ماجرای آزار و اذیت یسنا دختر بچه ۲ ساله هرمزگانی توسط پدرش

0

ماجرای آزار و اذیت یسنا دختر بچه ۲ ساله هرمزگانی توسط پدرش

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت:حال یسنا دختر ۲ ساله‌ای که با ضربات چاقو مورد آزار و اذیت پدرش گرفته بود وخیم است.

یسنا دختر بچه 2 ساله هرمزگانی

دکتر فاطمه نوروزیان مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: یسنا دختر بچه دو ساله حاجی آبادی بعد از مصرف شیشه قرارگرفته بود، اکنون در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان کودکان به سر می برد و حال مساعدی ندارد.
وی گفت: پدر یسنا ۲۶ آذرماه زمانی که همسرش بیرون از خانه بود با چاقو و ضربات متعدد به شکم و ران این کودک دوساله را به شدت مجروح کرده بود.
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود:تیم پزشکی سریع وارد عمل شده و یسنا را برای مداوا به بیمارستان فاطمه الزهراء حاجی‌آباد انتقال یافت .
وی گفت:پزشکان پس از معاینه دختر دوساله متوجه ضربات سختی به قسمت شکم و ران کودک می‌شوند که با اعتراف پدر وی مبنی بر اینکه در حالت توهم و اختیار اعمالش را نداشته است.
این کودک دوساله بعد از معاینه پزشکی به مرکز استان اعزام و پدر او نیز به مراجع قانونی تحویل داده شد.
این فرد پس از تحویل به مراجع قانونی گفت: پس از مصرف شیشه نمی‌دانم چگونه این اتفاق رخ داد اما زمانی که به خودم آمدم، مقابل پیکر غرق در خون فرزندم در بیمارستان بودم.
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه این کودک هم‌اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است، گفت: این دختربچه از ناحیه شکم با جسم برنده به‌شدت مجروح و پس از اعزام به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس اقدامات درمانی تخصصی جهت نجات جانش در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شد.
دکتر فاطمه نوروزیان افزود:این کودک پس از آسیب‌دیدگی توسط پدرش با مشکلات تنفسی و خونریزی شدید به بیمارستان حاجی‌آباد منتقل شد که مورد جراحی‌ها اولیه قرار گرفت اما شدت جراحات و نیاز به اقدامات درمانی بیشتر سبب انتقالش به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس شد.
وی با اشاره به اینکه پزشکان بیمارستان شهید محمدی بندرعباس به‌سرعت به جراحی روده و نواحی شکم پرداختند، گفت:با توجه به آسیب شدید ناشی از خونریزی و کمبود اکسیژن مغز به مدت طولانی، سطح هوشیاری این کودک همچنان بر روی پنج قرار دارد که باید گفت اوضاع جسمی مناسبی ندارد.
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود:بخشی از روده باریک این کودک پاره شده بود و خونریزی شدید داخلی داشت و در حال حاضر با پایان مراحل جراحی، کودک با دستگاه تنفس در بخش مراقبت‌های ویژه با همان هوشیاری ۵ بستری و تحت مراقب است.

نظرات