بیوگرافی ستاره سادات قطبی و همسر و فرزندانش از طلاق تا خودکشی + عکس جدید

1

بیوگرافی ستاره سادات قطبی و همسر و فرزندانش از طلاق تا خودکشی + عکس جدید

ستاره سادات قطبی کیست

ستاره سادات قطبی همسر شهرام شکیبا متولد ۳ اسفند ۱۳۶۵ در اصفهان، مجری است فارغ التحصیل لیسانس رشته خبرنگاری می باشد، او علاوه بر اجرا در ورزش های والیبال و کیک بوکس نیز فعالیت داشته و یکی از حافظان قرآن است. ستاره سادات قطبی یک تجربه ناموفق زناشویی هم دارد و از سادات می باشد. او همسر شهرام شکیبا مجری تلویزیون است و با او ۱۴ سال اختلاف سنی دارد. این مجری در مرداد ماه ۱۴۰۲ مهمان برنامه از سرگذشت بود و درباره تصمیم به خودکشی صحبت کرد.

توجه شما را به ادامه بیوگرافی ستاره سادات قطبی همسر شهرام شکیبا + عکس ها و در نتیجه شما با علت جدایی ستاره سادات قطبی از همسر اولش و بیوگرافی کامل این مجری محجبه تلویزیون به علاوه ی سن و تاریخ تولد و شروع مجری گری و ماجرای ازدواج اول آن در سن ۱۹ سالگی تا طلاق و ازدواج با شهرام شکیبا آشنا خواهید شد.

بیوگرافی ستاره سادات قطبی مجری محجبه و همسر اول و دومش +عکس و علت طلاق

بیوگرافی ستاره سادات قطبی همسر شهرام شکیبا

ستاره سادات قطبی یکی از مجریان چادری و مذهبی صدا و سیما ایران می باشد. او در سوم اسفند ماه ۱۳۶۵ در شهرستان نجف آباد، اصفهان به دنیا آمده و دارای مدرک تحصیلی دیپلم ادبیات و لیسانس رشته خبرنگاری می باشد. او از والیبال به سمت کیک بوکس رفت، بعد از حفظ قرآن به اجرا روی آورد و یک تجربه ناموفق زناشویی هم دارد.

ستاره سادات قطبی

سوابق

خانم سادات قطبی از مجریان محجبه و چادری صدا و سیماست که در برنامه زیادی را با موضوعات خانواده و اجتماعی اجرا کرده و بیشتر اجراها نیز با همسرش شهرام شکیبا بوده است.

ماجرای طلاق از شوهر اولش

ستاره سادات قطبی در جدیدترین پست اینستاگرامی خود از همسر اولش و ازدواجش پرده برداشت و درباره علت طلاقش توضیح داد. او اخیرا در پستی دیگر ادامه این ماجرا را بازگو کرد:

سلام به روی ماهتون بنده های خوب خدا

۱۹ ساله بودم ازدواج کردم و ۲۷ سالگی جداشدم. اونموقع و الان دختران ۲۷ ساله هنوز مجرد بودند و هستند اما من هشت سال زندگی متاهلی رو تجربه کردم اما نتونستم ادامه بدم. اصلاشیرین نبود. هم مسیر نبودیم. تفکراتمون، اهدافمون همه متفاوت بود. دائم در جا میزدم و دور خودم میچرخیدم. خیلی سخت بود. نمیشد و تمومش کردم

قبل از اینکه با شهرام آشنا بشم گفته بودم همه ی مردها عین هم اند. فقط قیافه هاشون باهم فرق میکنه. اما ازدواجم با شهرام بهم ثابت کرد که اشتباه فکر میکردم. وقتی یه مَردکنارت باشه و تورو بفهمه، وقتی بشه سنگ صبورت، وقتی بفهمی اگه کم آوردی مَرد مهربونِ زندگیت تورو تنها نمیگذاره، حتی اگه همه ی آدم ها تورو رها کنند دنیا برات قشنگه چون کسی رو داری که به همه ی آدم ها و دنیا میارزه!.

ستاره سادات قطبی

ازدواج مجدد و همسر ستاره سادات قطبی

این مجری محجبه تلویزیون در سال ۱۳۹۳ با شهرام شکیبا مجری و نویسنده و استاد ادبیات ازدواج کرده و دارای دو پسر به نام صدرا و حسین می باشد‌ و از ازدواج اولش یک پسر به نام امیرعلی دارد که در پیج خود ابراز دلتنگی برای پسرش می کند.

ستاره سادات قطبی

افشاگری درباره دوری از فرزندنش

او در مراسم صدرالدین شجره مجری و بازیگر ،او را استاد خود نامیده و با چشمانی اشکبار نوشت:

قصه ی امیر علی، قصه ی استاد صدرالدین، قصه ی زندگیم خیلی عجیب و پیچیده ست،
دارم مینویسمشون، قصمو یا بهتر بگم قصمونو قراره چاپش کنم، کاش استاد بود و میخوندش امشب شب تولد امیر علیِ و من ازش دورم،
استادم دیگه نیست دردل کنم باهاش. خدارحمتش کنه تا عمر دارم دعاش میکنم، تا عمر دارم براش فاتحه میخونم، بخدا مدیونشم. دلم امشب خیلی گرفته! دعام کنید.

ستاره سادات قطبی

الهی خدا یه آدم مهربون، مثل صدرالدین شجره رو، توی سرازیری زندگیتون قرار بده و دستتون رو بگیره ..
الهی به جایی برسید که خوشبختی رو فریاد بزنید.

اختلاف سنی ستاره سادات قطبی و شهرام شکیبا

ستاره سادات قطبی همسر شهرام شکیبا مجری تلویزیون با انتشار پستی به اختلاف سنی ۱۴ ساله با همسرش اشاره کرد.

ستاره سادات قطبی مجری معروف زن ایرانی اسفند سال ۱۳۶۵ در اصفهان متولد شده است. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته خبرنگاری است. ستاره سادات قطبی تاکنون دو بار ازدواج کرده که ازدواج اولش پس از تولد یک فرزند پسر به طلاق ختم شد. او مجدد با شهرام شکیبا ازدواج کرده و حاصل این ازدواج یک فرزند پسر است، شهرام شکیبا نیز از همسر سابقش یک فرزند پسر دارد.

فرزندان ستاره سادات قطبی و شهرام شکیبا

فرزند سوم ستاره سادات قطبی مجری معروف از همسر دومش در روز تاسوعا ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ به دنیا امد و عکس او را در اینستاگرامش منتشر کرده است

توبد فرزند سوم ستاره سادات قطبی

او چندی پیش با انتسار پستی از بارداری اش خبر داد و نوشت:

سلام به روی ماهتون بنده های خوب خدا . بلاخره موفق شدم براتون پست بگذارم و بگم نور دیده و هدیه ی حضرت عباس علیه السلام چیه . اول بگم که ایشون خیلی ناز داشتند و مشخص نمیکردند که چی هستند. یکی درمیون میگفتند پسره /دختره . این عکس رو هم اسفند ماه شب تولد امام زمان که رفته بودم مشهد گرفتم. . .تا اینکه توهفته بیست و نهم رفتم سونوگرافی و به دکتر گفتم تا دقیق نگی چیه ازجام بلند نمیشم . دکتر گفت بچه چندمه؟ گفتم والا به نوعی چهارم گفت ماشاالله اونا چی هستند؟ گفتم هرسه تاشون پسرند. گفت خیلی دوست داری دختر باشه نه؟
فرزند سوم ستاره سادات قطبیفرزند سوم ستاره سادات قطبی و شهرام شکیبا

گفتم خب آره ولی چون توحرم حضرت عباس زیر قبه دعا کردم که بهم یه بچه ی صالح و اهل بیتی بده پسر هم باشه خوشحال میشم و روچشمم میگذارم. مگه میشه هدیه رو رد کرد؟ اونم از اقای مهربونی که باب الحوائجه . دیدم سکوت کرد.
دیگه چیزی نگفتم چون معمولا دکترها دوست ندارند مریضشون زیاد حرف بزنه. . فقط استرس سلامتش رو داشتم . آروم گفتم خانم دکتر سالمه؟ . خندید گفت سینه زن امام حسینمون سالمه و خیلی هم خوشگله!. . نفهمیدم چی شد. . حرفش رو مرور کردم تو ذهنم. گفت سینه زن امام حسین .خندیدم و گفتم پسره؟. . گفت یه سید کوچولوی دیگه به جمع خونوادتون اضافه شد. . توهم شدی ام البنین(مادر پسران). . به پهنای صورت اشک میریختم و نمیدونستم چی بگم!

عکس جدید امیرعلی پسر ستاره سادات قطبی از همسر اولش

عکس امیرعلی پسر ستاره سادات قطبی از همسر اولش

نذر کرده بودم اگه پسر باشه اسمش رو بگذارم حسین. . الان من مادر سید حسینم. سید حسینم هدیه ی حضرت عباسه و محرم قدم رو چشمم میگذاره. . پسر قشنگم آقا سید حسین الهی به حق جدت آقا سیدالشهدا نام دار باشی و عاقبتت بخیر بشه مادر. . سید حسینم تو هدیه ی آقا قمربنی هاشمی قول بده تورکابشون باشی و منو اون دنیا پیش مادرمون خانم فاطمه ی زهرا سلام الله علیها رو سفید کنی. . سید حسینم عزیز دل مادر بی صبرانه منتظرم سالم و سلامت به دنیا بیای و بشی انیس و مونسم . مثل برادرات . دوستت دارم هدیه ی خاص و آسمونی… . . میخوام تشکر کنم از شما مخاطب های نازنین که همیشه هوای منو داشتید و دارید و دعاهای قشنگتون بدرقه ی راهم بوده و هست. برای سید حسینم ویژه دعای خیر کنید . دست بوس تک تکون هستم عزیزای دلم. . بمونید برام رفقای حقیقی و دوست داشتنی خودم.

فرزند این زوج مشهور در روز تاسوعا، حسین شکیبا، ۱۶ مرداد ماه ۱۴۰۱ به دنیا آمد.

بیوگرافی شهرام شکیبا

شهرام شکیبا مجری و استاد ادبیات متولد ۱۷ آبان ۱۳۵۱ در تهران است.
شکیبا دوبار ازدواج کرده و همسرش اولش مهسا ملک مرزبان مجری بوده که با داشتن یک پسر به نام علی از هم جدا شدند.

ستاره سادات قطبی

مصاحبه جدید ستاره سادات قطبی و شهرام شکیبا

ترک تحصیل

من در ۱۵ سالگی به مدت یک سال به جامعه القرآن که اولین سال تاسیس آن در نجف آباد بود رفتم و در آنجا حفظ قرآن را شروع کردم و مجبور به ترک تحصیل شدم.

فعالیت در رشته والیبال

به والیبال خیلی علاقه داشتم و از کلاس سوم و چهارم دبستان رشته والیبال را انتخاب کردم و در مسابقات بین مدارس نیز شرکت می کردیم مدال می آوردیم.

دوران راهنمایی و دبیرستان این رشته را ادامه دادم و در این ۷ الی ۸ سالی که به این رشته ورزشی مشغول بودم

 

ستاره سادات قطبی

دوران نوجوانی پر نشاط خود را با فعالیت در رشته های ورزشی والیبال و کیک بوکسینگ گذرانده است.

بعد از آن مدتی به ورزش انفرادی کیک بکس و های فول کنتاکت علاقه مند شدم و اما متاسفانه به علت یک سری از مسائل شخصی نتوانستم آن را ادامه دهم.

مادرم مربی قرآن بود و من نیز از بچگی صدای قرآن در گوشم بود.
از دوران دبستانم مادرم قرآن حفظ می کرد و من صدای نوار کاست قرآنی که مادرم گوش می کرد را می شنیدم و تکرار می کردم
من بدون اینکه کلاسی برای حفظ قرآن رفته باشم و یا مادرم به من حفظ قرآن آموخته باشد، جزء اول قرآن را با صدای استاد پرهیزگار حفظ شده بودم.

ستاره سادات قطبی

نمیگویم هر روز قرآن میخوانم چون بچه کوچک و مشغله و تدریس قرآن دارم .
اما دوست دارم حداقل هفته ای یک بار صوت قرآن در خانه من بپیچه و بچه های من از شنیدن قرآن لذت ببرند.

سید صدرای من موقع خواب همیشه به من میگه مامان برام قرآن بخون.
و من باید حتما براش آیت الکرسی را با صدای بلند و با صوت بخونم تا به خواب بره.

ستاره سادات قطبی

من خودم در فضای مجازی فعالیت دارم .
اما مشکلم این است که برخی از خانم ها برای بدست آوردن فالوور ، عفت و حیای خود را از دست میدهند.
ما حیا و عفت زنانگی خود را باید حفظ کنیم و یک روزی به خانم فاطمه زهرا سلام الله علیها باید جواب بدیم

کاش شعورش رو داشته باشیم و بدانیم فضای مجازی برای خودنمایی و فروختن عفت و حیا نیست
ما باید از این تکنولوژی چیزهایی یاد بگیریم؛ نه اینکه خودنمایی کنیم، خود فروشی کنیم و هم دینمان را از دست بدهیم و هم دنیامون رو.

ستاره سادات قطبی

لگوی من در نوجوانی و جوانی مادرم بوده و هست.
ایشون در مشکلاتی که بوجود می آمد همیشه صبور بودند، توکلشون همیشه به خدا بود، هیچوقت خم به ابرو نمی آوردند

ستاره سادات قطبی در سریال نوار زرد ۲

ستاره سادات قطبی بازیگر سریال نوار زرد است. این سریال به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی تولید شده است

مهمان برنامه از سرگذشت

ستاره سادات قطبی مرداد ماه ۱۴۰۲ مهمان برنامه از سرگذشت بود و درباره تصمیم به خودکشی صحبت کرد.

عکس های جدید ستاره سادات قطبی

در ادامه چند تصویر را مشاهده کنید

ستاره سادات قطبی

ستاره سادات قطبی

ستاره سادات قطبی

ستاره سادات قطبی

ستاره سادات قطبی

ستاره سادات قطبی

1 دیدگاه در “بیوگرافی ستاره سادات قطبی و همسر و فرزندانش از طلاق تا خودکشی + عکس جدید

  1. ناشناس گفت:

    خدا شفات بده

نظرات