بیوگرافی ارطغرل ساغلام سرمربی جدید تراکتور و همسر و فرزندانش+ عکس و سوابق کامل

0

ارطغرول ساغلام کیست / بیوگرافی ارطغرل ساغلام سرمربی جدید تراکتور و همسر و فرزندانش + عکس و سوابق

ارطغرول ساغلام کیست / بیوگرافی ارطغرل ساغلام سرمربی جدید تراکتور و همسر و فرزندانش + عکس و سوابق ارطغرل ساغلام سرمربی ترکیه ای فوتبال همراه با زندگی شخصی و خصوصی ارطغرل ساغلام سرمربی فوتبال و ماجرای ازدواج و همسرش و دختر و پسرش با پیج ایسنتاگرام اصلی ارطغرل ساغلام و سرمربیگری تراکتور در ۶ اسفند ۱۴۰۰ را در ادامه از این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی ارطغرل ساغلام سرمربی جدید تراکتور و همسر و فرزندانش+ عکس و سوابق کامل

بیوگرافی و زندگی شخصی و عکس های خانوادگی ارطغرول ساغلام سرمربی جدید تراکتور سازی و همسرش را با جزئیات کامل سرمربیگری تراکتور در ۶ اسفند ۱۴۰۰ بخوانید.

ارطغرول ساغلام

بیوگرافی ارطغرل ساغلام سرمربی تراکتور

ارطغرول ساغلام یا سایلام فوتبالیست و سرمربی ترکیه ای در ۱۹ نوامبر ۱۹۶۹ در شهر Zonguldak ترکیه به دنیا آمده است.

وی ۱۸۵ سانتیمتر قد و بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ترکیه بوده است.

کارنامه ورزشی ارطغرول ساغلام

از تیم معروف فنر باغچه کارش را شروع کرد و و سپس برای ارتقا و اوج گرفتن تیم باشگاهی Gaziantepspor قرار داد امضا کرد و بعد ها برای تیم بزرگ بشیکتاش تا سال ۲۰۰۰ توپ زد.

وی مدیر دو باشگاهی است که قبلا در آن بازی می کرده و عضو آن بوده است.

باشگاه های سامسون اسپور و بشیکتاش که قبلا عضو آنها بوده اکنون به عنوان مدیر باشگاه فعالیت می کند.
فوتبالیست ترک ۳۰ بازی ملی برای تیم ملی فوتبال ترکیه و یازده گل زده در کارنامه اش وجود دارد.

بیوگرافی ارطغرل ساغلام سرمربی جدید تراکتور و همسر و فرزندانش+ عکس و سوابق کامل

در بازی های یورو ۱۹۹۶ در تیم ملی ترکیه حضور داشت.
وی گرانترین قراردادش را با باشگاه های سامسون اسپور و بشیکتاش بست که مبلغ سه میلیون دلار بود و وجه قابل توجهی در آن سال ها محسوب می شد.
ساغلام در فصل ۰۳-۲۰۰۲ به‌عنوان مربی در تیم «سامسون اسپور» حضور داشت. او در بازی پایانی فصل بعد به‌عنوان سرمربی روی نیمکت این تیم نشست و در سال بعد آن نیز هدایت سامسون اسپور را به‌عهده داشت. سالام در ۳۵ بازی روی نیمکت این تیم نشست و ۱۱ برد، هشت تساوی و ۱۶ شکست به‌همراه این تیم تجربه کرد. سالام در «سامسون اسپور» ۴۱ امتیاز کسب کرد

او در فصل بعدی راهی کایسر اسپور شد و در ۷۴ بازی روی نیمکت این تیم نشست. وی ۳۰ برد، ۲۱ مساوی و ۲۳ شکست را با این تیم تجربه کرد. کسب ۱۱۱ امتیاز ماحصل حضور سالام در کایسر اسپور بود. میانگین امتیازی این مربی در کایسر اسپور، ۱.۵ امتیاز برای هر بازی بود که آمار نسبتاً متوسطی به حساب می‌آید.

سرمربی جدید تیم تراکتورسازی سال ۲۰۰۷ راهی بشیکتاش، تیم نامدار ترکیه شد و حتی در فصل بعد نیز روی نیمکت این نشست، اما در فصل دوم حضورش از هفته ششم به بعد جای خود را به مصطفی دنیزلی داد. نکته جالب توجه این است که دنیزلی گزینه نخست باشگاه تبریزی بود، اما در نهایت با سالام به توافق رسید.

ارطغرول ساغلام

سالام در ۵۵ دیداری که روی نیمکت بشیکتاش نشست، ۳۵ پیروزی و ۷ تساوی را به‌همراه ۱۳ شکست با این تیم تجربه کرد. او در مجموع با بشیکتاش ۱۱۲ امتیاز کسب کرد تا بهترین عملکرد این سرمربی مربوط به دوران حضورش در این تیم باشد.

پس از عملکرد خوب در بشیکتاش، این‌بار نوبت به تیم «بورسا اسپور» رسید تا سالام را به‌روی نیمکت خودش ببیند. بورسا اسپور به باشگاهی تبدیل شد که سالام بیشترین سال‌های حضور در یک باشگاه را در دوران مربیگری‌اش در آنجا تجربه کرد. وی از سال ۲۰۰۹ تا پایان فصل ۲۰۱۳ در بورسا اسپور حضور داشت. ۱۸۵ بازی و کسب ۹۰ پیروزی به‌همراه ۴۵ تساوی نتیجه کار سالام در بورسا اسپور بود. سالام البته ۵۰ بار نیز به‌عنوان مربی با بورسا اسپور متحمل شکست شد و در نهایت با ۳۱۵ امتیاز بورسا اسپور را ترک کرد. این سرمربی در فصل ۲۰۰۹ نیز به‌همراه بورسا اسپور، با یک امتیاز بیشتر نسبت به فنرباغچه قهرمان سوپر لیگ ترکیه شد.

بیوگرافی ارطغرل ساغلام سرمربی جدید تراکتور و همسر و فرزندانش+ عکس و سوابق کامل

ارتورول از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ در اسکی شهیر حضور داشت و در ۶۸ بازی روی نیمکت این تیم نشست. سالام با اسکی شهیر ۲۵ برد، ۲۰ تساوی و ۲۳ شکست را تجربه کرد تا مجموع امتیازی ۹۵ را از خود در اسکی شهیر به‌جا بگذارد.

سالام پس از اسکی شهیر بار دیگر به بورسا اسپور بازگشت تا خاطرات شیرینش را با این تیم تکرار کند، اما این اتفاق نیفتاد و وی نتوانست نتایج مناسبی در این تیم کسب کند. سالام کلاً ۱۴ بازی هدایت این تیم را به‌عهده داشت و ۹ شکست را با این تیم متحمل شد. پنج پیروزی که سالام با بورسا اسپور کسب کرده بود هم نتوانست مانع از برکناری او از این تیم شود.
آخرین تجربه مربیگری سالام به تیم «مالاتیا اسپور» برمی‌گردد. وی چهار بازی هدایت این تیم را به‌عهده داشت و یک برد به‌همراه یک تساوی و دو باخت را متحمل شد.
پس از مالاتیا، سالام هدایت هیچ تیمی را به‌عهده نداشت تا اینکه با تراکتورسازی به توافق رسید. او در حالی با تیم تراکتورسازی به توافق رسید که احتمال حضور مصطفی دنیزلی و ارسون یانال در این تیم خیلی بیشتر به‌نظر می‌رسید. سالام حالا قرار است به ایران و تبریز سفر کند و هدایت تیم محبوب این شهر را به‌عهده بگیرد. سالام با رؤیاهای شیرین به تبریز می‌آید تا بتواند تراکتورسازی را از بحرانی که در آن گرفتار شده، نجات بدهد.

ارطغرول ساغلام

سرمربی ترکیه ای تراکتورسازی تبریز

آرتور سایلام سرمربی ترکیه‌ای جدید تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز است که صبح امروز با استقبال پرشور هواداران این تیم وارد تبریز شد.
هواداران تراکتورسازی ساعت ها منتظر آمدنش بودند و در فرودگاه شهید مدنی تبریز از وی استقبال کردند.
ساغلام همانند خیلی دیگر از مربیان معمولاً از سیستم ۱-۳-۲-۴ استفاده می‌کند که تراکتورسازی هم ابزار لازم برای کار کردن وی با سیستم مورد علاقه‌اش را دارد.
سرمربی جدید تراکتور در مجموع ۴۳۵ بار به‌عنوان سرمربی روی نیمکت شش تیم نشسته و ۶۹۳ امتیاز را کسب کرده است. میانگین امتیازی این سرمربی در هر بازی ۱۰۵۹ امتیاز است. وی در حالی هدایت تراکتورسازی را به‌عهده می‌گیرد که سرخپوشان تبریزی در ۱۹ بازی اخیرشان ۲۱ امتیاز کسب کرده و با میانگین امتیازی ۱.۱ به کار خود در لیگ هفدهم ادامه می‌دهند.

همسر آرتور سایلام

وی چند سال پیش ازدواج کرده و یک فرزند دختر دارد.

ارطغرول ساغلام

 

عکس ارطغرول ساغلام و همسرش سرمربی تراکتور تبریز

«ساغلام» مربی ۵۲ ساله ترکیه‌ای است که سابقه هدایت تیم‌های سامسون اسپور، کایسری اسپور، بشیکتاش، بورسا اسپور، اسکی‌شهیر اسپور و مالاتیا اسپور را در لیگ ترکیه و هدایت تراکتور در لیگ ایران را در کارنامه دارد.

او توانسته در حضور چهار تیم بزرگ ترکیه، بورسا اسپور را در فصل ۲۰۰۹ – ۲۰۱۰ قهرمان لیگ برتر ترکیه کند که این موفقیت، نام ساغلام را به عنوان یکی از مربیان تاریخ‌ساز کشورش، بر سر زبان‌ها انداخت.

ساغلام پیش از این در اواسط فصل هفدهم لیگ‌برتر هدایت تراکتور را برعهده داشت که فوتبال‌دوستان بازی‌های چشم‌نواز و تهاجمی تراکتور در آن مقطع را به یاد دارند.

 

ارطغرول ساغلام

 

ارطغرول ساغلام

 

ارطغرول ساغلام

 

ارتغرول ساغلام

 

ارتغرول ساغلام

 

ارتغرول ساغلام

 

ارتغرول ساغلام

 

ارتغرول ساغلام

دختر آرتور سالام مربی ترکیه ای تراکتورسازی

پس از بررسی‌ گزینه‌های سرمربیگری تیم، اعضای هیأت مدیره باشگاه تراکتور برای مذاکره با «ساغلام» به اتفاق نظر رسیدند و مدیرعامل باشگاه مامور مذاکره با این سرمربی ترکیه‌ای شد.

بر این اساس، مذاکره و توافق اولیه با «ارطغرول ساغلام» جهت انعقاد قرارداد یک‌ونیم ساله، (پایان فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱) حاصل شده و این مربی ترکیه‌ای برای انجام مذاکرات نهایی به‌زودی به تبریز سفر می‌کند.

نظرات