آموزش سایه چشم زدن با پنج مرحله گام به گام تا آرایش حرفه ای

1

آموزش سایه چشم زدن با پنج مرحله گام به گام تا آرایش حرفه ای

سایه چشم زدن : از میان خانم های عزیزی که به آرایش کردن صورت خود علاقه مند هستند، تنها تعداد کمی از آن ها با نحوه ی صحیح میکاپ یا آرایش آشنا هستند.

همچنین بیشتر خانم ها در آرایش چشم مهارت ندارند و به کرات دیده ایم و شنیده ایم که اکثرآن ها مایلند بدانند که چه نوع آرایشی برای چشم آن ها مناسب است.

چرا که همه می دانیم که برای انواع چشم، آرایش چشم نیز می بایست متفاوت باشد تا فرد زیباتر به نظر برسد. این مسئله بسیار مهم است به این علت که در خیلی از موارد آرایش اشتباه اعضای صورت، نه تنها بر زیبائی فرد نمی افزاید، بلکه باعث می شود از زیبایی او کاسته شود.

به همین علت در این مقاله قصد داریم تا شما را با یکی از مراحل آرایش چشم، که آن نحوه ی سایه زدن چشم است، آشنا کنیم. با ما در آموزش گام به گام نحوه ی سایه زدن چشم، همراه شوید.

سایه چشم زدن

مرحله ی اول سایه زدن چشم

همیشه در اولین مرحله از آرایش چشم خود، پشت چشم را به صورت کامل با استفاده از پریمر سایه چشم (eye-primer)، بپوشانید تا یک بستر یکنواخت، صاف و نرم برای انجام آرایش چشم شما فراهم شود. پس از خشک شدن پریمر، با استفاده از کانسیلر، سطح پشت چشم خود را بپوشانید. این باعث می شود تا سایه چشم شما، بسیار بهتر بر چشم شما بنشیند.

سایه چشم زدن

مرحله دوم سایه زدن چشم

در این مرحله شما نیاز به ۴ سایه اصلی با رنگ خنثی دارید. بر اساس رنگ پوست خود، نیاز به سایه با رنگ دو الی سه درجه از رنگ پوست خود تیره تر، یک سایه روشن تر از رنگ پوست خود و یک سایه با رنگ متوسط و مات و یک سایه با رنگ تیره و مات دارید.

سایه چشم زدن

مرحله سوم سایه زدن چشم

حتما از برس های مناسب برای آرایش چشم استفاده کنید. شما نیاز به یک برس با سایز کوچک، یکی با سایز متوسط برای محو کردن و یک برس سر صاف با سایز متوسط برای سایه زدن دارید.

سایه چشم زدن

مرحله چهارم سایه زدن چشـم

آرایش خود را با یک روشن کننده آغاز کنید. با استفاده از برس متوسط سر صاف، سایه روشن تر را به گوشه ی داخلی تر چشم خود بزنید.

نکته :

همیشه سعی کنید قبل از اینکه سایه را با برس به پشت چشم بزنید، آن را پشت دست خود امتحان کنید تا سایه های اضافه روی برس به پشت چشم منتقل نشود و مانع تمیزی آرایش چشم نشود.

سایه چشم زدن

مرحله ی پنجم سـایه زدن چشم

با استفاده از سایه با رنگ متوسط و با برس محو کن، سایه زدن را از بالای خط پشت چشم شروع کنید و به سمت داخل از گوشه ی داخلی چشم، شروع به محو کردن کنید. حالا با استفاده از سایه حجم دهنده، از گوشه ی بیرونی چشم به سمت خط پشت چشم شروع به محو کردن کنید. توجه کنید که همیشه می بایست سایه رنگ متوسط از سایه حجم دهنده، روشن تر باشد. پس در محو کردن، کاملا دقت کنید. برای تکمیل کار، حالا می بایست، گوشه های چشم را روشن کنید. با سایه ی تیره ی مات، در گوشه های خارجی چشم، به سمت خط مژه ها شروع به سایه زدن کنید. این کار باعث می شود تا چشمان شما زیباتر و شهلائی شود.

1 دیدگاه در “آموزش سایه چشم زدن با پنج مرحله گام به گام تا آرایش حرفه ای

  1. آموزشگاه مینیاتور گفت:

    بسیار مفید و کاربردی بود.
    آموزشگاه مینیاتور

نظرات