مسعود صادقلو خواننده فیلم سنتوری ۲ جایگزین محسن چاوشی

0

مسعود صادقلو خواننده فیلم سنتوری ۲

مسعود صادقلو در سنتوری ۲ : داریوش مهرجویی به زودی فیلم اش را کلید خواهد زد و نام مسعود صادقلو به عنوان خواننده این فیلم مطرح شده است .

مسعود صادقلو

مسعود صادقلو در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکسی به همراه محمد رضا شریفی نیا خبر از حضور خود در فیلم سینمایی «سنتوری ۲» داده است . شنیده ها هم حکایت از پیش تولید جدی سری دوم این فیلم دارد و داریوش مهرجویی بزودی قسمت دوم «سنتوری» را جلوی دوربین خواهد برد . چنانچه خبر جایگزینی صادقلو بجای چاووشی در «سنتوری» قطعی باشد این دومین حضور سینمایی صادقلو پس از حضور موفق در فیلم «خفگی» است .
این فیلمنامه قصه علی شخصیت اصلی داستان «سنتوری» است که بعد از ترک اعتیاد از آسایشگاه مرخص شده و به دنبال کارهای موسیقی خود درگیر اتفاقاتی تازه می شود.
این کارگردان درحالی قصد دارد قسمت دوم «سنتوری» را جلوی دوربین ببرد که «سنتوری» با بی مهری مدیران وقت سینمایی مواجه شد و هیچ گاه روی پرده نرفت. در نهایت نسخه قاچاق فیلم با کیفیتی عالی وارد بازار شد تا ضرر و زیان مهرجویی و مرحوم فرازمند کامل شود.

 مسعود صادقلو

بیوگرافی مسعود صادقلو

مسعود صادقلو یکی از موفق ترین خواننده های پاپ حال حاضر است که با ارائه آهنگ هایش در سال ۹۵ توانست بسیار موفق شود. مسعود صادقلوزاده ۱۸ فروردین سال ۱۳۶۵ است و ۳۱ سال سن دارد.

همان چند آهنگ وی به قدری زیبا بود که وی بسیار طرفدار پیدا کرد و اینستاگرام او را اگر مشاهده کنید متوجه این موضوع می شوید.

وی در باره این که چرا با مهدی حسینی دو نفره میخواند گفت : گفت بنده آدم تنبلی هستم و برخی از کارها را نمی توانم به تنهایی انجام بدم و او از دوست های نزدیک من است.

مسعـود صادقلو همچنین گفت که چند سال پیش کشتی گیر بوده است.

وی گفت در تولید آهنگهای خود ما یک تیم هستیم از جمله رضا شیری و مسعود جهانی (تنظیم کننده) و … از جمله این افراد هستند.

آهنگهای مسعود صادقلو

آرامش / نیمه گمشده / معشوقه /عوض شده حالم / حرفای خوب(سعید تاتایی) / صبح شد / لمس / یادگاری / عاشق شدم / با تو این دل /دیوونه بازی / یار قدیمی / دستای مریض /آخر شب / زیر بارونا برقص / هوس باز / رفت / نزدیکی به من

همسر مسعود صادقلو

مسعـود صادقلو ازدواج نکرده و مجرد است.

آدرس صفحه اینستاگرام مسعود صادقلو : @masoudsadeghloo

عکسهای مسعود صادقلو

مسعود صادقلو

آهنگ مسـعود صادقلو و الیاس یالچینتاش خواننده محبوب ترکیه ای

مسعود صادقلو

 

مسعود صادقلو

 

مسعود صادقلو

 

مسعود صادقلو

نظرات