بازیگران و خلاصه داستان سریال قطعه گمشده

3

بازیگران و خلاصه داستان سریال قطعه گمشده

سریال قطعه گمشده را در مجله اینترنتی حرف تازه با اسامی بازیگران و عکس های جدید مربوط به پشت صحنه سریال و تعداد قسمت ها و زمان پخش را به شما معرفی خواهیم کرد.

سریال قطعه گمشده

مجموعه جدید در حال تولید است که قرار است به زودی برای پخش به دست شبکه یک برسد و به نمایش دربیاید.
این سریال قرار است در شبکه یک پخش شود و طبق روال پخش سریالهای تلویزیونی در حوالی ساعت ۲۲ پخش شود.

بعد از اتمام سریال نوروزی نون.خ و پخش سریال دنگ و فنگ روزگار سریال جدید دیگری در این شبکه پخش می شود که این سریالی است که برای این منظور تدادک دیده شده و به زودی روی آنتن این شبکه میرود.

سریال قطعه گمشده

عوامل تولید و فنی سریال

ناظر کیفی این سریال ۱۳ قسمتی بر عهده احمد نیک کار، مدیر برنامه‌ریزی مهدی ابراهیم‌خانی، مدیر فیلم‌برداری پوریا حیدری، آهنگساز رضا خسروی، تدوین حامد معصومی، صدابردار امیر نخجوان، طراح صحنه و لباس محمد رحمانیان، طراح گریم زهرا بابایی، مدیر تولید حامد معصومی، صدا گزاری احسان افشاریان، مانیا معینی است.

سریال قطعه گمشده

مینا نوروزی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با انتشار پستی خبر از بازی در این سریال و پخش آن از شبکه یک سیما داد.

مینا نوروزی با انتشار این عکس در کنار سوگل طهماسبی نوشت : آخرین سکانس سریال قطعه گمشده … کارگردان:جناب فخررو ، تهیه کننده:جناب حسین سنگسری . تولید سیمای سمنان. بزودی از شبکه یک سیما.

سریال قطعه گمشده

بازیگران سریال قطعه گمشده

بازیگران این مجموعه عبارتند از : اشکان اشتیاق، سوگل طهماسبی، اسماعیل محرابی، اردلان شجاع کاوه، مینا نوروزی، آتش تقی پور، مهرداد فلاحتگر، کامیار شکیبایی، شهرزاد کیانی و … که در این سریال به ایفای نقش می پردازند.

عکس های بازیگران سریال قطعه گمشده

در ادامه عکس بازیگران و پشت صحنه این سریال را با حضور هنرمندان مطرح را مشاهده کنید.

سریال قطعه گمشده

سریال قطعه گمشده

سریال قطعه گمشده

سریال قطعه گمشده

سریال قطعه گمشده

3 دیدگاه در “بازیگران و خلاصه داستان سریال قطعه گمشده

  1. ناشناس گفت:

    سر پیری و معرکه گیری 🖕🤦

  2. تقی امینی گفت:

    سلام
    صبح بخیر عرض میکنم به دوستان ارجمند.به بهانه واردات هنرپیشه

    اینهمه هنر پیشه های خوشگل وخوش تیپ و… با تجربه ۴۰ سال خود کفائی در کشور عزیزمان که مشغول بازیگری هستند.ما نباید واردات هنرپیشه زن و مرد از خارج داشته باشیم.در زمان تجربه اقتصاد مقاومتی بنظر بنده نادرست است.!………… در یک مجله هنری خارجی چندین خبر خواندم که هنرمندان وهنرپیشه های خانم ها و اقایان ایرانی در تمام دنیا مشغول بکار هستند.پس نتیجه حاصل اینکه صادرات هنرپیشه هم داریم…………. باعث تامل میباشد که در خارج چه نوع بازیگری و هنرپیشگی مکنند؟خلاصه مازاد بر مصرف داخلی هم داریم.پس در سال اقصاد مقاومتی و تولید ملی و داخلی نباید از خارج بازیگر و هنرپیشه وارد بکنیم….خلاصه به نفع ملت ایران نیست………….بنده چهل سال تجره زندگی خارج از کشور از جمله ترکیه و بیشتر در شهر استانبول را دارم.که به جشنواره های سینمایی و تئاتر وفستیواهای هنری تبلیغاتی از جمله لباس با مانکن زیاد رفته ام…… که بعضی ها واسته گری و سودجویی اشخاص عمل میشود نه بسود ملت و کشور موردنظر……….خلاصه به نفع ملت ایران نیست…….. واگر هنرپیشه ای با چشم ابی و یا سبز لازم است با روش ساده با استفاده از لنزهای رنگی میشود جایگزین کرد…… این هم پیشنهاد بنده است که اگر خوب باشد و مورد قبول تهیه کنندگان و کارگردانان ایرانی بشود لطفا عمل بکنند.متشکرم

  3. فروشگاه مجازی فایل گفت:

    عالی

نظرات