آخرین اخبار از وضعیت مهدی قائدی بازیکن استقلال بعد از تصادف

1

آخرین اخبار از وضعیت مهدی قائدی بازیکن استقلال بعد از تصادف

تصادف مهدی قائدی : مهدی قائدی، هافبک – مهاجم جوان استقلال که برای کارهای مربوط به دانشگاهش به بوشهر رفته بود شب گذشته در حادثه رانندگی مصدوم و روانه بیمارستان خلیج فارس شد.

تصادف مهدی قائدی

(خبر جدید ۱۱ بهمن ۹۶ – ساعت ۱۷:۳۰ )

اولین گفتگو ویدیویی مهدی قائدی پس از به هوش آمدن
.

.

 


(خبر جدید ۱۱ بهمن ۹۶ – ساعت ۱۲:۳۰ )

🔴 آخرین وضعیت مهدی قائدی

🔹دکتر زارعی‌زاده معاون درمان بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر:
🔹هوشیاری مهدی قائدی کامل است و روند پیشرفت درمان و بهبودی وی عالی است.
🔹تا ساعت ۹ صبح امروز بیمار ارتباط چشمی و کلامی کامل برقرار کرده، به زمان و مکان آشنا بوده و به سوالات پاسخ کامل می‌دهد.
🔹 علایم حیاتی قائدی پایدار و آزمایشات نرمال گزارش شده است.


(خبر جدید ۱۰ بهمن ۹۶ – ساعت ۲۰:۳۰ )

🔴 قائدی به هوش آمد

🔹مهدی قائدی، بازیکن جوان تیم فوتبال استقلال که بامداد دوشنبه دچار سانحه رانندگی شده بود، لحظاتی پیش به هوش آمد.

🔹پزشکان بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر پس از عمل جراحی کبد قائدی، با کمک داروهای بیهوشی وضعیت این بازیکن را کنترل کرده بودند که به گفته پزشکان بیمارستان، وضعیت او به ثبات نسبی برسد.


(خبر جدید ۱۰ بهمن ۹۶ – ساعت ۱۶:۰۰ )

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با بیان این مطلب، افزود: آقایان مهدی قائدی و احمدرضا شاکر به دنبال سانحه رانندگی در بزرگراه امام علی(ع) شهر بوشهر مصدوم شده و توسط مرکز اورژانس به بیمارستان شهدای خلیج فارس انتقال یافته اند که در این رابطه نمایندگان فدراسیون پزشکی ورزشی دوشنبه شب در محل بیمارستان شهدای خلیح فارس حضور یافتند و در گفت وگو با دکتر رحمانیان جراح عمومی و دکتر زارع زاده متخصص طب اورژانس و مدیر درمان این بیمارستان، از نزدیک در جریان روند درمان قائدی و شاکر قرار گرفتند.

دکتر غلامرضا نوروزی افزود: حسب گزارش دریافتی مهدی قائدی که به دلیل آسیب دیدگی شدید کبد دچار خونریزی شده بود بعد از تدابیر درمانی لازم جهت تثبیت وضعیت شوک به اتاق عمل انتقال و ترمیم کبد توسط، دکتر رحمانیان انجام شد. سپس به بخش مراقبت های ویژه منتقل وجهت پیشگیری از خونریزی های احتمالی بعدی، برای ایشان داروهایی بیهوشی تجویز و تنفس وی با دستگاه ونتیلاتور کنترل می‌ شود، البته همه علایم حیاتی اش پایداراست.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی تصریح کرد: طبق آخرین گزارش واصله از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه امروز(سه شنبه) کاهش دوز داروهای بیهوشی قائدی آغاز شده و خوشبختانه علائم حیاتی پایدار است.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی تصریح کرد: متاسفانه احمدرضا شاکر به دلیل آسیب دیدگی در ناحیه سر دچار تورم شدید مغزی شده و در بخش مراقبت های ویژه بستری است و طبق همین گزارش وی در کمای عمیق به سر می برد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ضمن تشکر از گروه درمانی بیمارستان شهدای خلیح فارس در همکاری با هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر از دوستداران ورزش خواست برای سلامتی این دو نفر دعا کنند.


(خبر جدید ۹ بهمن ۹۶ – ساعت ۲۰:۰۰ )

نشست خبری جراح، خانواده و مدیر بیمارستان شهدای خلیج فارس از دقایقی قبل آغاز شد.

با اعلام احسان رحمانیان جراح مهدی قائدی طحال این بازیکن استقلال آسیب ندیده و تخلیه نشده است.

در ادامه این نشست مسؤولان بیمارستان خلیج فارس بوشهر اعلام کردند، شاکر همراه مهدی قائدی مرگ مغزی کامل نشده ولی در کمای عمیق است.

پزشک معالج او در پاسخ به این سوال که آیا قائدی به تهران منتقل می شود، افزود: معلوم نیست قائدی چه زمانی از دستگاه جدا می شوند. اگر فردا یا پس فردا جدا بشوند، باید به مدت یک هفته به صورت مطلق استراحت کنند تا شرایط آنها طبیعی شود ومطمئن شویم که خون ریزی ایشان را تهدید نمی کند و سپس درباره انتقال به تهران تصمیم گیری می کنیم.

دکتر جراح درباره میزان دوری قائدی از فوتبال، تصریح کرد: به نظر شخص من قائدی تا ۲ ماه اصلا نباید وزنه سنگین بلند کند.

رحمانیان در ادامه افزود: حدود ساعت ۲ بامداد به بیمارستان خلیج فارس رسید؛ به دلیل خونریزی که داشت سطح هوشیاری نسبتا پایین بود. مشخص شد خونریزی داخل شکم وجود دارد اما طحال نیست. سریع داخل اتاق عمل رفتیم. داخل اتاق عمل خونریزی شدید وجود داشت اما کنترل شد.

جراح قائدی ادامه داد: نوع آسیب طوری است که احتمال خونریزی مجدد طی روزهای اینده وجود دارد. این به اگاهی خانواده و پزشکان بیمار رسیده و گفتیم احتمال عمل مجدد وجود دارد. از صبح تاکنون که عمل تمام شده اصلا خونریزی اضافه نشده و علائم حیاتی پایدار بوده است. آزمایش های بیمار به مرور درست شده و خودمان هم بیمار را به صورت عمدی بیهوش نگه داشتیم تا راحت تر با این استرس کنار بیاید و ان شاالله از فردا اگر شرایط محیا باشد، به هوش می آوریم.


او به همراه برخی دوستانش سوار بر ماشین در حال برگشت از تماشای مسابقات فوتبال ساحلی بودند که خودروی آنها در اتوبان امام علی (ع) بوشهر واژگون می‌شود.

در سانحه واژگونی خودرو، به غیر از مهدی قائدی سه نفر دیگر هم در ماشین بوده‌اند. دو نفر جراحات سطحی داشتند که بعد از مداوای سرپایی از بیمارستان ترخیص شدند. یک نفر در آی سی یوست و مهدی قائدی هم به علت خونریزی داخلی به اتاق عمل رفته و بعد از انجام عمل، در آی سی یو بستری شده است.

آخرین وضعیت مهدی قائدی پس از سانحه رانندگی

استقلال از ساعت ۱۴:۴۵ فردا (سه‌شنبه) در مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود و مهدی قائدی به علت محرومیت یکی از غایبان استقلال در این مسابقه به شمار می‌رفت.

1 دیدگاه در “آخرین اخبار از وضعیت مهدی قائدی بازیکن استقلال بعد از تصادف

  1. عشق گفت:

    با عرض سلام خسته نباشید
    من نیاز به سی میلیون پول دارم که پسرم و عمل کنم که تصادف کرده و الان در کما است دکتر گفته سی میلیون بریزید به حساب بیمارستان تا‌عمل ‌‌مغز اعصاب کنندشوهرم دوسال پیش فوت کرده منم و پسر دوازده ساله ام حالا از مردمین محترم خواهش میکنم اگر خیریه ای را می شناسند به این شماره معرفی کنند

نظرات