تصاویر دیده نشده از سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری

0

تصاویر دیده نشده از سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون ایران است که چند سال پیش با هم ازدواج کرده و دارای دو فرزند دحتر به نام های پناه و نبات می باشند

تاکنون عکسی از سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری منتشر نشده بود حال با مناسبت تولد آقای بازیگر عکسی در استوری پیج استخری از همسرش به اشتراک گذاشته شده که سوژه رسانه ها و عکس ایشان در نهایت بعد از سالها دیده شده است.

سپیده بزمی پور

تصاویر سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری

استخری دلیل عدم انتشار تصویر همسرش را عدم رضایت از انتشار تصویری از وی عنوان کرد و گفت علاقه ای به این کار ندارم و او درباره ازدواجش در تحسین همسرش گفته: همسرم مثل خودم از خانواده متوسطی است و به قول معروف به لحاظ اجتماعی هم طبقه بودیم.
آن چه قرار بود در زندگی اتفاق بیافتد چیز خیلی متفاوتی از زندگی قبلی‌امان نبود.

عکس سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری

سپیده بزمی پور
همسرم از کودکی در ایران زندگی نمی‌کرد و از ۱۶ سالگی کار کرده و این را با افتخار می‌گویم، چون فاکتور مهمی برای من بوده است.
برایمان اتفاق عجیب و غریبی نبود اگر من در بازیگری بیکار بودم؛ چون هر دو نفرمان می‌توانستیم و برویم کار کنیم و در آمد داشته باشیم.
همسرم اصلا آدم متوقعی نبوده و نیست.

عکس خواهر شاهرخ استخری

سپیده بزمی پور

تصاویر دیده نشده از خواهر شاهرخ استخری

شاهرخ استخری در ۱۴ مهر ۱۳۵۹ در تهرانبه دنیا آمده فارغ التحصیل مهندسی صنایع می باشد. او فرزند اول خانواده است و ۲ خواهر کوچک تر از خودش دارد. خواهرش که یکسال از او کوچک تر است فوق لیسانس تغذیه دارد و برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفته است و خواهر کوچک ترش هم به هنر علاقه دارد. شاهرخ استخری تا سوم دبستان، ساکن بلوار کشاورز بوده است و از آن به بعد در شهرک غرب زندگی می کند. سوم دبستان را در مدرسه ۱۵ خرداد و دوره راهنمایی اش را در مدرسه آزادی و دوران دبیرستان اش را در فجر دانش تحصیل کرده است.

سپیده بزمی پور

عکس سپیده بزمی پور و همسر ش شاهرخ استخری در کنار دوستان و آشنایان که دست جمعی در جدید تصاویر اینستاگرام استخری منتشر شده است

خواهر و فرزندان شاهرخ استخری

سپیده بزمی پور

نظرات