اخراج شفر و حواشی راه ندادن به باشگاه استقلال

0

اخراج شفر و حواشی راه ندادن به باشگاه استقلال

اخراج شفر و حواشی راه ندادن به باشگاه  و مجیدی سرمربی موقت باشگاه استقلال، سر تیتر خبرهای خبرگزاری های ورزشی و فوتبالی است .
امروز نهم اردیبهشت ۹۸ زمانی که شفر سرمربی تیم آبی پوشان به همراه پسرش قصد ورود به باشگاه و رفتن بر سر تمرین را داشته از ورودش جلوگیری می شود و او را به باشگاه راه نمیدهند.

شفر و پسرش که مشغول فیلمبرداری از تمرین بودند، وقتی به ورودی مجموعه رسیدند، به آنها اجازه ورود داده نشد. سرمربی آلمانی نیز با ناراحتی به سمت خودروی خود رفت.

اخراج شفر

اخراج شفر از استقلال

این ماجرا در پی شکست های پی در پی این تیم بوده و آخرین شکست این تیم در مقابل پدیده با نتیجه یک بر صفر بود که شانس قهرمانی این تیم فقط محدود به روی کاغذ باشد.

اخباری به گوش رسیده که همکاری آبی‌های پایتخت با شفر تمام شده و او برکنار شده است.

استقلالی‌ها تا پایان فصل با یک مربی موقت که فرهاد مجیدی است، کار را ادامه خواهند داد و فصل آینده را با سرمربی جدیدی استارت می‌زنند
امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال گفته: من امین هواداران و صاحبان باشگاه هستم و باشگاه شخصی نیست. هر تصمیمی گرفته شود، برای
هواداران با این تیم زندگی می کنند و در اخبار داشتیم که عزیزی با نتایج تیم از دنیا رفته است و باید منطقی تصمیم بگیریم. من و اعضای هیات مدیره با همه توان تلاش کردیم تا مشکلات را برطرف کنیم و قطعا مشکلاتی نیز داشتیم.

اخراج شفر

مجیدی سرمربی موقت استقلال

وی ادامه داد: همه کارشناسان و هواداران می دانند که نتایج استقلال در خور و شان هواداران نیست و هیچکس از این نتایج راضی نبوده است.
آقای شفر تا پایان فصل اجازه حضور در تمرینات را ندارند و قرارداد ایشان غیر فعال شد.

علت راه ندادن شفر به باشگاه استقلال

فتحی درباره حضور شفر در محل تمرین، اظهار داشت: به آقای شفر نامه دادیم که ایشان به تمرین نیایند اما نامه شاید دیر رسیده و ایشان تصمیم گرفتند به تمرین بیایند و سپس اینجا این موضوع به ایشان ابلاغ شد.

علت برکناری و اخراج شفر از تیم استقلال

مدیرعامل استقلال ادامه داد: ما آدم های بی تجربه در فوتبال نیستیم و از لحاظ حقوقی همه چیز را بررسی کردیم. با کمترین هزینه و نزدیک به صفر قرارداد ایشان فسخ می شود. ایشان مربی ما نیستند و قطع همکاری کردیم. جوانب کار را بررسی کردیم و از زحمات ایشان تشکر می کنم. او مربی بزرگی بود اما توان ایشان در همین حد بود. گزینه های زیادی را بررسی می کنیم و تلاش می کنیم تا قبل از پایان فصل و در همین هفته ها یک مربی خوب را معرفی کنیم.

اخراج شفر

ماجرای سوزاندن فرهاد مجیدی

فتحی درباره حضور مجیدی اظهار کرد: مجیدی سرمایه گران قیمت باشگاه استقلال است. فرهاد مجیدی می تواند سالیان سال روی نیمکت بنشیند اما ایشان به من گفتند که نمی خواهند سرمربی دائم باشند. ما قصد سوزاندن کسی را نداریم.
در حالی که باشگاه استقلال اعلام کرد که وینفرد شفر و ساشا پسرش تعلیق بوده و فرهاد مجیدی سرمربی موقت استقلال خواهد بود، اما این دو در محل تمرین امروز آبی‌پوشان در مجموعه نفت تهرانسر حاضر شدند.

شفر و پسرش که مشغول فیلمبرداری از تمرین بودند، وقتی به ورودی مجموعه رسیدند، به آنها اجازه ورود داده نشد. سرمربی آلمانی نیز با ناراحتی به سمت خودروی خود رفت.

واکنش شفر به خبر اخراجش

وی درباره اخراج و برکناری خود گفته : من فقط می‌خواهم به خانه بروم.

سرمربی آلمانی استقلال که با پاسخ‌های کوتاه و بدون ارتباط به خبرنگاران پاسخ می‌داد، درباره اینکه چرا عصبی است، با خنده از کنار این سوال هم گذشت.

نظرات