آیا ساموئل بازیکن سابق استقلال زنده است؟

2

آیا ساموئل بازیکن سابق استقلال زنده است؟

ساموئل بازیکن سابق استقلال که در اثر تصادف رانندگی فوت کرده بود ، حواشی زیادی را در پی داشته و ادعای عحیبی درباره مرگش شده است.
به تازگی همسرش ادعایی را مطرح کرده و نوشته است : همسرم زنده است
همسر جی لوید ساموئل، هافبک سابق و فقید استقلال متن عجیبی در اینستاگرام خودش منتشر کرده.

       ساموئل

خبر زنده بودن جی لوید ساموئل

خبر درگذشت جی لوید هافبک سابق استقلال یک سال پیش از همه رسانه های خارجی و داخلی منتشر شد.
اما بعد از مدتی هلیا سهیمی همسر ایرانی ساموئل در مصاحبه هایی که انجام می داد از مشکوک بودن مرگ همسرش و صحنه سازی مرگ او می گفت.

ساموئل

هلیا سهیمی همسر ایرانی ساموئل

همسر ایرانی او هلیا سهیمی این اتفاق را باور نکرد و از همان روز های اولیه علاوه بر ادعاهای گوناگون مبنی بر مسلمانی این بازیکن ترینیداد توباگویی، اعتقاد داشت که پلیس از جسد ساموئل آزمایش DNA گرفته اند و DNA مذکور با جی لوید هم خوانی ندارد.
حالا با گذشت یک سال از فوت ساموئل ،او متن زیر را در خصوص فوت همسرش نوشت:

سلام
یاران جیلوید و آبی های عزیز…
من هلیا سهیمی ساموئل همسر جیلوید هستم،
فردا میشه یک سال که من و خانواده ی جی داریم دنبالش می گردیم… شاید خیلی از شما عزیزان در جریان اتفاقات باشید…
به دو دلیل این پُست رو در پیج همسرم منتشر کردم، اول اینکه همونطور که قبل تر توضیح دادم سعی می کنم اینستاگرامش رو فعال نگه دارم تا توسط اینستاگرام دی اکتیو نشه تا روزی که خودش بیاد و دوباره براتون پُست بزاره. و دوم اینکه برای روشن شدن حقیقت و پیدا کردن همسرم اطلاع رسانی کنم و خواهش کنم که اگر میتونید در این مسیر کمکمون کنید…

پست هلیا سهیمی

در این پُست به ده مورد از مسائل و دروغ هایی که باهاشون مواجه هستیم اشاره کردم و البته که موارد بسیار زیادِ دیگری هم هست… معذرت میخوام اگر طولانی نوشتم، خلاصه تر از این نمی تونستم یک سال اضطراب و نگرانی و بی انصافی رو براتون توضیح بدم… پ.ن۱ برای تمام مواردی که اشاره کردم اسناد و مدارک موجود هست.

آبی_بودیم_و_آبی_میمونیم
برای_زندگی_همسرم_میجنگم

پ.ن۲ خواهش می کنم تا روشن شدن حقیقت از جمله ی روحش شاد استفاده نکنید، من و خانواده ی جی ، طبق شواهد موجود بر این باوریم که همسرم زنده ست.

ساموئل

نکته مهم این است که خواهر ساموئل نیز چنین صحبت هایی را منتشر کرده است.
پست اینستاگرامی خواهر ساموئل که دراین پست ادعای همسر ساموئل راتایید کرده است .

ساموئل
به برکت نام خداوند متعال… زمانش رسیده… خدایا ممنونیم. دی ان ای مربوط به جیلوید ساموئل نیست… تمام مطالبی که در ارتباط با‌ مرگ صحنه سازی شده ی جیلوید ساموئل در اینستاگرام منتشر کردیم حقیقت داره. و برای هر آنچه گفتیم مدارک ،اسناد و اثبات داریم

ساموئل
تاکنون این خانواده صحبتی مبنی برهک شدن صفحه خود در اینستاگرام انجام نداده اند و مشخص نیست که آیا این موضوع از سوی خانواده او مطرح شده و یا دو صفحه هک شده اند.

حتی همسر ایرانی جی لوید بازیکن فوتبال توباگویی در صفحه رسمی خودش ادعایی در خصوص هک شدن نداشته است.
هم چنین او در تلگرام کانال و البته هشتگی مبنی بر روشن شدن قضیه مرگ ساموئل راه اندازی و در ماه های اخیر هم ویدیوهای زیادی درخصوص کارشکنی پلیس انگلیس و مرگ مشکوک همسرش منتشر کرده است.

ساموئل

همسر اول جی لوید فوتبالیست توباگویی

در هر صورت معلوم نیست این یک ادعای واقعی درباره مرگ این بازیکن است و یا افرادی با هک کردن صفحات اینستاگرام سعی در سو استفاده دارند.
جی لوید ساموئل یکی از بازیکنان خارجی استقلال که سابقه بازی در تیم استون ویلای انگلیس را در کارنامه داشت در اردبیهشت ۹۷ در اثر یک سانحه رانندگی جان خود را از دست داد .

عکس همسر و فرزندان جی لوید

ساموئل

ساموئل

2 دیدگاه در “آیا ساموئل بازیکن سابق استقلال زنده است؟

  1. محب گفت:

    یک خبر خوب بدی همش تصادف و……نشد خبر

  2. خرید بادام درختی گفت:

    خیلی ممنونم از پست خوبتون

نظرات