بیوگرافی ساره رشیدی بازیگر استندآپ کمدین و همسرش +‌زندگینامه و عکس جدید

0

بیوگرافی ساره رشیدی بازیگر استندآپ کمدین و همسرش +‌زندگینامه و عکس جدید

ساره رشیدی استند آپ کمدینی که در جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۲ دیپلم افتخار برای بازی در فیلم احمد کسب کرد! او یکی از کمدین های برنامه خندوانه است که بعدها در چند فیلم و سریال بازی کرد. در ادامه بیوگرافی ساره رشیدی که در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر توانست برای بازی در فیلم سینمایی احمد دیپلم افتخار کسب کند و همسرش و عکس جدید و اینستاگرام وی را می خوانید

ساره رشیدی

بیوگرافی ساره رشیدی

ساره رشیدی زاده ۲۳ دی ۱۳۶۶ در شیراز، بازیگر و کمدین است. این بازیگر و کمدین ایرانی متولد ۲۳ دی ماه در شیراز بوده و اهل استان فارس می باشد و دوران دانشجویی خود را در یکی از دانشگاه های شهرهای شمالی گذرانده است.

او فارغ التحصیل کارشناس ارتباط تصویری (گرافیک) می باشد که از تئاتر شروع کرد سپس جلوی دوربین رفت تا اینکه با اجرای استندآپ در خندوانه به شهرت رسید.

وی در دور دوم مسابقه خنداننده شو برنامه خندوانه رامبد جوان یکی از شرکت کنندگان بوده و با اجرای خاص و منحصر بفردش، با لهجه ی زیبا و دوست داشتنی شیرازی بسیار خوش درخشید.

ساره رشیدی

شروع فعالیت هنری ساره رشیدی

از ۱۵ سالگی شروع به بازی در تئاتر و یک سال بعد در سریالی برای شبکه استانی فارس به نام «چلچراغ» بازی کرده است. در کارنامه هنری او حضور در یک فیلم سینمایی و سه فیلم کوتاه دیده می شود، اما آنچه ساره رشیدی را به شهرت رسانده، حضور او در برنامه پرمخاطب خندوانه است.

وی درباره نحوه شرکت در مسابقه خنداننده شو گفت که کلیپ و فیلمی کوتاه از اجرایم را برای مسابقه فرستادم که بعد از بازبینی و دادن تست بین بیست نفر متتخب به مرحله اجرای استندآپ راه پیدا کردم.
ساره رشیدی بعد از پایان خنداننده شو هنوز با رامبد جوان و برنامه خندوانه همکاری دارد و گاهی برای اجرای نمایش در کنار مهمانان این برنامه حضور پیدا می کند.

ایشان پس از حذف از مسابقه خنداننده شو توانست در سریال « میانبر » و فیلم « زیر نظر » نقش های کوتاهی بازی کند ، سپس اجرای یک برنامه اینترنتی را بر عهده داشت و اکنون در دوران کرونا بیشتر با انتشار کلیپ هایی از استندآپ هایش با مخاطب ارتباط دارد و از طریق جذب اسپانسر و تبلیغات درآمد کسب می‌ کند.

پیشنهادی:

 

ساره رشیدی

اجرای استندآپ در خندوانه

وی هم اکنون یکی از بازیگران تئاتر است که چندین نمایش را روی صحنه در کنار دیگر بازیگران و هنرمندان بت سابقه انجام داده است‌
در آخرین برنامه خندوانه در نوروز ۹۸ در ۱۶ فروردین ماه همه کمدین های خندوانه در این برنامه مهمان رامبد جوان بودند که این خانم کمدین نیز یکی از شرکت کنندگان بود.

همسر ساره رشیدی

از وضعیت ازدواج و همسر و متاهل و مجرد بودن این بازیگر اطلاعی در دست نیست و تاکنون خبری مبنی بر ازدواجش منتشر نشده است.

ساره رشیدی

وی با اجرای استندآپ در گروه رامبد جوان در مسابقه خنداننده شو در شبکه نسیم به شهرت رسید و توانست نظر بینندگان و تماشاگران را به اجرای خوب و بازی خاصش جلب کند. او می گوید: بخش عظیمی از استندآپ هایم برگرفته از زندگی روزانه و تجربه زیسته خودم است؛ اما در مواردی مجبور به سانسور هستم. در مواقعی هم برای بهتر شدن فرم کلی استند‌آپ از قدرت تخیلم استفاده و در اصل موضوع دخل و تصرف می‌کنم

ساره رشیدی

زندگی ساره رشیدی بازیگر خنداننده شو

خانم رشیدی در مسابقه خنداننده شو ۲ ساره رشیدی در گروه رامبد جوان بود و با رضا نظری و ابوطالب حسینی اجرا داشتند.

ساره رشیدی استند آپ کمدینی که در جشنواره فیلم فجر دیپلم افتخار کسب کرد

خانم ساره رشیدی سال ۱۴۰۲ در سینمایی «احمد» و در نقش و در ژانر متفاوتی جلوی دوربین رفت که داستان فیلم به ۱۸ ساعت ابتدایی حادثه زلزله بم و اقدامی قهرمانانه می‌ پردازد. بازی درخشان وی در این فیلم او را نامزد سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن کرد.

بازی در سریال آنتن

سریال آنتن به تهیه‌ کنندگی و کارگردانی سیدابراهیم عامریان ساخته شده و نویسندگی آن را حمزه صالحی بر عهده داشته است. ساره رشیدی در این سریال در نقش دختر دانشجو حاضر شد.

داستان «آنتن» درباره پیرزنی است که پس از فوت شوهرش، یک سال درس خوانده، در کنکور شرکت کرده و در رشته پزشکی پذیرفته شده و با نوه‌اش هم‌ دانشگاهی می‌ شود. این اتفاق ماجراهایی را در خانواده و دانشگاه بوجود می‌ آورد.

شروع بازیگری از زبان خانم بازیگر

من به سمت استدآپ نرفته ام، بلکه استندآپ به سمت من آمده است. به خاطر اینکه من به بازیگری علاقه دارم. دلم می خواهد تئاتر و بازی کنم. در تلویزیون زیاد نه، ولی در سینما زیاد.

منتها دست تقدیر اینگونه بود که ویدئویی بفرستم برای برنامه خندوانه رامبد جوان و آن ویدئو پذیرفته شود و من ناگهان به خودم آمدم و دیدم در بین ۱۶ نفر اصلی و در گروه خود رامبد جوان هستم.

من اصولا آدم خوش تعریفی هستم. کمی هم در کاراکتر من کمدی وجود دارد، ولی در حد یک آدم معمولی بودم و ناگهان بین این همه داستان قرار گرفتم.

یادم می آید وقتی خندوانه شروع شد، بچه ها از قبل متن آورده بودند، یعنی پیگیر بودند، در حالی که به قول خود رامبد جوان، ساره پایش را گذاشت لای در و آمد! آمد که بگوید من یک بازیگر هستم.

ساره رشیدی بیشتر یک بازیگر است تا استندآپ کمدین، ولی الان شرایطی پیش آمده که او را به عنوان کمدین می شناسند. مردم کمدی را دوست دارند و من هم تلاشم را می کنم که در کنار بازیگری، استندآپ کمدین هم باشم.

ساره رشیدی

گفتگوی متفاوت با ساره رشیدی

*برای بهتر شدن اجرا روی چه ویژگی هایی تاکید می کنید؟

آنچه خیلی مهم است، این است که مخاطب شما چه کسانی هستند. تا حالا برای شما پیش آمده که به جایی بروید و شوخی کنید و هیچ کس نخندد؟ دیده اید چه احساس بدی به آدم دست می دهد؟

وقتی شما توجه نکنید که مخاطب شما چه کسی است، این اتفاق زیاد می افتد. مثلا یک متن یک جا جواب گرفته و همه لذت برده اند و خندیده اند و آن متن را می برید یک جای دیگر اجرا می کنید و همه به هم نگاه می کنند و پلک می زنند!

حال آدم بد می شود. قضیه این است که آنها چه کسانی هستند؟ از چه قشری هستند؟ زن هستند یا مرد؟ سن و شغل آنها و حتی وضعیت آنان از نظر مالی؟ همه اینها خیلی مهم است. فکر می کنم باید به این موارد توجه کرد.

*مخاطبان، شما را به عنوان کمدین خندوانه می شناسند.

پیشنهاد اجرا اینگونه پیش آمد که عزیزی از طرف برنامه نوروزی شبکه تهران به من زنگ زد. از طریق یکی از دوستانم شماره من را پیدا کرده بود و می خواستند با هم گپ و گفتی داشته باشیم و در جلسه ای که داشتیم، قرار بود من یکسری استندآپ داشته باشم، اما بعد به این نتیجه رسیدیم که در برنامه حضور داشته باشم.

چرا قبول کردم؟ چرا قبول نکنم؟! خیلی مورد بامزه ای بود و من ترجیح می دهم به جای استندآپ کمدین بودن به سمت بازیگری بروم و حس می کنم اجراهای تیپی بهتر است.

*تعدادی از سختی های یک اجرا را می گویید؟

سختی ها و شیرینی ها خیلی زیاد است. سختی ها مثلا همین که در سالن کسی به شما نخندد، شما یک عرق سرد می کنید و دائم می گویید خدایا این اجرا کی تمام می شود؟ این خیلی جو ترسناکی است و دیگر اینکه سه مورد در دنیا وجود دارد که با آن شوخی های زیادی می شود که ما در ایران نمی توانیم با آنها شوخی کنیم.
بازیگرعکس های اینستاگرام ساره رشیدی

*و شیرینی ها؟

خنداندن آدم ها خیلی لذت بخش است، مثلا من اجرا می کنم و تمام می شود و به فرودگاه می روم و آنجا با وجود اینکه ماسک دارم، آدم ها به من نگاه می کنند و لبخند می زنند.

در خیابان یا در ساختمان، مثلا وقتی برای اولین بار به جایی رفته بودم و وارد آسانسور شدم، یک خانم مسن آمد و گفت ماسک هم دارید، ولی من شما را شناختم، شما خانم ساره رشیدی هستید.

این برای من خیلی جذاب است که آدم ها وقتی من را می بینند، لب هایشان به خنده می شکفد. بابت آن اجراها و استندآپ هایی که داشته ام و آنها را خندانده ام، من را می شناسند و این خیلی برای من شیرین است.

*چقدر به بازیگری به صورت جدی فکر می کنید؟

من به غیر از بازیگری به چیز دیگری فکر نمی کنم. بازیگری خیلی خیلی برای من مهم و حیاتی است. خیلی وقت ها دلم می خواهد تلخ و جدی باشم، ولی الان مخاطبانی که دارم و من را می شناسند، دلشان می خواهد که لبخند به لب داشته باشم و آنها را بخندانم، ولی واقعیت این است که بخش کوچکی از شخصیت من کمدی است و هشتاد درصد کاراکتر من جدی است.

شرایط الان عجیب است و من در این فضای استندآپ و اینستاگرام قرار گرفته ام که این خود واقعی من نیست. خود واقعی من به درونیات علاقه دارد، دوست دارد که کنکاش درونی انجام بدهد و هیچ چیزی برای من لذت بخش تر از بازیگری نیست، به خاطر اینکه سراسر کنکاش است.

به بازیگری به صورت جدی فکر می کنم و هدف اول و آخر من در زندگی این است که بازیگر بسیار معروفی شوم، در ایران و حتی شاید در جهان!

هدف من صددرصد این است که یک بازیگر موفق و حرفه ای باشم. هدف من این است که من را به خاطر خودم و نه کمدین بودن و شیرازی بودن دوست داشته باشند. به خاطر بازی ام دوست دارم من را دوست داشته باشند.

ساره رشیدی

ساره رشیدی

ساره رشیدی

ساره رشیدی

ساره رشیدی

نظرات