بازیگران و خلاصه داستان سریال آقازاده + بیوگرافی و اسامی بازیگران با نقش

0

بازیگران و خلاصه داستان سریال آقازاده

سریال آقازاده کاری جدید از حامد عنقا و بهرنگ توفیقی با کار موفق سریال پدر می باشد که در حال تولید و انتخاب بازیگر برای پروژه جدید خود هستند که این کار ،بر عکس سریال پدر در تلویزیون پخش نخواهد شد و قرار است در نمایش خانگی توزیع شود.

سریال آقازاده

حامد عنقا نه سال پس از طراحی و نویسندگی سریال قلب یخی به عنوان اولین سریال شبکه نمایش خانگی دوباره با عاشقانه ای خاص به این مدیوم بازمی گردد.

سریال آقازاده که چهارمین همکاری او با بهرنگ توفیقی پس از سریال های «انقلاب زیبا»، «پدر» و «بر سر دوراهی» است،
متفاوت از این تجربیات تلویزیونی و در فضایی خاص خواهد بود‌. پیش تولید این سریال به تهیه کنندگی عنقا از سال گذشته و پیش از ساخت مجموعه نوروزی شبکه دو آغاز شده بود و پروانه ساخت آن نیز به تازگی صادر شده است.

از این سریال خبر می رسد امین حیایی به عنوان یکی از بازیگران اصلی به سریال پیوسته است.

بازیگران سریال آقازاده

پیش از این از حضور یک بازیگر ناشناخته به عنوان نقش اصلی زن این سریال و احتمال حضور کیوانچ سوپراستار ترک در این سریال خبر رسیده و همچنین اعلام شده بود مهدی سلطانی و امین تارخ نقش پدرهای قصه را که مقابل یکدیگر قرار دارند ایفا می کنند.

در جدیدترین خبر گفته می شود امین حیایی بازیگر سینما و تلویزیون به سریال شبکه نمایش خانگی «آقازاده» پیوسته است. امین حیایی پیش از این در نخستین سریال شبکه نمایش خانگی یعنی «قلب یخی» با ایفای نقشی که چندوجهی ترین شخصیت این سریال به حساب می آمد با حامد عنقا کار کرده بود و حالا برای ایفای نقشی پر فراز و نشیب به کار تازه عنقا یعنی سریال «آقازاده» پیوسته است.

اسامی بازیگران سریال آقازاده با نقش در سریال

در ادامه اسامی همه بازیگران این سریال را به همراه نقش بیان میکنیم:

امین تارخ در نقش حاج رضا تهرانی
امیر آقایی در نقش نیما بحری
کامبیز دیرباز ایفاگر نقش شهنام
نیکی کریمی بازیگر نقش تینا
روزبه معینی بازیگر نقش نوذر

مهدی سلطانی ایفاگر نقش دکتر امیر بحری
ثریا قاسمی ایفاگر نقش احترام
لعیا زنگنه در نقش شریفه تهرانی
جمشید هاشم پور در نقش اکبر
سینا مهراد ایفاگر نقش حامد تهرانی

محمدحسین لطیفی بازیگر نقش حاج محسن
مهدی کوشکی بازیگر نقش الکس
کاوه خداشناس در نقش بازرس کیانی
پردیس پورعابدینی بازیگر نقش راضیه  مانلی مقدم
دیبا زاهدی بازیگر نقش سارا فضلی
سامیه لک بازیگر نقش سحر
مسعود فروتن بازیگر نقش استاد ارژنگ
سعید داخ در نقش بازپرس قاسمی
امین حیایی در نقش بهروز بهرامی

خلاصه داستان سریال آقازاده

سعید رجبی فروتن یکی از مدیران سازمان سینمایی در یادداشتی درباره اتفاقات شبکه نمایش خانگی به سریال «آقازاده» اشاره کرده و نوشته: این سریال قصه‌ای پرالتهاب و جذاب را روایت می‌کند که نام شخصیت اصلی آن حامد و حرفه او دادیاری است.

اینطور که از نام سریال و این توضیح رجبی‌فروتن برمی‌آید احتمالا با یک سریال با موضوعی اجتماعی و کنایه‌های روز ، یا شاید با یک عاشقانه متفاوت روبه‌رو خواهیم شد. سریالی که باید دید آیا می‌تواند موفقیت سریال «پدر» را برای این زوج در شبکه نمایش خانگی آن هم در این روزهای پرحاشیه این شبکه تکرار کند یا خیر.

سریال آقازاده

 

امین حیایی بازیگر نقش بهروز بهرامی در سریال آقا زاده

امین حیایی ۱۹ خرداد ۱۳۴۹ در تهران در محله قیطریه بدنیا آمده و  پس از گرفتن دیپلم، ضمن خدمت سربازی در مرکز هنرهای نمایشی عقیدتی – سیاسی نیروی هوایی فعالیتش را آغاز کرد. در سال ۱۳۷۰ بازیگر یک تئاتر کودکان به کارگردانی ثریا قاسمی بود. او در سال ۱۳۸۱ با بازی در شش فیلم: مزاحم، مانی و ندا، مونس، اثیری، رز زرد و بوی بهشت و چهار فیلم هتل کارتن، دست‌های آلوده، مزاحم و تله از ساخته‌های سیروس الوند به ایفای نقش پرداخته‌است.

همسر وی نیلوفر خوش‌خلق از بازیگران سینمای ایران است.

سریال آقازاده

مهدی سلطانی بازیگر نقش کتر المیر بحری در سریال آقازاده

مهدی سلطانی سروستانی ۱ شهریور ۱۳۵۰ در سروستان به دنیا آمده و دارای دکترای بازیگری تئاتر از دانشگاه اوینیون فرانسه است. وی ابتدا بخاطر بازی در سریال مادرانه معروف شد ولی برخی از مردم امروزه بیشتر او را در نقش هاشم خان دماوندی در سریال شهرزاد، می‌شناسند.

سریال آقازاده

امین تارخ بازیگر نقش حاج رضا تهرانی

امین تارخ ۲۰ مرداد ۱۳۳۲ در کازرون به دنیا آمد. نخستین فیلمی که بازی کرد مرگ یزدگرد و یکی از معروف‌ترین نقش‌هایش ابن سینا در سریال بوعلی سینا است. وی مدرک فوق لیسانس در رشته مدیریت فرهنگی دارد

سریال آقازاده

او در سال ۱۳۷۳ اولین مدرسه بازیگری را به نام کارگاه آزاد بازیگری در تهران تأسیس کرد و از فارغ التحصیلان این مؤسسه که وارد عرصه‌های بازیگری شده‌اند می‌توان افراد ذیل را نام برد:حبیب رضایی، مهتاب کرامتی، ترانه علیدوستی، شهاب کسرایی، پوریا پورسرخ، مریم بوبانی، بیتا بادران، غزل صارمی، مجید مشیری، رامین راستاد، مهدی امینی خواه، شبنم مقدمی، شهرام قاعدی، بیتا سحرخیز، شهناز شهبازی، مینا احمدوند، پاشا رستمی، فرانک حیدریان، مجید واشقانی و …اشاره کرد

نظرات