تاریخ و ساعت بازی حذفی سپاهان پرسپولیس در جام حذفی ۹۸

0

تاریخ و ساعت بازی حذفی سپاهان پرسپولیس در جام حذفی ۹۸

 بازی حذفی پرسپولیس سپاهان جام حذفی اعلام شد.
تاریخ بازی دو تیم لیگ برتری ، قرار بود که سوم خرداد ماه ۹۸ برگزار شود که این تاریخ به هشتم خرداد ماه تغییر کرد.
سازمان لیگ فوتبال ایران زمان جدید برگزاری دیدار‌های نیمه نهایی و فینال مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور را اعلام کرد.

به گزارش سایت حرف تازه و به نقل از سایت سازمان لیگ، سعید فتاحی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد تغییر زمان بازی‌های جام حذفی، اظهار داشت: با توجه به احتمال تغییرات در تقویم قمری و آغاز ماه مبارک رمضان، به طور غیررسمی اعلام شده بود که دیدار نیمه نهایی جام حذفی سوم خرداد ماه برگزار می‌شود، اما با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان یک روز با تاخیر آغاز شده و روز سوم خرداد ماه نیز مصادف با شب‌های قدر است، بازی نیمه نهایی جام حذفی بعد از ایام شهادت حضرت علی (ع) و شب‌های قدر، در روز هشتم خرداد برگزار خواهد شد.

بازی حذفی پرسپولیس سپاهان

زمان بازیهای جام حذفی ۹۸ فوتبال

مسابقه فینال هم دوازدهم خرداد بین تیم‌های داماش و برنده بازی پرسپولیس – سپاهان انجام می‌شود

مرتبط با این بخش بخوانید : جزئیات درگیری هواداران پرسپولس و سپاهان

ساعت بازی حذفی پرسپولیس سپاهان

این بازی در ساعت ۱۸ روز هشتم خرداد در ورزشگاه اصفهان برگزار خواهد شد.
ناگفته نماند که دیدار قبلی این دو تیم با حواشی زیادی روبرو شد که باعث مصدومیت و زخمی شدن چندین هوادار در ورزشگاه آزادی شد.

 

بازی حذفی پرسپولیس سپاهان

این اتفاق ناگوار بین هواداران دو تیم روی سکوها رخ داد که منجر به مصدومیت و شکست سر برخی هواداران شد که حواشی و انتقادات زیادی را به همراه داشت.
در لینک بالا به طور کامل حواشی و علت درگیری و تصاویر بیشتر را در بازی دو تیم در ورزشگاه آزادی را بخوانید تا از جزئیات و علت درگیری مطلع شوید.

نظرات