جزئیات توزیع سبد کالای مددجویان بهزیستی ویژه ماه رمضان ۹۸

0

جزئیات توزیع سبد کالای مددجویان بهزیستی ویژه ماه رمضان

سبد کالای مددجویان بهزیستی و جزئیات توزیع بسته حمایتی برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد را در سایت حرف تازه بخوانید.

شروع توزیع و واریز اعتبار سبد کالای رمضان به حساب مددجویان بهزیستی و کمیته امداد از فردا بوده و اعتبار این بسته حمایتی به حساب خانوارهای تحت حمایت بهزیستی و کمیته امداد واریز می شود.

سبد کالای مددجویان

زمان توزیع سبد کالا در سال ۹۸

سازمان برنامه و بودجه کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است: اعتبار سبد کالا یی ویژه ماه مبارک رمضان تا فردا به حساب مددجویان این دو نهاد واریز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری موج، به منظور کمک به سبد غذایی مددجویان و معلولان کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی کشور ، مبلغ ۴.۷۸۸.۱۳۲.۵۰۰.۰۰۰ ریال توسط سازمان‌های ذکر شده پرداخت خواهد شد.

 

سبد کالای مددجویان

مبلغ توزیع سبد غذایی مددجویان کمیته امداد

سازمان برنامه و بودجه کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است: اعتبار سبد کالایی ویژه ماه مبارک رمضان تا فردا به حساب مددجویان این دو نهاد واریز می‌شود.

مبلغ واریزی بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود و این ابلاغ تخصیص اعتبار در پی تأکیدات رئیس جمهور در یکی ۲ روز اخیر بوده است.

به این ترتیب برای مددجویان در خانوار یک نفره ۱۰۰ هزار تومان، دو نفره ۱۵۰ هزار تومان، سه نفره ۲۰۰ هزار تومان، چهار نفره ۲۵۰ هزار تومان، پنج نفره و بیشتر ۳۰۰ هزار تومان واریز می‌شود.

بر اساس ابلاغیه سازمان برنامه و بودجه، اعتبار ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومانی سبد کالایی مددجویان نهادهای حمایتی واریز خواهد شد.

سازمان برنامه و بودجه کشور در بخشنامه ای اعلام کرد: اعتبار سبد کالایی ویژه ماه مبارک رمضان تا روز پنجشنبه به حساب مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) و سازمان بهزیستی واریز می شود.
این سبد غذایی با مبالغ تعداد افراد خانوار بوده و  تعداد مددجویان در این مبالغ در نظر گرفته شده است و به حساب سرپرست خانوار ریخته می شود.

 

نظرات