بیوگرافی و عکس های صدرا محرمی بازیگر

1

بیوگرافی و عکس های صدرا محرمی بازیگر

صدرا محرمی بازیگر تلویزیون و سینما را در این بخش از سایت حرف تازه با بیوگرافی کامل شخصی و خانواده و و بازیگری و سن و سوابق فیلم و سریال و نحوه ورود به بازیگری و آدرس اینستاگرام و حضور در سریال ستایش ۳ به همراه عکس های جذاب و دیدنی این بازیگر خردسال را میخوانید

بیوگرافی صدرا محرمی

محمد صدرا محرمی بازیگر سینما و تلویزیون در ۴ شهریور ۱۳۸۵ در تهران به دنیا آمده و دانش آموز می باشد و از کودکی در زمینه سینما ، تئاتر و تلویزیون فعالیت دارد.

صدرا محرمی

دایی او مهران اسبقی از هنرمندان و کارگردانان سینما است و در فیلم ها و ساخته های دایی خود نیز بازی کرده است.

مهران اسبقی کارگردان دایی صدرا

صدرا محرمی

شروع فعالیت بازیگری

از کودکی وارد عرصه بازیگری شده و در سریال های زیادی نقش آفرینی کرده است.

صدرا چهره شناخته شده ای نزد هنرمندان و بازیگران و اهالی سینما و ورزش می باشد و عکس های زیادی با چهره های مطرح هنری و ورزشی دارد .

او در برنامه محله گل و بلبل و مجموعه های ستایش ۳ و یادگاریهای مادر بزرگ و سیاه وش و عباس آباد و سریال در کنار هم … ایفای نقش کرده است.

صدرا محرمی

بازیگر خردسال سریال ستایش ۳

مهمترین حضور صدرا محرمی در تلویزیون بازی در سریال ستایش ۳ به کارگردانی سعید سلطانی در کنار بازیگرانی چون داریوش ارجمند ، نرگس محمدی ، مهدی سلوکی و … باشد در کنار مینا دلشاد و سینا شفیعی بازیگر نقش حمید ایفای نقش می کند

سینا شفیعی ، مینا دلشاد و صدرا محرمی در ستایش ۳

صدرا محرمی

اینستاگرام صدرا محرمی

پیج شخصی وی با آیدی m_sadra_moharrami فعال است و می توانید سری به پیج وی زده و با کارها و فعالیت ها و تصاویر شخصی بیشتری را از این هنرمند مشاهده کنید

فعالیت های دیگر

صدرای عزیز علاوه بر بازیگری در عرصه ورزش نیز فعال است و فوتبال را حرفه ای دنبال میکند و عضو تیم نونهالان بوده و تیمش مدال نیز کسب کرده است.
طرفدار دو آتیشه پرسپولیس است و در رشته بسکتبال نیز فعالیت دارد و همچنین علاقه شدیدی به کتاب خوانی داشته و رتبه سوم مسابقات کتابخوانی را از آن خود کرده است.

 

صدرا محرمی

بازیگر سریال در کنار هم

سریال در کنار هم عنوان یک مجموعه نمایشی طنز است که پیرامون سبک های فرزندپروری در جهت جلوگیری از آسیب های اجتماعی به ویژه اعتیاد تهیه شده است.

صدرا محرمی

عکس های صدرا محرمی

در ادامه چند تصویر جذاب و دیدنی از این هنرمند خردسال کشورمان مشاهده کنید

صدرا محرمی

صدرا محرمی

صدرا محرمی

صدرا محرمی

صدرا محرمی

عکس پدر و مادر صدرا و صدرا در کودکی

صدرا محرمی

1 دیدگاه در “بیوگرافی و عکس های صدرا محرمی بازیگر

  1. پارسا لمر گفت:

    صدرا جونم قربونش برم
    بهترین دوستم و بهترین دوستش

نظرات