بازیگران و خلاصه داستان سریال هم گناه

2

بازیگران و خلاصه داستان سریال هم گناه

سریال هم گناه مجموعه جدیدی از مصطفی کیایی کارگردان ایرانی است که اینروزها مشغول ساخت و پیش تولید آن است.
این سریال در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود که کار جدید برادران کیایی می باشد.

سریال هم گناه

هم گناه سریال جدید مصطفی کیایی به نویسندگی برادرش محسن کیایی و علی کوچکی است که این روزها در حال سپری کردن مرحله پیش تولید است.
مجوز ساخت «هم‌گناه» تازه‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی به کارگردانی مصطفی کیایی از طرف شورای پروانه ساخت غیر سینمایی صادر شده است.

روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری، در جلسات اخیر شورای پروانه ساخت غیرسینمایی، برای سریال «هم‌گناه» به تهيه‌كنندگی و کارگردانی مصطفی کیایی و بلند داستانی «آوای باد را بشنو» به تهيه‌كنندگی احمد عبدالهیان و کارگردانی شهرام درویش پروانه ساخت صادر شد.

بر اساس این گزارش، شورای پروانه نمایش آثار غیرسینمایی، برای سریال «مانکن» به تهيه‌كنندگی ایرج محمدی و کارگردانی حسین سهیلی‌زاده، داستانی بلند «سکوت طولانی» به تهيه‌كنندگی فرزاد پاک و کارگردانی مهناز محمدی و داستانی بلند «صداهای خاموش» به تهيه‌كنندگی جواد نوروزبیگی و کارگردانی سهی بانو ذوالقدر پروانه نمایش صادر گردید.

لازم به ذکر است؛ در این جلسه با نمایش دو عنوان مستند و سه عنوان سریال انیمیشن خارجی نیز موافقت شد.

سریال هم گناه

در حالی که مرحله پیش تولید سریال در حال سپری شدن است ، تاکنون اسامی برخی از بازیگران این سریال مشخص و انتخاب شده و به زودی بازیگران دیگری به جمع بازیگران این سریال اضافه خواهند شد.

بازیگران سریال هم گناه

این سریال تاکنون برخی از بازیگران خود را انتخاب و معرفی کرده ترکیب جدیدی از بازیگران سینما و تلویزیون را به شبکه نمایش خانگی خواهد آورد. در معرفی اولیه این فیلم اسم مهتاب کرامتی نیز در لیست بازیگران این سریال جا داشت که ظاهرا به توافق نرسیدن و اسم این بازیگر از لیست اسامی بازیگران این سریال خارج شد.
پرویز پرستویی
هدیه تهرانی
محسن کیایی
هنگامه قاضیانی
حبیب رضایی
مهدی پاکدل
مسعود رایگان
رویا تیموریان
پدرام شریفی
شاهرخ فروتنیان
افسانه چهره آزاد
احسان کرمی
روشنک گرامی
افسانه ناصری
سوگل خلیق
حسین امیدی
مارال بنی آدم

سریال هم گناه

خلاصه داستان سریال هم‌ گناه

هنوز داستان این سریال و خلاصه آن منتشر نشده و این اولین تجربه سریال سازی مصطفی کیایی برای نمایش خانگی است که محسن کیایی و علی کوچکی نویسندگی این سریال را برعهده دارند.
مصطفی کیایی کارگردانی و نویسندگی فیلم هایی چون عصریخبندان، بارکد، خط ویژه و … را در کارنامه هنری اش دارد و تابحال موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگر برای خط ویژه و سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه برای ضدگلوله را از آن خود کرده است.

خانواده صبوری خانواده ای بزرگ و قدیمی است که سال هاست در کار صادرات و واردات گل و گیاه است. آنها در خانه ای قدیمی همچنان در آرامش با هم زندگی می‌کنند، ورود جوانی به این خانواده زندگی همه خانواده را دستخوش تغییراتی می‌کند که….

هنگامه قاضیانی در سریال هم‌گناه

سریال هم گناه

محسن کیایی پیش از نویسندگی سریال هم گناه به عنوان نویسنده در فیلم لونه زنبور ، خوب بد زشت و مهمانان ویژه حضور داشته است‌

«هم‌گناه» با سرمایه‌گذاری سرویس VOD فیلیمو در مرحله پیش تولید به سر می‌برد و به‌ زودی خبرهای تکمیلی آن سریال منتشر خواهد شد

زمان پخش سریال :

اولین قسمت این سریال طبق برنامه قرار است روز دوشنبه ۵ اسفند ۹۸ به شبکه نمایش بیاید.

پرویز پرستویی در سریال هم‌گناه

سریال هم گناه

محسن کیایی در سریال هم‌گناه

سریال هم گناه

حبیب رضایی در سریال هم‌گناه

سریال هم گناه

2 دیدگاه در “بازیگران و خلاصه داستان سریال هم گناه

  1. مهسا گفت:

    ییییی

  2. Shahla گفت:

    چی می هدیه تهرانی هم بیاد تو سریال

نظرات