بازیگران و خلاصه داستان سریال مانکن

5

بازیگران و خلاصه داستان سریال مانکن

سریال مانکن و نحوه توزیع و زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و اسامی و بیوگرافی بازیگران و دانلود همه قسمت های سریال را در سایت حرف تازه مشاهده کنید.

مجموعه جدیدی است که برای نمایش شبکه خانگی به کارگردانی حسین سهیلی زاده، در حال تولید و آماده سازی می باشد

سریال مانکن

بازیگران سریال مانکن

این سریال پر بازیگر و پر ستاره است که از جمله هنرمندانی چون :
محمدرضا فروتن، مریلا زارعی ، نازنین بیاتی ، امیرحسین آرمان ، فرزاد فرزین ، لیندا کیانی، حسین پاکدل ، الهام پاوه نژاد، عارفه معماریان، رضا توکلی ، بهشاد شریفیان ، پانته آ کی قبادی، رابعه مدنی، بهزاد خلج، بهزاد محسنی، مائده محمدی و محمد صادقی، ….هستند که جلوی دوربین رفته اند و قرار است بازیگران جدید دیگری هم به مجموعه اضافه شوند.

سریال مانکن

قسمت آخر و زمان پخش سریال

این مجموعه نمایش خانگی به تهیه کنندگی ایرج محمدی در ۲۶ قسمت به نویسندگی بابک کایدان می باشد که قسمت آخر آن در ۲۶ قسمت بعدی مشخص می شود

خلاصه داستان سریال مانکن

در خلاصه این مجموعه آمده است: «همیشه عشق‌های بزرگ و زیبا، دشمنان بزرگ و مخوف داشته اند
حسین سهیلی زاده کارگردان در سابقه خود ساخت سریال هایی چون دلنوازان ، فاصله ها ، دختران حوا ، پریا و … را برای تلویزیون در کارنامه هنری اش دارد برای اولین بار به سراغ ساخت سریالی برای نمایش خانگی رفت.

سریال مانکن

فرزاد فرزین بعد از تجربه موفقی که در سریال عاشقانه منوچهر هادی داشت حالا دوباره در یک مجموعه دیگر خانگی مشغول به کار شده و این بار نقشی بسیار متفاوت و خیره کننده و جذاب را بر عهده دارد.

سریال مانکن

سریال مانکن

محمدرضا فروتن بازیگر با سابقه و موفق سینمای ایران برای اولین بار در یک مجموعه نمایش خانگی حضور دارد. فروتن بازیگری بی حاشیه و بسیار منحصر بفرد با بازی عالی و خاص است که در کارنامه هنری او فیلم های سینمایی زیادی دیده می شود.

عکس و اسامی بازیگران سریال

تصاویر بازیگران این سریال را مشاهده کنید.

سریال مانکن

سریال مانکن

سریال مانکن

5 دیدگاه در “بازیگران و خلاصه داستان سریال مانکن

  1. آوا گفت:

    فقط مریلا زارعی

  2. shiva گفت:

    هنوز به طور کامل سریال رو ندیدم،ولی به نظرم سریال جذابیه،نقش آقای امیرحسین آرمان و خانم نازنین بیاتی در کنار هم میتونه سکانس های زیبایی رو رقم بزنه،چون هر دوی این بازیگران ،از بازیگران جوان و پر طرفدار کشورمون هستن

  3. بوجی گفت:

    لحظه شماری میکنم قسمت ۶ بیاد

  4. الیاس شیرزاده گفت:

    واقعا بی نظیره قسمت پنجمشم

  5. Athena گفت:

    خیلی منتظرم تا بیاد…بخصوص با بازی آقای آرمان

نظرات