پخش برنامه نود پلاس به جای نود با اجرای محمدحسین میثاقی

0

پخش برنامه نود پلاس به جای نود با اجرای محمدحسین میثاقی

برنامه نود پلاس جایگزین نود و بجای برنامه محبوب نود با اجرای محمدحسین میثاقی طبق شنیده‌ها قرار است روی آنتن شبکه سه برود و فیلمی از این برنامه در شبکه های مجازی و خبرگزاری ها پخش شدن  که حکایت از ساخت و تدارک این برنامه را دارد .

شنیده ها حاکی‌‌ است محمدحسین میثاقی با نودپلاس که گفته می‌شود برنامه‌ای مشابه با نود و فوتبال۱۲۰ که هر دو برنامه به تهیه کنندگی عادل تولید و روی آنتن رفته است، می باشد که همزمان با شروع لیگ برتر نوزدهم به روی آنتن شبکه سه می‌آید.
عادل فردوسی‌ پور با حذف برنامه نود از شبکه سه برنامه فوتبال ۱۲۰ را با اجرای حمید محمدی دارد که قبلا میثاقی آنرا اجرا میکرد.

 

برنامه نود پلاس

پخش برنامه نودپلاس با شروع لیگ نوزدهم

عادل چند ماهی است که از قاب تلویزیون دور مانده است و اختلاف‌هایش با علی فروغی، مدیر شبکه سه، باعث شده تا برنامه نود دیگر پخش نشود.

اما در خبرهایی جواد خیابانی، گزارشگر فوتبال، از حل شدن این اختلاف‌ها خبر داده و اعلام کرده که عادل فردوسی‌ پور به‌ زودی به‌ عنوان گزارشگر به صدا و سیما باز خواهد گشت.
اما خود وی تاکنون در این باره واکنشی نشان نداده و این اواخر وارد حاشیه نشده است . عادل یکی از محبوبترین و بهترین مجریان ورزشی و گزارشگران فوتبال است که چند دهه است در این عرصه فعالیت داشته است.

برنامه نود پلاس

نظرات