بیوگرافی و عکس های سحر خزائیلی بازیگر روزهای بیقراری ۲

0

بیوگرافی و عکس های سحر خزائیلی بازیگر روزهای بیقراری ۲

سحر خزائیلی بازیگر سینما و تلویزیون را در سایت حرف تازه با زندگینامه حرفه ای و شخصی و عکس های شخصی و اینستاگرام و آثار سینما و بازیگری را مشاهده کنید.

سحر خزائیلی

بیوگرافی سحر خزائیلی

مجری و گوینده و مدل و شاعر و بازیگر ایرانی متولد تهران و فارغ التحصیل رشته جامعه شناسی و مترجم و مدرس زبان انگلیسی می باشد.

تاکنون در چند فیلم و سریال ایفای نقش داشته و در آثاری چون سریال تلویزیونی چرخ و فلک، سریال تلویزیونی همسرایی و مجموعه تلویزیونی از این‌ جا تا اون‌ جا بازی کرده است.
وی علاوه بر بازیگری در به عنوان مجری ،گویندگی و کارشناسی جامعه شناس و مدرس مترجم زبان نیز فعالیت دارد و در زمینه شعر نیز دستی بر قلم دارد.
وی در سال ۱۳۹۶ در سریال همسرایی در کنار هنرمندانی چون امیر غفارمنش، نعیمه نظام‌دوست، شراره رخام و سید جواد زیتونی همکاری داشته است.

سحر خزائیلی

سحر خزائیلی را این روزها در سریال روزهای بیقراری دو مشاهده می کنید که در کنار افسانه بایگان هنرنمایی می کند و در نقش مددکار اجتماعی هلال احمر با وی همکاری میکند.
این بازیگر علاوه بر حضور در قاب تلویزیون در چند فیلم سینمایی حضور داشته که از جمله فیلم چارلی در تهران و در فیلم سینمایی در وجه حامل و پا تو کفش من نکن و .‌.ایفای نقش کرده است.

سحر خزائیلی

همسر سحر خزائیلی

از وضعیت ازدواج و مجرد بودن و زندگی شخصی و خانوادگی وی اطلاع دقیقی در دست نیست.

سحر خزائیلی

مجری و گوینده و مدل

این بانوی هنرمند علاوه بر بازیگری در عرصه گوینده و مجریگری نیز فعالیت دارد و یکی از مجریان صدا و سیما می باشد که برنامه های چون خانه شما و را در تلویزیون اجرا کرده و ناگفته نماند که بیشتر اجراهاش در تلویزیون در گروه اجتماعی و خانواده می باشد.
ایشان مدتی است که مدل تبلیغاتی برخی برندهای پوشاک نیز بوده و در این عرصه فعالیت دارد.

پیشنهادی:

 

سحر خزائیلی

مدرس زیان انگیسی و سفیر مبارزه با مواد مخدر

خانم خزائیلی مدرس زبان انگلیسی نیز بوده و در زمینه جامعه شناسی نیر فعالیت دارد و به عنوان سفیر صلح و مبارزه با مواد مخدر نیز انتخاب شده است.
همچنین در  زمینه اهدا عضو نیز پیشقدم بوده و یکی از فعالان این زمینه می باشد.

سحر خزائیلی

آثار فیلم و سریال

مجموعه تلویزیونی همسرایی (۱۳۹۶)
چارلی در تهران(۱۳۹۶)
سریال از این‌جا تا اون‌جا (۱۳۹۵)
چرخ و فلک (۱۳۹۵)
فیلم سینمایی در وجه حامل
فیلم پاتو کفش من نکن
کاتیوشا
نامیرا

سحر خزائیلی

وی در فیلم سینمایى «در وجه حامل» با هنرمندانی چون فرهاد اصلانى، ژاله صامتى، ایرج سنجرى، رویا جاویدنیا ، مصطفى کیایى، غلامرضا موسوى، رضا درمیشیان، هوشنگ گلمکانى، مهرداد صدیقیان، الهام پاوه نژاد، نگار عابدى، پردیس احمدیه، مجتبى پیرزاده و … همبازی بوده است.

عکس های سحر خزائیلی

در ادامه تصاویر بیشتر و جذابتر از این هنرمند را مشاهده کنید.

سحر خزائیلی

سحر خزائیلی

سحر خزائیلی

سحر خزائیلی

نظرات