر برنامه‌ریزی: نوشین شکری، مدیر تدارکات: سعید میرزایی، منشی صحنه:مهدیه درگاهی نژاد، عکاس: فاطمه بانک، نورپرداز: حسن زارعی، مسئول فنی: حمیدرضا حکیم الهی.

اسامی همه بازیگران سریال آخر خط

بیوگرافی بازیگران زن سریال آخر خط

اینستاگرام سریال آخر خط

در این بخش خلاصه داستان و بازیگران سریال آخر خط را اینجا بخوانید

زمان پخش آخر خط ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه پخش میشود و تکرار آن نیز ساعات ۰۱:۳۰ بامداد ، حوالی ساعت ۹: ۴۵ و ۱۰:۰۰ صبح و ۱۴:۳۰ عصر روز بعد خواهد بود.

1 دیدگاه در “بیوگرافی و اسامی همه بازیگران سریال آخر خط به همراه نقش

  1. مارال گفت:

    واقعا سریال باحالی هست

نظرات