کلکسیون رویایی تاج عروس ۲۰۱۹

0

کلکسیون رویایی تاج عروس ۲۰۱۹

تاج عروس: اگر تصمیم گرفتید که از تاج عـروس استفاده کنید باید سبک های زیبایی را انتخاب کنید که انتخاب آنها می تواند ظاهر و تم عروسی شما را تکمیل کند.

تاج عروس

 

تاج عروس

مدلهای شیک و جدید تاج عروس

تاج عروس

 

تاج عروس

مدلهای تاج عروس ساده و شیک

تاج عروس

 

تاج عروس

تاج عروس مدل ملکه ای و شاهوار

تاج عروس

 

تاج عروس

اگر صورت کشیده‌ دارید و موهای تان هم بالای سرتان شینیون شده است می توانید از تاج هایی که روی پیشانی قرار می گیرند و به اسم هدبندی به فروش می رسند، استفاده کنید. اما اگر برای تان مهم است تاج حتما بالای سرتان باشد، بهترین انتخاب یک تاج با ارتفاع حداقل ۵ سانتی متر است که بالای آن هلال باشد نه نوک تیز.

تاج عروس

 

تاج عروس

اما اگر صورت‌تان کشیده است، اصلا سمت تاج‌های بلند نروید، حتی الان که این تاج ها مد شده‌ اند و همه دست روی آن می گذارند بهتر است شما بیشتر به فرم صورت تان توجه کنید تا مد روز. چون اگر صورت کشیده ی شما با تاج کشیده و مدل موی کشیده ترکیب شود، قطعا افتضاح به بار خواهد آمد.

تاج عروس

 

تاج عروس

اگر لباس شما پر از مروارید، نگین و گل‌های دانتل و تزئینی است بهتر است سمت خرید تاج های شلوغ و پر زرق و برق. برای لباس‌ های شلوغ بهتر است تاجی انتخاب کنید که یک ردیف مروارید یا نگین داشته باشد و نه بیشتر. اما برعکس اگر لباس شما خیلی ساده طراحی شده و خبری از شلوغ کاری های طراحی نیست، می توانید با خیال راحت دست بگذارید روی پر زرق و برق ترین تاجی که در فروشگاه موجود است. تاج هایی هم به تازگی مد شده اند که از ترکیب گل و برگ‌هایی با جنس خاص ساخته شده اند. این تاج ها هم برای آنهایی که نمی خواهند تاج شان بالای سرشان باشد گزینه ی مناسبی است.

تاج عروس

 

تاج عروس

انتخاب تاج به مدل جواهراتی که استفاده می‌ کنید هم ربط دارد. اگر شما سرویس جواهرات پر از نگین پوشیده اید و اتفاقا کمربند روی لباس تان هم نگین دار است و تور روی سرتان هم با دانتل و مروارید کار شده، بهتر است ساده ترین تاج را انتخاب کنید تا خیلی توی ذوق نزند. اگر سر تا پای شما با مروارید و نگین پوشانده شود، قطعا خوب به نظر نخواهید رسید.

تاج عروس

 

تاج عروس

برای انتخاب تاج باید به قد آقا داماد هم توجه کنید. اگر با داماد هم قد هستید یا فقط چند سانت اختلاف قد دارید بهتر است کفش پاشنه کوتاه با تاج کوتاه انتخاب کنید . اگر تاج شما بلند باشد و شنیون موهای تان را هم در کنار این بلندی در نظر بگیرید قطعا یک سر و گردن بلندتر از داماد به نظر می آیید و این اصلا چیز خوبی نیست. البته اگر قد عروس خانم خیلی کوتاه باشد، استفاده از تاج های بلند و نوک تیز می تواند او را کشیده و بلند قد تر نشان بدهد که این از مزایای تاج های بلند است.

تاج عروس

 

تاج عروس

حتما خیلی رویایی به نظر می رسد شب عروسی تاجی از گل و برگ روی سرتان داشته باشید و هر بار که در فیلم های خارجی این صحنه را دیده‌اید با خودتان گفته اید من حتما این کار را انجام می دهم. اما بهتر است قیدش را بزنید. روز عروسی باید از صبح تا شب بدرخشید و گل های پلاسیده روی سرتان که با هر قدم یک گلبرگش روی زمین می افتد قطعا این درخشش را از شما می گیرد. رفتن به آتلیه، باغ، مراسم عقد و … همگی گل‌های شما را به سمت نابودی می برد و زمانی که پای تان به مراسم برسد دیگر خبری از عروس و تاجش نیست. اگر خیلی روی این مسلئه تاکید دارید، بهتر است از حلقه گل های مصنوعی استفاده کنید که نه پلاسیده می شوند و نه پرپر.

تاج عروس

 

تاج عروس

انتخاب تاج معمولا در یک رنگ خلاصه می شود؛ نقره ای. اما مدتی است تاج هایی با نگین های رنگی یا حتی جنس طلایی به بازار آمده است که اگر انتخاب درستی در این مورد داشته باشید ، حسابی به زیباتر شدن تان کمک می کند. نگین های رنگی اگر با رنگ لاک، آرایش و دسته گل تان به درستی ترکیب شود، به شما جلوه ی بهتری می بخشند.

تاج عروس

 

تاج عروس

تاج ها چند جنس دارند . دو تا از آن ها در بازار بیشتر دست به دست می چرخد. یکی از آنها جنس سفت و سخت است و دیگری منعطف و نرم. بهترین گزینه برای شما تاج نرم و سبک است. تاجی که کاملا روی شنیون شما بخوابد و سنگینی اش باعث بهم ریختن موهای تان نشود. تاج را در دست بگیرید، نرمی و انعطاف آن را امتحان کنید، سبکی و راحتی اش را روی سر بسنجید و بعد تصمیم نهایی تان را برای خرید بگیرید.

تاج عروس

نظرات