بیوگرافی و عکس های سارا والیانی بازیگر

0

بیوگرافی و عکس های سارا والیانی بازیگر

سارا والیانی بازیگر ایرانی را با بیوگرافی کامل و عکس های شخصی و خانواده و آدرس اینستاگرام و آثار فیلم و سریال را این هنرمند را در مجله اینترنتی حرف تازه بخوانید

بیوگرافی سارا والیانی

بازیگر ایرانی در ۱۷ اردیبهشت ۱۳۶۵ در تهران به دنیا آمده و چند یسالی است در عرصه بازیگری در تئاتر و سپس در سریال و فیلم سینمایی فعالیت دارد.

سارا والیانی

شروع فعالیت بازیگری

سارا والیانی مدتی است که وارد عرصه سینما و بازیگری شده و اگر چه در کارنامه هنری او آثار کمی در سینما و تلویزیون دیده می شود ، اما با نقش آفرینی خوب و درخشانش توانسته در بین بازیگران مطرح و شناخته شده قرار بگیرد و بیشترین تمرکزش روی فعالیت در تاتر است.
اولین اثر سینمایی که در آن بازی کرده رگ خواب بوده که در سال ۱۳۹۴ بوده و سپس در آثاری چون سریال تلویزیونی افسانه هزار پایان و بوف کور و سریال های دنگ و فنگ روزگار و خونه یکی و ….نقش آفرینی کرده است.

سارا والیانی

همسر سارا والیانی

این بازیگر چند سال پیش ازدواج کرده و متاهل می باشد
محسن میرزاخانی همسر این هنرمند است که در عرصه سینما و هنر فعالیت داشته و طراح صحنه و کارگردان می باشد و در برخی نمایش ها نیز با هم همبازی بوده اند.

سارا والیانی

عکس محسن میرزاخانی

خانم والیانی دارای یک پسر به نام آبتین می باشد.

سارا والیانی

فیلم های سینمایی

۱۳۹۶ رگ خواب حمید نعمت‌الله
۱۳۹۵ بوف کور احمدرضا معتمدی
راه رفتن روی سیم

سریال های تلویزیونی

سریال دنگ و فنگ روزگار
خونه یکی
سریال افسانه هزار پایان به کارگردانی شهاب عباسی

 

سارا والیانی
از شاخصترین نقشی او هنرنمایی در سریال افسانه هزارپایان و رگ خواب بوده است و در جدیدترین آثاری که حضور داشته دو سریال دنگ و فنگ روزگار و خونه یکی می باشد.

سارا والیانی

این بانوی هنرمند در سریال افسانه هزار پایان در کنار بازیگران نظیر مریم کاویانی، عزت‌الله رمضانی‌فر، تورج نصر و عزت‌الله مهرآوران و فرشته ترابی و کیمیا گیلانی و دیگر هنرمندان حضور داشته است.

در مجموعه تلویزیونی دنگ و فنگ روزگار نیز با هنرمندانی چون سبروس گرجستانی و مریم سعادت و زهرا داوودنژاد و مینا نوروزی و محمد نادری و پانته آ مهدی نیا و دیگر هنرمندان قرار گرفته است.

عکس های سارا والیانی

در ادامه تصاویر بیشتر از اینستاگرام این هنرمند را مشاهده کنید.

سارا والیانی

سارا والیانی

سارا والیانی

سارا والیانی

سارا والیانی

سارا والیانی

سارا والیانی

نظرات