تیپ و استایل دختر بچه های خوشگل و بامزه با لباس تابستانی

0

تیپ و استایل دختر بچه های خوشگل و بامزه با لباس تابستانی

استایل دختر بچه : لباس بچگانه دخترانه قرار نیست همیشه کلیشه‌ای باشد. گاهی به عنوان یک مامان امروزی می‌توانید قوانین را بشکنید و سراغ ایده‌های تازه بروید.

همچنین بخوانید : UC Satın Al

 

استایل دختر بچه تابستانی شیک و جدید

 

تیپ دختربچه های خوشگل و بانمک

 

تیپ دختربچه فشن و اسپرت برای تابستان

 

 

وقتی وارد بخش دخترانه هر فروشگاهی شوید، از جمله انواع فروشگاه اینترنتی لباس بچگانه ، طبیعی است که لباس‌ها شامل سرهمی، بلوز، دامن و پیراهن دخترانه شوند. اما اگر قرار است مامان خوش سلیقه‌ای باشید و فرزندتان را با بقیه متفاوت کنید، خوب است راهتان را به سمت پسرانه فروشگاه کج کنید و نگاهی بیندازید به انواع کاردیگان‌های با‌نمک، کلاه‌های کپ‌ ناز و خلاصه هر لباس دیگری که می‌تواند به عنوان لباس بچگانه دخترانه به کار رود اما خودخواهانه از بخش پسرانه‌‌ فروشگاه سر درآورده است!

 

 

یکی از چیزهایی که تکمیل کننده لباس بچگانه دخترانه است، اکسسوری است. استفاده از انواع کلاه، کمربند، روسری و موارد مشابه می‌تواند ظاهر دختر کوچولوی شما را شیرین‌تر از همیشه کند. الان که هوای گرم از راه رسیده است، استفاده از کلاه حصیری با انواع گل‌های زیبا را فراموش نکنید و پیراهن‌ها را با کمربند شیک‌تر کنید. اگر کمربند هم قد و قواره‌ی او پیدا نکردید، از هدبند به عنوان کمربند استفاده کنید.

 

 

یکی از بهترین وسایلی که می‌تواند دختربچه‌ها را به کلوچه‌های متحرک تبدیل کنید، هدبند است. علاوه بر مدل‌های زیبایی که در فروشگاه‌ها پیدا می‌کنید، می‌توانید تی شرت‌ها و حتی جوراب شلواری‌های قدیمی را هم قیچی کنید و خودتان برای دختر کوچولویتان هدبند جدید بسازید.

 

 

هر چقدر در مورد بزرگسالان توصیه می‌کنیم که سایزهای هم اندازه‌ی خودشان را تهیه کنند، در مورد لباس بچگانه دخترانه این توصیه را نداریم. شما می‌توانید بلوزهای رکابی سایز بزرگ برای دخترتان تهیه کنید و زمانی که کوچکتر است آن‌ها را تبدیل به پیراهن تابستانه‌ی او کنید. می‌توانید شلوار جینی با قد بلند تهیه کنید و پایینش را تا بزنید و دخترتان را به یک کوچولوی خوشتیپ تبدیل کنید. به عبارت دیگر می‌توانید با سلیقه‌ی خوب مادرانه‌تان هر کاری بکنید که فرزندتان زیباتر شود، از جمله خرید لباس‌هایی با سایز بزرگتر. فقط یادتان باشد لباس بزرگتر نباید آزادی عمل او را بگیرد.

 

 

یک وقت‌هایی لازم است صدای جیرینگِ شکستن قواعد قبلی به گوش هر کدام از ما برسد. اگر تا به حال با شنیدن عبارت لباس بچگانه دخترانه ، لباس‌هایی با رنگ صورتی را تصور می‌کردید وقتش رسیده است دست از این کلیشه بردارید و در کنار صورتی به رنگ‌های دیگر هم فکر کنید. نگذارید کلیشه‌های جنسیتی از کودکی در ذهن فرزندتان شکل بگیرد. خودتان قواعد تازه را تعیین کنید و آلبوم عکس‌هایش را از میزبانی یک عالمه عکس با تناژهای مختلف صورتی نجات دهید. رنگ‌های دیگر را هم در کنار این رنگ زیبا بنشانید.

نظرات