راهنمای مهاجرت توسط وکیل مهاجرت در شهر کلگری کانادا

0

وکیل مهاجرت در شهر کلگری کانادا، چگونه شما را در طول مهاجرت راهنمایی خواهد کرد؟

به نا به گزارش سایت وکلای مهاجرت به آمریکا و کانادا (IranianLawyer.info)

کشور کانادا، در سال‌های اخیر، سهم قابل توجهی در مهاجرت ایرانیان را به خود اختصاص داده است. شرایط زندگی، سهولت در گرفتن پذیرش، دانشگاه‌های معتبر و رشد اقتصادی و شرایط کاریخوب، از جمله دلایل افزایش مهاجرت به کشور کانادا است. هزینه‌های تحصیل در دانشگاه‌های کانادا هم نسبت به سایر کشورهای پیشرفته کمتر است و شما بعد از گرفتن پذیرش، به سهولت می توانید در کانادا مشغول به کار شوید. البته لازم به توضیح است که تمام این شرایط گفته شده، منوط به ویژگی های شخصی هر فرد است. کسی که تسلط خیلی خوبی به زبان انگلیسی یا فرانسه دارد، کسی که رزومۀ تحصیلیو کاری قوی‌ای دارد، کسی که برای سرمایه‌گذاری اقدام می‌کند، قطعا شرایط بهتری نسبت به دیگر متقاضیان خواهد داشت.

وکیل مهاجرت در شهر کلگری، برای گرفتن اقامت و پذیرش از دانشگاه و سایر مراحل مهاجرت به شما کمک خواهند کرد. نسبت به سایر شاخه‌های وکالت، وکلای مهاجرت، زمان کمتری را صرف رسیدگی به مشکلات حقوقی در دادگاه می‌کنند. این افراد اغلب به شکل یک رابط بین فرد متقاضی و اداره مهاجرت و خدمات شهروندی عمل می‌کنند. در صورتی که فرد متقاضی نیاز به دادرسی مهاجرتی داشته باشد، وکیل مهاجرت، در محضر قاضی مهاجرت حاضر می‌شود و از موکل خود دفاع می‌کند و حتی مانع دیپورت شدن او می‌گردد.

وکیل مهاجرت

وکیل مهاجرت در شهر کلگری کانادا، در شرایط مختلفی به خدمت گرفته می‌شود. بخشی از این شرایط، عادی هستند و جزو بدیهی‌ترین شرایط مهاجرت محسوب می‌شوند؛ اما بخشی از شرایط به فرد الزام می‌کند که حتما با وکیل مهاجرت در موردش مشاوره کند:

– اگر شما قبلا درخواست اقامت خود را ارائه داده‌اید و به هر دلیلی رد شده است، برای درخواست مجدد، حتما از طریق وکیل مهاجرت باید اقدام کنید.

– زمانی که فرد دیپورت شده یا به او ابلاغ شده که به طور دائم حق ورود به کشور کانادا را ندارد؛ وکیل مهاجرت می‌تواند جزئیات بیشتری را در اختیار شما قرار داده و اثرات آن را برای شما تشریح کند.

– زمانی که فرد دارای بیماری‌های خاص است، یا سوپیشینه دارد، برای گرفتن اقامت ممکن است دچار مشکل شود، در این صورت حضور یک وکیل قانونی الزامی است.

– زمانی که به دلایل مختلف، سیر رسیدگی به پروندۀ شما طولانی شده باشد، می‌توانید از طریق وکیل مهاجرت سیر رسیدگی به پرونده را تسریع کنید.

 

منبع: سایت وکیل مهاجرت به آمریکا و کانادا (IranianLawyer.info)

نظرات