باران شیخی پیدا شد + جزئیات کامل پیدا شدن باران شیخی

0

باران شیخی پیدا شد + جزئیات کامل پیدا شدن باران شیخی

خبر پیدا شدن باران شیخی و این خبر را شاهین صمدپور در اینستاگرامش از سوی استانداری منتشر کرد و خبر پیدا شدن دختر ۸ ساله اراکی را به همه مردم نگران داد.

خبر پیدا شدن باران شیخی

باران شیخی پیدا شد

هنوز جزئیات کامل پیدا شدن باران شیخی اعلام نشده و اما شاهین صمدپور در اینستاگرامش نوشته:

خب خداروشکر

استانداری خبر پیدا شدن باران رو تایید کرده یه ساعت پیش هم با خانواده ی باران صحبت کردیم به اونا هم خبر پیدا شدن بچه اعلام شده ولی از جزئیات فعلن خبری ندارن ‌
باران شیخی دختربچه ۸ ساله که در صبح روز ۲۴ فروردین ماه در شهر مهاجران در راه رسیدن به مدرسه ناپدید شده بود، تا چند روز آینده به آغوش خانوادش برمیگرده

ممنونم از همه ی شما عزیزانی که کمک کردید

خبر پیدا شدن باران شیخی

جزئیات خبر پیدا شدن باران شیخی

خبر خوشحال کننده اینکه که وی سالم است و این خبر باعث خوشحالی همه افرادی که پیگیر خبر گمشدن و ناپدید شدن این دختر ۸ ساله بودن شده است .

این دختر از مهاجران بوده در شهرک مهاجران شازند به همراه خانواده زندگی می کرد و یکی از بستگان خانواده شیخی گفت: مدرسه باران تا منزل فاصله بسیار اندکی دارد و او در این مدت ناپدید شده است.

وی افزود: ظهر با تعطیل شدن مدرسه همکلاسی باران به منزل باران مراجعه و تکلیف شب را اعلام کرد که در این هنگام خانواده از گم شدن باران مطلع شدند.

این دختر در هنگام گمشدن لباس فرم صورتی رنگ مدرسه و مقنعه و سویشرت سفید رنگ پوشیده و فعلا مشخصی نیست که کجا و توسط چه کسی ربوده شده است و یا گمشده است.

نظرات