ماجرای درگیری بهناز شفیعی بدلکار فیلم آذر با نیکی کریمی

0

ماجرای درگیری بهناز شفیعی بدلکار فیلم آذر با نیکی کریمی

بهناز شفیعی ، یکی از چهره‌های سرشناس در موتورسواری زنان است. مدت‌هاست علاوه بر فعالیت در این رشته، تلاش می‌کند موتورسواری زنان را گسترش دهد و با آموزش به دیگران به کشف چهره‌های جدید کمک کند. شفیعی فعالیت‌های دیگری نیز دارد؛ به عنوان مثال او در فیلم آذر ، به نیکی کریمی آموزش موتورسواری داد و در چند سکانس نیز به عنوان بدلکار ایفای نقش کرد.

بهناز شفیعی بدلکار

بهناز شفیعی در مصاحبه با روزنامه قانون از عدم پرداخت دستمزد و نادیده گرفتنش در فیلم آذر گلایه کرد.

یکی از فعالیت‌های شما در ماه‌های اخیر، آموزش موتورسواری به نیکی کریمی برای حضور در فیلم «آذر» بود. اتفاقی که بازتاب فراوانی در فضای مجازی داشت. کمی از حال و هوای این فیلم بگویید.

فیلم سینمایی آذر در حال اکران است. من از نیکی کریمی گله زیادی دارم. قرار بود برای اکران این فیلم از عوامل دعوت شود اما من را دعوت نکردند. حتی نیکی کریمی در پیج اینستاگرامی خود، تیزرهای این فیلم را گذاشت اما مربی و بدلکار را معرفی نکرد. حامی مالی این فیلم شرکتی به نام انرژی موتور بود و از آنجایی که من با این شرکت همکاری می‌کنم، تمام آموزش‌های موتورسواری و بدلکاری بر عهده من بود اما در نهایت نه برای جشنواره از من دعوت شد و نه دستمزدم را پرداخت کردند.

بهناز شفیعی بدلکار

با تهیه‌کننده صحبت نکردید که دستمزد شما را پرداخت کنند؟ به هرحال شما از توانایی‌های خودتان برای تولید این فیلم استفاده کرده‌اید و درست نیست حق‌الزحمه‌تان پرداخت نشود.

به مدیر تولید زنگ زدم. آن‌ها گفتند ما هزینه‌ها را پرداخت کرده‌ایم؛ به نیکی کریمی زنگ بزنید. به او زنگ زدم اما نتوانستم به نتیجه‌ای برسم. همین موضوع سبب شد در یک فیلم سینمایی دیگر بازی کنم که نقش خودم را در آن فیلم دارم و بدلکار یا مربی شخص دیگری نیستم. تجربه تلخی که از این فیلم داشتم، سبب شد تا قید همکاری با دیگر بازیگران را بزنم و خودم بازی کنم.

با نیکی کریمی در این باره صحبت نکردید؟ آن‌طور که در فیلم‌ها مشخص است، رابطه خوبی با او داشتید.

یک مدت من را در اینستاگرام بلاک کرده بودند و پس از مدتی آنبلاک کردند. هیچ پاسخی به من ندادند اما فکر می‌کنم از اینکه گفته بودم من بدلکار او هستم ناراحت شده زیرا گفته بود این موضوع را به هیچ‌کس نگویم. اینکه چرا باید دروغ بگویم را نمی‌دانم اما تمام جذابیت فیلم «آذر» برای من این بود که خودم متولد آذر هستم. این فیلم در آذرساخته و در همین ماه نیز اکران شد. به همین دلیل من قبول کردم که به عوامل این فیلم کمک کنم اما در آخر هیچ نتیجه‌ای برای من نداشت.ضمن اینکه نیکی کریمی از من خواسته بود که به کسی نگویم بدلکار او هستم تا فکر کنند خودش موتورسواری کرده. پول نمی‌خواهم ولی از نظر حرفه‌ای باید مرا دعوت می‌کردند که در اکران حضور داشته باشم یا به عنوان مربی و بدلکار معرفی می‌شدم اما این اتفاق رخ نداد. انتظار داشتم در تبلیغاتی که برای این فیلم‌ها انجام می‌شود، نام من را نیز ذکر کنند اما در عمل این اتفاق رخ نداد

عکسهای بهناز شفیعی و نیکی کریمی در فیلم آذر

بهناز شفیعی بدلکار

 

بهناز شفیعی بدلکار

 

  بهناز شفیعی بدلکار

 

بهناز شفیعی بدلکار

اما جانشین نیکی کریمی, اتهامات بهناز شفیعی بر ضد نیکی کریمی را بی اساس دانست.
با بهناز شفیعی تسویه حساب کرده ایم

چند روز پیش، بهناز شفیعی مربی موتورسواری نیکی کریمی که او را برای موتورسواری برای ایفای نقش در فیلم «آذر» آموزش داده، مدعی شد که نیکی کریمی دستمزدش را نداده و او را از اینستاگرام بلاک کرده است. او همچنین گفت که کریمی از او خواسته به کسی نگوید که بدلکاری در این فیلم را انجام داده تا همه فکر کنند کریمی خودش موتورسواری کرده است. اما امروز جانشین تهیه کننده «آذر» در واکنش صحبت‌های شفیعی اعلام کرده که او تمام پولش را بدون تاخیر دریافت کرده و مدارک آن هم موجود است.

سعید پاکستانی جانشین نیکی کریمی درباره ادعاهای بهناز شفیعی مربی موتورسواری در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
«در ارتباط با فیلم «آذر»، مجموعا دو قرارداد با خانم بهناز شفیعی تنظیم شده که موضوع قرار داد اول، اموزش موتور سواری به خانم نیکی کریمی بوده و طبق رسیدهای موجود که به امضاء شخص ایشان نیز رسیده است، خانم بهناز شفیعی بدون تاخیر کل مبلغ هر دو قرارداد را دریافت داشته و تسویه حساب نموده است»

او برخلاف صحبت‌های شفیعی تاکید می‌کند که در اکثر صحنه‌ها نیکی کریمی خودش راننده موتور سیکلت بود در «آذر» بوده است:
«اما در رابطه با بحث بدلکاری که ایشان به آن اشاره نموده اند، با وجودی‌ که خانم شفیعی کل دستمزد مربوط به بدلکاری را دریافت کرده بودند، معذلک در اکثر صحنه ها، خانم نیکی کریمی شخصاً راکب موتور سیکلت بوده و حتی در صحنه ای که نیازمند استفاده از بدلکار حرفه ای می‌بود، از انجا که خانم شفیعی توانایی اجرای این بخش را نداشتند لذا بناچار از بدلکار حرفه ای استفاده شده است که کلیه اسناد و مدارک موجود بوده که در صورت لزوم منتشر خواهد شد.»

نظرات