خواستگاری عارفه عسگری از علیخانی در عصر جدید + بیوگرافی و اینستاگرام

0

خواستگاری عارفه عسگری از علیخانی در عصر جدید + بیوگرافی و اینستاگرام

عارفه عسگری شرکت کننده عصر جدید را با بیوگرافی و شغل و سن و آدرس اینستاگرام و عکس های شخصی و وضعیت متاهل و مجرد بودنش را در سایت حرف تازه مشاهده کنید.

بیوگرافی عارفه عسگری

معلم ریاضی و دیفرانسیل در کلاس های کنکور و متولد اسفند ماه در رشت بوده و علاوه بر تدریس در رشته های ریاضی در عرصع هنر و بازیگریب نیز فعال بود و به عنوان کمدین و مجری برنامه های مختلف نیز مشغول است.

عارفه عسگری

خواستگاری شرکت کننده عصر جدید از علیخانی

وی شرکت کننده قسمت بیست و پنجم عصر جدید در هشتم اردیبهشت بود که استندآپ کمدی درباره ازدواج و خواستکاری را با لهجی گیلیکی و شمالی اجرا کرد.

عارفه عسگری

وی مدتی است که به عنوان معلم ریاضی در کلاس های کنکور فعالیت دارد و در اجرای نمایش ها و استندآپ نیز مهارت و استعداد عحیبی دارد.
عارفه عسگری شرکت کننده قسمت بیست پنجم و اخرین قسمت از مرحله مقدماتی مسابقه عصر جدید بود که استندآپ خود را اجرا کرد و در یک حرکت جالب از احسان علیخانی خواستگاری کرد.

عارفه عسگری
او به احسان علیخانی گفت : مثلا شما آقای علیخانی فکر نمبکنید که دیر شده و این حرف او باعث خنده همه حضار و داوران و از جمله خود علیخانی شد.
البته او بعد از پایان اجرای خود رو به احسان علیخانی گفت : همه کمدین ها با خودشان و یا طرف مقابل شوخی می کنند و من هم شوخی کردم و وگرنه قصد ازدواج ندارم .

عارفه عسگری

عارفه عسگری شرکت کننده عصر جدید

موضوع استندآپ او خواستگار نداشتن و ازدواج نکردن بود و در اجرای خود گفت: جلوی در همه دوستانم خواستگار صف بسته اما ما نه
البته جلوی درب خانه ما هم صف بستن اما صف گوشت یخی که بغل خونه ما هست.
در ادامه از احسان علیخانی خواستگاری کرد و جواب علیخانی نیز در نوع خود بی نظیر بود که گفت: من هم صف همان گوشت یخی هستم .

 

عارفه عسگری

عارفه عسگری نتوانست نظر مثبت آریا عظیمی نژاد را کسب کند ولی با سه رای مثبت داوران توانست به فینال قسمت بیست و پنجم مسابقه استعدادیابی عصرجدید راه یابد.

عارفه عسگری

عارفه عسگری

عارفه عسگری

 

نظرات