ماجرای رقص فرزانه کابلی در کنسرت سالار عقیلی

0

ماجرای رقص فرزانه کابلی در کنسرت سالار عقیلی

رقص فرزانه کابلی بازیگر و بالر ایرانی در کنسرت سالار عقیلی جنجالی شده با حواشی زیاد همراه بوده است.

ماجرای رقص خانم بازیگر در کنسرت جدید عقیلی خواننده سنتی و ملی ایرانی با حواشی زیادی مواجه شده است.

در فیلمی که در رسانه ها و شبکه های اجتماعی منتشر شده است نشان میدهد که خانم کابلی در کنسرت اخیر سالار عقیلی در برج میلاد تهران  ۳۱ شهریور ۹۸ مشغول رقص نمایشی می باشد.

رقص فرزانه کابلی

فیلم رقصیدن فرزانه کابلی در کنسرت سالار عقیلی

اجرای نمایشی و جنجالی فرزانه کابلی در استیج کنسرت سالار عقیلی با واکنش های زیادی در فضای مجازی همراه شد. این اجرا البته از سوی برخی از رسانه های اصولگرا مورد انتقاد شدید قرار گرفت. همسر سالار عقیلی حریر شریعت زاده نوازنده است

در همین خصوص کیهان نوشت: «یک زن بازیگر، در کنسرت یکی از خوانندگان دست به رفتاری سخیف زد. این بازیگر که سالهاست به انزوا رانده شده، در کنسرت سالار عقیلی به روی صحنه رفت و دست به انجام حرکاتی مغایر با فرهنگ ایرانی و اسلامی زد! گفتنی است آقای خواننده سالها پیش به انگلستان رفت و با دعوت شبکه صهیونیستی – بهایی من و تو، به دفتر این شبکه قدم گذاشت و با چند عنصر بهایی عکس یادگاری گرفت. این فرد پس از مراجعت به ایران با گذشت نهادهای فرهنگی و امنیتی روبرو شد اما ظاهرا وی نه قدر هنر را می‌داند و نه قدردان خوبی است!»

رقص فرزانه کابلی

خانم کابلی که بسیاری او را با نقش علی کوچولو به خاطر می آورند، بالرین و بازیگر است و مدتی است که در عرصه بازیگری حضور ندارد.

لم جنجالی رقص فرزانه کابلی در کنسرت سالار عقیلی برج میلاد تهران دیشب ۳۱ شهریور ۹۸ که حتما می‌ دانید که خانم کابلی که بسیاری او را با نقش مادر علی کوچولو به‌خاطر می‌ آورند، بالرین، رقصنده، طراح رقص و بازیگر است.
فرزانه کابلی (زاده ۱۲ اردیبهشت ۱۳۲۸ در تهران) رقصنده و بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران است.

رقص فرزانه کابلی

فرزانه کابلی متولد ۱۳۲۸ در تهران است. پدر و مادرش هر دو نوازنده بودند.

پدر او افغانستانی الاصل و مادرش ایرانی میباشد.

از کودکی همواره علاقه زیادی به رقص و بازیگری نشان می‌داد

و در مدرسه هم این فعالیت‌ها را دنبال کرد.

او دوره باله در وزارت فرهنگ و هنر گذراند.

همچنین در دوران دبیرستان به مدت ۴ سال قهرمان پرش ارتفاع دورهٔ اول دبیرستانهای تهران شد.

واکنش سالار عقیلی به حواشی کنسرت

سالار عقیلی شایعه حرکات موزونِ خانم فرزانه کابلی در کنسرت خود را تکذیب کرد.

او در پست اینستاگرامی خود نوشت:

من سالار عقیلی هستم. من عاشق وطنم هستم. من عاشق مردمان میهنم هستم. همواره با عشق به وطنم خوانده‌ام. همیشه به قوانین کشورم احترام گذاشته‌ام.

طبق رسم معمول، همانند تمامی همکارانم، اگر هریک از هنرمندان به کنسرت من تشریف بیاورند؛ با ذکر نام به ایشان ادای احترام می‌کنم.

اگرچه خانم کابلی در جمع میهمانان سالن حضور داشتند، اما همه‌ی چندهزار نفری که در سالن بودند، شهادت خواهند داد که کنسرت از چهارچوب قانون خارج نشده و شایعه حرکات موزونِ خانم فرزانه کابلی در کنسرت سالار عقیلی کذب محض است.

از هم‌وطنانِ عزیز و رسانه‌های محترمی که طی ۲۵سال فعالیت هنری‌ام، همواره درکنار من بوده‌اند استدعا دارم اگر دوباره شایعه‌ای پیرامون سالار‌ عقیلی تولید شد، قبل از انتشار آن از صحت خبر اطمینان حاصل نمایید.

واکنش فرزانه کابلی به حواشی رقص در کنسرت

فرزانه کابلی؛ بازیگر پیشکسوت هم با انتشار پستی در اینستاگرام به اتهام کیهان مبنی بر اجرای حرکات موزون در کنسرت پاسخ داد.

رقص فرزانه کابلی

نظرات