آیا زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ تغییر کرده است؟

0

آیا زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ تغییر کرده است؟

در پی وقوع سیل اخیر در ایام عید نوروز در فروردین ماه ۹۸ و خرابی های ناشی از این سیل ویرانگر ،علاوه بر نگرانی ها و دغدغه های اساسی هموطنان این مناطق، نگرانی و دغدغ دیگری نیز برای داوطلبان کنکور ارشد ۹۸ ایجاد کرده است .
هموطنان عزیزمان در مناطق استان‌های خوزستان، لرستان و گلستان علاوه بر مشکلات بوجود آمده برای خانه و شهر و آبادی خود، یک دغدغه‌ بزرگ نیز دارند که آنهم رای زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ می باشد.

کنکور ارشد

کنکور کارشناسی ارشد ۹۸

بر اساس برنامه زمانبندی سازمان سنجش آموزش کشور، این آزمون قرار است روز‌های پنجم و ششم اردیبهشت ماه ۹۸ در سراسر کشور برگزار شود که با توجه به خسارت‌های وارد شده به خانه‌ها و شرایط عادی زندگی استان‌های یاد شده، عملاً امکان آمادگی این داوطلبان هم برای کنکور کارشناسی ارشد به حداقل رسیده است. تعداد زیادی از این داوطلبان طی روز گذشته خواستار تغییر زمان برگزاری این آزمون شده اند.
پیگیری‌های خبرنگار گروه دانشگاه ایرنا از مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزیر علوم و ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور مبنی بر بررسی این مساله به نتیجه نرسید.

کنکور ارشد

زمان برگزاری کنکور ارشد ۹۸

با این حال، سید جواد ساداتی نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و شورای سنجش و پذیرش دانشجو روز جمعه در گفت و گویی کوتاه با خبرنگار گروه دانشگاه ایرنا اعلام کرد که این موضوع در جلسه روز یکشنبه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بررسی می‌شود.

پیشنهادی:

 

احتمال تعوبق زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۹۸

لازم به ذکر است که برای تغییر زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ تصمیم گیری و مصوبه شورای سنجش و مذیرش دانشجو سازمان سنجش آموزش کشور و وزارت علوم و تحقیقات و فناوری نیاز می باشد.
با توجه به این شرایط و بررسی تغییر زمان کنکر ارشد اگر خبر جدیدی به دست آمده در این مطلب بروز رسانی خواهد شد و زمان دقیق برگزاری را اعلام خواهیم کرد.

نظرات