خلاصه داستان و بازیگران سریال زیر همکف

1

خلاصه داستان و بازیگران سریال زیر همکف

سریال زیر همکف به تهیه کنندگی رضا جودی و کارگردانی بهمن گودرزی از زمستان مشغول تصویر برداری در تهران شده و اکنون مراحل پایانی خود را می گذارند.

سریالی که چهره های مشهور در آن حضور دارند و خواننده رپ مشهور به نام هومن شاهی که خواننده سوسن خانم است در آن حضور دارد.

سریال زیر همکف

رضا جودی تهیه کننده این مجموعه در این باره این مجموعه در تهران آغاز شده گفت: پیش‌بینی کرده بودیم که تصویربرداری کار تا اردیبهشت‌ ماه سال ۹۸ ادامه پیدا کند اما تصویربرداری «زیر همکف» اواخر هفته گذشته در میدان ونک به پایان رسید.

سریال زیر همکف

وی افزود: تدوین مجموعه نیز در مراحل نهایی قرار دارد و صداگذاری و ساخت موسیقی توسط امیر شریفی و بهنود یثربی آغازشده است.
این سریال در ژانر طنز است که بهمن گودرزی آن را کارگردانی کرده به زودی قرار است وارد کنداکتور پخش یکی از شبکه های تلویزیون شود.
بهمن گودرزی کارگردان این سریال پیش از این دستیار کارگردانی و نویسندگی چند سریال و فیلم سینمایی را بر عهده داشته و آثاری چون فیلم های سینمایی چون شیش و بش، ما خیلی باحالیم و ثبت با سند برابر است در کارنامه خود دارد.

سریال زیر همکف

بازیگران سریال زیر همکف

در این مجموعه بازیگرانی چون ویدا جوان ، نگین معتضدی ، زهرا گلدوست ، نادر داهیم ، سامان دارابی، خاطره حاتمی، بهادر مالکی، عزت الله مهرآوران ، محمود جعفری، پریسا مقتدی و یزدان فتوحی و سمیرا حسینی و هومن شاهی خواننده نیز در این سریال نقش ایفا می کند.

سریال زیر همکف

خلاصه داستان سریال زیر همکف

در خلاصه داستان این سریال آمده است: زندگی قانون های زیادی داره. ولی به نظر من مهم ترینش اینه که راحت، نه بگین و هیچ وقت از نه گفتن نترسین. موافقین؛ نه؟ این سریال که موقعیت هایی طنز دارد این روزها در کلانتری یوسف آباد در حال تصویربرداری است

سریال زیر همکف

زمان پخش و تکرار سریال

این سریال برای پخش از شبکه یک آماده خواهد شد که زمان و تکرار آن متعاقبا اعام می شود.

زندگی قانون های زیادی داره. ولی به نظر من مهمترینش اینه که راحت، نه بگین و هیچ وقت از نه گفتن نترسین. موافقین؟ نه؟

این مجموعه تلویزیونی با عنوان « چندراه» شروع به کار کرده که نامش به زیر همکف تغییر کرد.

سریال زیر همکف

سایر عوامل سازنده

فریبرز سیگارودی مدیر تصویربرداری،رضا بختیاری نیک مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان،محسن دارسنج طراح چهره‌پردازی، آبتین برقی طراح صحنه، جواد مقدس صدابردار، زهرا صمدی طراح لباس، وحید مرادی مدیر تولید، یوسف آقایی مدیر تدارکات، رضا گوگانی تصویربردار، حامد حسنوند و شایان سیگارودی دستیار اول تصویر، شایان سیگارودی مجری نور، آرش خرمی و فرهاد جمالی دستیاران تصویر، مهران شهرآشوب، ایمان فرزانی گروه کارگردانی، مارال فتحی منشی صحنه، مسعود رئیس الساداتی و نسرین حاجی‌زاده مجریان گریم، مهدی سنگی و جواد بهبودی دستیاران صحنه، سیاوش عطا خانی و حوری شفیعیون دستیاران صدا، مرضیه نیادی دستیار لباس، مهدی جودی تدوین، آریا اردستانی دستیار تدوین و صداگذاری، سمیرا بختیاری عکس، علیرضا ابویی تصویربردار پشت‌صحنه، شهاب‌الدین نجفی

عکس بازیگران سریال زیر همکف

در ادامه تصاویر بازیگران مجموعه بیشتر را مشاهده کنید.

سریال زیر همکف

سریال زیر همکف

سریال زیر همکف

سریال زیر همکف

سریال زیر همکف

1 دیدگاه در “خلاصه داستان و بازیگران سریال زیر همکف

  1. امیرحسین بصیرت گفت:

    نقدا ده پازده شبه با اصرار این سریال رو تماشا میکنم (بزور) هنوز متوجه نشدم کجای این سریال- بیمزه- طنزه که به اون درازی زیرش نوشتن مجموعه طنز …
    واقعا که برنامه های تلوزیونی ما به قهقرا رفتن!

نظرات