بیوگرافی و عکس های عارفه معماریان بازیگر و همسرش + زندگی شخصی و بازیگری

0

بیوگرافی و عکس های عارفه معماریان بازیگر و همسرش + زندگی شخصی و بازیگری

عارفه معماریان (Arefe Memarian) بازیگر ایرانی تئاتر و تلویزیون و سینما متولد سال ۱۳۷۰ در شاهرود، بازیگر اهل ایران است. در ادامه به معرفی بیوگرافی کامل عارفه معماریان بازیگر و همسرش با عکس ها و زندگی شخصی و هنری به همراه آدرس اینستاگرام و سوابق فیلم و سریال جدید این هنرمند را در سایت حرف تازه مشاهده کنید

عارفه معماریان بازیگر

بیوگرافی عارفه معماریان (Arefe Memarian)

عارفه معماریان متولد ۱۳۷۰ در شاهرود سمنان ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران می باشد. او دارای مدرک تحصیلی لیسانس بازیگری و یکی از بازیگران با سابقه و برجسته و مطرح عرصه تئاتر در مشهد است.

عارفه معماریان در نمایش های زیادی روی صحنه رفت و بیشترین تجربه بازیگری او مربوط به بازی هایش در تئاتر است که اگر سری به صفحه اینستاگرام او بزنید عکس های زیادی از نمایش هایش را مشاهده خواهید کرد

  • نام کامل : عارفه معماریان
  • محل تولد : ۱۳۷۰ شاهرود
  • شغل : سینما ، تئاتر و تلویزیون
  • تحصیلات : لیسانس بازیگری
  • سالهای فعالیت : ۱۳۸۰ تاکنون
  • وضعیت تاهل: مجرد

عارفه معماریان

همسر عارفه معماریان کیست

از وضعیت تاهل و ازدواج او خبری منتشر نشده است

خانواده عارفه معماریان

در خانواده ۵ نفره به دنیا امده و پدرش کارمند است و دو خواهر بنام های عادله و آزاده دارد و خودش در زمینه بازیگری فعالیت دارد

شروع فعالیت

دانش آموخته بازیگری است که سال ها پیش وارد عرصه بازیگری از تئاتر شده و از هنرمندان تئاتر هست که سالها در این زمینه چندین نمایش را اجرا کرده
وی از سال ۸۰ بطور حرفه ای بازیگری را شروع کرده و تاکنون در آثاری مانند نمایش دیکتاتور عاشق ، فیلم کوتاه یازده و روزی روزگاری بانو تروتزز را در کارنامه خود دارد.
وی با فیلم یازده وارد سینما و با سریال مانکن به شبکه نمایش خانگی آمد.

عارفه معماریان

درخشش در دو روز تا ماندن

او در فیلم سینمایی دو روز تا ماندن درخشش خوبی داشت و با ایفای نقش منحصر بفرد توانست نظر مخاطبان و بیننده ها و اهالی سینما را جلب کند.
بازیگر مطرح تئاتر مشهد با بازی در فیلم «دو روز ماندن» به کارگردانی عمار خطی مشهور شد.
وی در سال های اخیر در جشنواره های تئاتر استانی خراسان رضوی توانسته حضور موفقی داشته باشد.

عارفه معماریان

بازیگر نقش بهار در سریال مانکن

عارفه معماریان یکی از بازیگران جوان و با استعدادی است که در سریال نمایش خانگی مانکن به کارگردان حسین سهیلی زاده به شهرت رسید. عارفه معماریان در سریال مانکن در نقش بهاره صوفیان خواهر کاوه با بازی امیرحسین آرمان بازي می کند.

او در سریال مانکن در نقش بهار خواهر کاوه را در کنار بازیگران مطرحی مانند محمدرضا فروتن، مریلا زارعی ، امیرحسین آرمان و فرزاد فرزین ایفا میکند.

پخش سریال مانکن به کارگردانی حسین سهیلی زاده از اولین روزهای شهریورماه در نمایش خانگی آغاز شد و در کنار چهره های شناخته شده این سریال بازیگر جوانی در نقش بهار خواهر کاوه صوفیان به ایفای نقش پرداخت که برای بسیاری از مخاطبان این سریال شناخته شده نبود.

 

عارفه معماریان

آثار هنری نمایش

دیکتاتور عاشق (به نویسندگی و کارگردانی اصغر خلیلی)
رادیکال ۲(به کارگردانی امیر بشیری و نویسنگی محمد نقایی)
اطلسی های لگد مال شده (به کارگردانی فرزاد علوی و نویسندگی تنسی ویلیامز)
کاش خوابت را ندیده بودم (به کارگردانی سید رسول عصاران و نویسندگی کاران شهلایی)
به اتفاق بانو” (به کارگردانی امیر محمد فرمان و نویسندگی سید جواد اشکذری)
قوی تر (اثر آگوست استریندبرگ به کارگردانی خود عارفه معماریان)
عطر تقلبی (به کارگردانی و نویسندگی شادی غفوریان)
پایان بدون نقطه (به کارگردانی سید رسول عصاران و نویسندگی رضا عرفانی)

معماریان در مورد پذیرش نقش خود در تئاتر رادیکال ۲ اینگونه می گوید:

نمایش رادیکال ۲ برشی از زندگی خصوصی زن و مردی است، این سوژه جذابیت خوبی برایم داشت و همچنین دریچه نگاه نویسنده به این موضوع را دوست داشتم و همه این‌ها باعث شد که پیشنهاد ایفای نقش در این نمایش را بپذیر

عارفه معماریان

آثار فیلم سینمایی

فیلم کوتاه یازده به کارگردانی میثم یوسفی

دو روز تا ماندن به کارگردانی عمار خطی

شبکه نمایش خانگی

سریال مانکن به کارگردانی حسین سهیلی زاده

اینستاگرام عارفه معماریان بازیگر

صفحه شخصی و اینستاگرام عارفه معماریان در اینستاگرام حدود ۵۰۰۰ دنبال کننده دارد که البته این تعداد مربوط به قبل از انتشار سریال مانکن با حضور وی می باشد.
پیج اینستاگرام معماریان به آدرس زیر قابل دسترس می باشد.

arefememarian

مصاحبه جدید عارفه معماریان بازیگر سینما

نقشهای تکراری : این هنرمند درباره پذیرش نقش در تئاتر میگوید: پیشنهاد ایفای نقش، زیاد دارم اما در نقش‌های پیشنهادی مشابهت زیادی با نقش‌هایی که تاکنون بازی کرده‌ام وجود دارد، این نقش‌های مشابه را نمی‌پذیرم برای این که نمی‌خواهم در آن نقش بمانم.

عارفه معماریان

در ۱۰ سال گذشته شاهد رشد خوبی در روند کار زنان تئاتر این شهر در گرایش‌های مختلف تئاتر بوده‌ایم.
خوشبختانه در مشهد و خراسان رضوی تعداد هنرمندان زنی که در عرصه نمایش فعالیت دارند بسیارند و همواره آثار آنها را دنبال می کنم.
کار گروهی مانند حلقه است و با کل گروه شکل می‌گیرد، دوست دارم افرادی که می‌خواهند جذب تئاتر شوند به گرایش‌های دیگر تئاتر مانند عکاسی، طراحی صحنه، مدیریت صحنه و … نیز توجه کنند و فقط به دنبال بازیگر شدن نباشند.

این هنرمند با تشکیل گروه تاتر یکی از بازیگران پرکار و فعال تئاتر است و این باره گفته: قرار بود ما گروه تئاتری را تشکیل دهیم که به صورت منظم آثار مختلفی را در خروجی فعالیت‌های این گروه داشته باشیم.

تیپ و استایل عارفه معماریان

در سال ۱۳۹۵ بعد از قریب به ۱۵ سال فعالیت حرفه ای در مشهد توانست با فیلم داستانی نیمه بلند دو روز تا ماندن به تهیه کنندگی محمد ابراهیم طاهر نژاد بازی کند.

این فیلم در صدا و سیما مرکز سمنان ساخته شده است.

از سال ۹۶ تصمیم به مهاجرت به تهران گرفت تا فعالیت خود را در پایتخت پیگیری کند ، بعد از چند تجربه تئاتر در نهایت سال ۱۳۹۷ برای بازی در سریال مانکن انتخاب شد.

زندگینامه عارفه معماریان

نمایش مناسب برای مخاطب

تهیه خوراک مناسب برای مخاطبان به گروه های نمایشی بر می گردد که از شتاب زدگی در کارهایشان اجتناب کنند ، مت ن های مناسب برای اجرا انتخاب کنند و پروسه تمرین قوی ای را برای اجرا پشت سربگذارند.

بازی در سریال پایتخت

او اخیرا در سریال پایتخت ۶ در نقش دختر محمود نقاش ایفای نقش کرده که البته نقشی کوتاه داشت، اما مهم و تاثیرگذار بود. پایتخت ۶ در سال ۱۴۰۰ از شبکه یک به نمایش درآمد

عکس های جدید عارفه معماریان

در ادامه چند تصویر دیدنی و جذاب از این هنرمند ایرانی را مشاهده کنید

عارفه معماریان

عارفه معماریان

عارفه معماریان

عارفه معماریان

عارفه معماریان

نظرات