بیوگرافی زهرا داوودنژاد (واله) و همسرش‌ +عکس های جدید زهرا داودنژاد بازیگر

0

بیوگرافی زهرا داوودنژاد (واله) و همسرش‌ +عکس های جدید زهرا داودنژاد بازیگر

زهرا داوودنژاد یکی از بازیگرانی است که نام مستعار دارد و برخی او را با نام واله می شناسند؛ زهرا داوود نژاد بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان متولد ۲۹ فروردین ۱۳۵۶ در تهران بوده و یکی از اعضای خانواده هنرمند داوودنژاد است. خانم داودنژاد در کودکی و در سن هفت سالگی مادرش را از دست داده است. ادامه بیوگرافی زهرا داوودنژاد بازیگر ایرانی و همسرش با عکس های جدید و زندگی هنری و شخصی وی را در بخش بیوگرافی سایت حرف تازه می خوانید تا با همه عکس های شخصی و نسبت های خانوادگی و عکس دیده نشده از همسرش و آثار فیلم و سریالش را مشاهده کنید.

زهرا داوودنژاد کیست

  • نام کامل: زهرا داوودنژاد (Zahra Davoudnejad): این بازیگر عضو یکی از هنری ترین خانواده های سینمای ایران است و تقریبا همه اعضای خانواده اش، در حوزه فیلم و سینما فعالیت داشته اند؛ زهرا داوودنژاد نوه مرحومه احترام سادات حبیبیان، برادرزاده محمدرضا داوودنژاد و دخترعموی مونا داوودنژاد که هر سه بازیگر هستند، است
  • نام مستعار: واله داوودنژاد
  • متولد: ۲۹ فروردین ۱۳۵۶
  • زهرا داوودنژاد اهل کجاست: تهران
  • شغل اصلی: بازیگر و منشی صحنه
  • اخرین مدرک تحصیلی : دیپلم
  • سالهای فعالیت : ۱۳۷۴ تا کنون
  • پدر : علیرضا داوودنژاد
  • برادر : رضا و علی داوودنژاد
  • عمو: محمدرضا داوودنژاد
  • مادربزرگ: احترام لسادات
  • مادر: فوت کرده
  • فرزندان :یک دختر بنام یلدا
  • وضعیت تاهل :متاهل

زهرا داوودنژاد

زندگینامه و بیوگرافی زهرا داوودنژاد

زهرا داوودنژاد بازیگر و دستیار کارگردان در ۲۹ فروردین ۱۳۵۶ در تهران در یک خانواده هنری و کاملا هنرمند به دنیا آمده و دارای مدرک تحصیلی دیپلم می باشد. البته در رشته مهندسی نرم افزار پذیرفته شده بود که بعد از سه سال رهایش کرده و ادامه نداده است.

زهرا داوودنژاد

خانواده زهرا داوود نژاد

پدرش علیرضا داودنژاد از کارگردانان و بازیگران مشهور سینما و تلویزیون و برادرش رضا داودنژاد نیز از بازیگران نام آشنا و معروف سینما و تلویزیون می باشد. زهرا داوودنژاد، دختر علیرضا داوودنژاد کارگردان، نویسنده و تهیه کننده ایرانی در بیست و نهمین روز فروردین ماه ۱۳۵۶ در تهران و در یک خانواده ۵ نفره به دنیا آمد. خانم بازیگر فرزند اول خانواده بوده و دو برادر کوچکتر بنام علی و رضا داوود نژاد دارد. یکی از برادران زهرا داوودنژاد مثل او بازیگر است و برادر دیگرش علی، در زمینه موسیقی فعالیت می کند.

زهرا داوودنژاد

شروع بازیگری

در خانواده ای هنرمند به دنیا آمده و مدرش از کارگردانان و بازیگران قدیمی و با باسابقه ایرانی است و به همین دلیل با فنون و تکنیک های بازیگری بیگانه نیست.
از ۵ سالگی در کنار پدرش شاهد فیلم سازی و حضور بازیگران بوده .
از پنج سالگی زمانی که پدرش مشغول ساخت خانه عنکبوت در سال ۱۳۶۲ در منزل شخصی خودشان بود ،بازیگران بزرگ سینما چون
مرحوم انتظامی و مرحوم مشایخی و زنده‌ یاد داوود رشیدی را از نزدیک دیده بود.

زهرا داوودنژاد

از سال ۱۳۷۴ ابتدا با فعالیت به عنوان منشی صحنه وارد عرصه هنر شد و کنار عوامل فیلم عاشقانه مشغول شد.
اما ورودش به بازیگری با ایفای نقش در فیلم بچه های بد در سال ۱۳۷۹ شروع شد و تاکنون در چند فیلم پدرش نیز هنرنمایی کرده است.
از جمله فیلم هایی که بازی کرده میتوان به فیلم های طوطی، دست های خالی، نیلوفر، کلاس هنرپیشگی و شماره ۱۷ سهیلا و ….اشاره کرد.
در واقع این بانوی هنرمند ایرانی فقط زگدر بازیگر نیست، بلکه به عنوان منشی صحنه و دستیار کارگردان در فیلم های سینمایی فعالیت می کند.

زهرا داوودنژاد

همسر زهرا داوودنژاد

ایشان متاهل است و چند سال پیش ازدواج کرده که حاصل این ازدواج یک فرزند دختر بنام یلدا می باشد. تاکنون نمای از همسرش منتشر نشده است.

زهرا داوودنژاد

پیشنهادی : بیوگرافی احترام السادات حبیبیان

وی به علت مادر شدن مدتی از بازیگری و فعالیت های هنری دور بود و که با فیلم شماره ۱۷ سهیلا دوباره به عرصه هنر و بازیگری بازگشت.

زهرا داوودنژاد

عکس زهرا داودنژاد و پانته آ مهدی نیا در دنگ و فنگ روزگار

جدیدترین نقش او در سریال دنگ و فنگ روزگار است که در شبکه یک در سال ۹۸ به نمایش درمیآید. دنگ و فنگ روزگار، سریالی در ژانر کمدی به کارگردانی جواد مزدآبادی است که داستان آن به ارتباط دو دوست بر می‌گردد که طی شراکتی دچار مشکلاتی می‌شوند و ناچار خواهند شد سال‌ها این مشکل را پنهان کنند و…. محمد نادری، نیما شاهرخ شاهی،امیر غفارمنش، زنده یاد سیروس گرجستانی،پانته آ مهدی نیا و… از بازیگران این سریال هستند، زهرا داوودنژاد در دنگ و فنگ روزگار نقش نعیمه خواهر نغمه را ایفا نموده است.

بازی زهرا داوودنژاد در فیلم ملاقات با طوطی

دومین تجربه زهرا داوودنژاد در سینما، با فیلم ملاقات با طوطی رقم خورد که این فیلم هم به کارگردانی پدرش علیرضا داوودنژاد ساخته شد و علاوه بر او، بازیگرانی همچون محمدرضا فروتن، مهتاب کرامتی، میترا حجار، مرجان شیرمحمدی و… به ایفای نقش پرداختند. زهرا داوودنژاد در این فیلم نقش زن صابر را بر عهده داشت.

بازی زهرا داوود نژاد در فیلم نیلوفر

یکیدیگر از فیلم های دیده شده زهرا داوودنژاد در سینما، فیلم سینمایی نیلوفر به تهیه‌کنندگی فرشته طائرپور بود که در این فیلم رویا نونهالی و فاطمه معتمدآریا با این بازیگر، همبازی بودند.

عروسی مردم فیلم سینمایی به کارگردانی مجید توکلی، روایگر داستان دختر و پسری است که تصمیم می‌گیرند برای تفریح به عروسی‌های مردم بروند و خوش باشند و…. زهرا داوودنژاد،نازنین بیاتی، شکیب شجره،احترام برومند، سارا محمدی، از بازیگران فیلم سینمایی عروسی مردم هستند،زهرا داوودنژاد در فیلم عروسی مردم نقش مینو را به عهده دارد.

فیلم شناسی زهرا داودنژاد

شماره ۱۷ سهیلا (۱۳۹۵)
کلاس هنرپیشگی (۱۳۹۰)
نیلوفر (۱۳۸۷)
دستهای خالی(۱۳۸۵)
ملاقات با طوطی (۱۳۸۲)
بچه‌های بد (۱۳۷۹)

سریال های تلویزیون

دنگ و فنگ روزگار (۱۳۹۷)
شوخی کردم (۱۳۹۲–۱۳۹۳)
دستیار کارگردان فیلم هوو
دختری در قفس (۱۳۸۱)

آثار منشی صحنه

سوگند (۱۳۸۷)
مانا (۱۳۸۷)
استشهادی برای خدا (۱۳۸۶)
اقلیما (۱۳۸۵)
بهشت از آن تو (۱۳۷۹)
عاشقانه (۱۳۷۴)

عکس های زهرا داوودنژاد

در ادامه تصاویر جذابتر و جالبتر زهرا داوود نژاد را مشاهده کنید.

زهرا داوودنژاد

زهرا داوودنژاد

پیج اینستاگرام زهرا داوود نژاد

Zahra Davoudnejad (@zahradavoodnejad)

یلدا دختر زهرا داوود نژاد : زهرای خانواده داوودنژاد در تاریخ ۶ دی سال ۱۳۸۱ صاحب فرزندی بنام یلدا شد و طعم شیرین مادر شدن را چشید. زهرا داوود نژاد عکس های زیبایی را در کنار دخترش دارد که در این مطلب هم مشاهده می کنید.

سخن پایانی: زهرا داوودنژاد (زاده ۲۹ فروردین ۱۳۵۶، تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است. پدرش علیرضا داوودنژاد کارگردان سرشناس می باشد ، دوتا برادر بنام های علی و رضا دارد که رضا داوودنژاد بازیگر است. آخرین مدرک تحصیلی اش دیپلم است ، البته در رشته مهندسی نرم افزار پذیرفته شده بود که بعد از سه سال رهایش کرده و ادامه نداده است.وی یکی از اعضای خانواده هنرمند داوودنژاد و حبیبیان است. وی دختر علیرضا داوودنژاد کارگردان ایرانی، خواهر رضا داوودنژاد نوه احترام سادات حبیبیان، برادرزاده محمدرضا داوودنژاد و دخترعموی مونا داوودنژاد است.

عکس برادر زهرا داوودنژاد

زهرا داوودنژاد

زهرا داوودنژاد

زهرا داوودنژاد

زهرا داوودنژاد

 

نظرات