بیوگرافی یاسمن معاوی بازیگر و همسرش با عکس و سوابق +‌زندگینامه و تصاویر

0

یاسمن معاوی بازیگر متولد سال ۱۳۷۲ و اصالتا جنوبی است. والدین او هر دو اهل اهواز هستند اما خودش در تهران به دنیا آمده و زندگی کرده است. در رشته نرم افزار کامیپوتر درس خوانده و ظاهرا در ابتدا برنامه ای برای ورود به دنیای بازیگری نداشته اما یک اتفاق مسیر زندگی اش را تغییر داده است.

این بازیگر جوان، اصالتا اهوازی است خانم معاوی اولین تجربه بازیگری خود را در یک فیلم سینمایی معروفی همچون غیر مجاز تجربه میکنند این درحالیست که نقش یک این فیلم را هم به عهده دارند .

یاسمن معاوی

زندگینامه و بیوگرافی یاسمن معاوی

یاسمن معاوی متولد سال ۱۳۷۲ در تهران بوده ولی اصالتا اهل اهواز است پدر و مادرش نیز اهوازی هستند. یک خواهر و یک برادر دارد و با بازی در فیلم غیر مجاز و سریال گیلدخت به دشت مشهور شد

دیگر فیلم های یاسمن معاوی

  • ماهی سیاه کوچولو ( مجید اسماعیلی)
  • دختر (رضا میر کریمی)
  • کلاشینکف (سعید سهیلی)
  • سریال گیلدخت

شروع بازیگری

یاسمن معاوی بازیگر تازه کاری که این روزها اسم پدیده سینمای ایران را به یدک می کشد راجب موفقیتش در فیلم غیر مجاز توضیحات جالبی دادند . خانم معاوی اولین بازیگری خود را در یک فیلم سینمایی معروفی همچون غیر مجاز تجربه میکنند این درحالیست که نقش یک این فیلم را هم به عهده دارند .

کمتر کسی میتواند به این سرعت پله های ترقی را طی کند . یاسمن معاوی در مورد انتخابش در فیلم غیر مجاز گفت : فراخوانی را برای بازیگری در مطبوعات مشاهده کردم حدود ۲۰۰۰ نفر در این فراخوان شرکت کرده بودند که من هم جزو یکی از آنها بودم . از بین ۲۰۰۰ نفر تنها ۵ نفر کاندید شدیم و در نهایت از بین ۵ نفر من به عنوان بازیگر اصلی انتخاب شدم .

یاسمن معاوی

خانم معاوی در مورد پدیده شدنش توضیح داد : قطعا هر کس دیگری جای من این نقش را بازی می کرد پدیده می شد من هم قبول دارم که پدیده امسال سینما خواهم شد . به هرحال کسی که از بین ۲۰۰۰ نفر انتخاب می شود حتما قابلیتهایی برای گفتن دارد .

یاسمن معاوی در انتهای مصاحبه خود از میلاد کی مرام تشکر فراوان کرد و گفت : میلاد کی مرام در این فیلم خیلی کمکم کرد به طوریکه از بازی کردن در کنارش احساس راحتی می کردم

همسر یاسمن معاوی کیست

خانم یاسمن هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

آدرس صفحه اینستاگرام یاسمن معاوی :

@yasaman_moavi

یاسمن معاوی

یاسمین معاوی دوره های بازیگری را سال ۱۳۹۰ در آموزشگاه بازیگری امین تارخ با قبول شدن در مصاحبه اولیه با حمایت مادرش در عین مخالفت سایر اعضای خانواده طی کرد. سپس در چندین دفتر سینمایی تست بازیگری داد و در نهایت برای بازی در چند سکانس فیلم سینمایی کلاشینکف به کارگردانی سعید سهیلی محصول سال ۱۳۹۲ انتخاب شد و بازی کرد.

او در فیلم های سینمایی ماهی سیاه کوچولو، دختر و کلاشینکف نیز فعالیت داشته است. و در فیلم های ماهی سیاه کوچولو ( مجید اسماعیلی) , دختر (رضا میر کریمی) و کلاشینکف (سعید سهیلی) بازی کرده است.

یاسمن معاوی

فیلم کلاشینکف

فیلم کلاشینکف که یک درام جنایی به کارگردانی سعید سهیلی است از جمله کارهای یاسمن معاوی محسوب می شود. او همچنین در فیلم کوتاه من بازیگر نیستم با موضوع زنان معتاد و کارتن خواب بازی کرده و علاوه بر آن در فیلم ماهی سیاه کوچولو به کارگردانی مجید اسماعیلی به ایفای نقش پرداخته است. در خلاصه داستان این فیلم آمده: اگر ناگهان پرنده‌ها به پرواز درآمدند، یعنی دشمن پشت بوته‌هاست اما اگر پرنده‌ای پرید شاید پی دانه‌ای می‌رود. جنگجویان خطاکار تنها به پیروزی فکر می‌کنند پس بدیهی است که به سمت هر جنبشی پشت بوته‌ها یورش می‌برند اما جنگجویان خردمند که حواس، درک و عکس‌العمل‌شان را یکپارچه کرده‌اند تفاوت پروازهای دسته جمعی و تنها را می‌دانند. آنها آگاهی بر نشانه‌ها را طی آموختن «آئین دلاوری» زیست کرده و می‌دانند موقعیت پس از پیروزی مهم است نه پیروز شدن.

یاسمن معاوی

فیلم دختر

بازی در فیلم دختر به کارگردانی رضا میرکریمی از دیگر کارهای سینمایی یاسمن معاوی است. این فیلم داستان زندگی آقای عزیزی را نشان می دهد که سرپرست بخش تعمیرات و نگهداری پالایشگاه آبادان است و برای مراسم خواستگاری دخترش آماده می‌ شود و ستاره دختر دیگرش درهمان روز قصد سفر به تهران برای شرکت در جشن خداحافظی یکی از دوستان هم‌ دانشگاهی‌اش را دارد. پدرش به دلایلی به این سفر مشکوک است و این آغاز ماجراست

یاسمن معاوی

بازی در سریال گیلدخت

سریال گیلدخت اولین مجموعه تلویزیونی یاسمن معاوی است که در آن نقش فیروزه را بازی کرده است. فیروزه ندیمه نقش اصلی سریال یعنی گلنار با بازی میترا رفیع است. او خواهرخوانده گلنار محسوب می شود و در تمام سختی ها و مکشلات کنارش می ماند و در واقع می توان فیروزه را نیز از نقش های اصلی محسوب کرد که اتفاقا بازی خوب یاسمن معاوی در این نقش بسیار به چشم آمده است و می توان امیدوار بود این هنرمند از این پس در نقش های دیگر و در سریال ها و فیلم های بیشتری دیده شود.

یاسمن معاوی

فیلم غیر مجاز

یاسمن معاوی با فیلم سینمایی “غیرمجاز” معروف شد او که در این فیلم نقش دختری به نام توکا را بازی میکرد در سال ۹۴ به سرعت بر سر زبان عموم مردم افتاد او در این فیلم با میلاد کی مرام و پریوش نظریه همبازی شده بود.

غیرمجاز فیلمی به کارگردانی حسن یکتاپناه، نویسندگی محمد سلیمانی و تهیه‌کنندگی محمدحسین عامری‌پویا محصول سال ۱۳۹۴ است.

یاسمن معاوی

بازی یاسمن معاوی در سریال پیکسل

سریال پیکسل به کارگردانی محمود معظمی ساخته شد که یاسمن معاوی در آن بازی کرد و اولین تجربه خود را در نمایش خانگی کسب کرد. او در این سریال با بازیگران سرشناسی مثل پوریا پورسرخ ، سحر قریشی ، کامبیز دیرباز ، نرگس محمدی و پرستو صالحی همبازی شد و تجربه خوبی را کسب کرد.

یاسمن معاوی

 

یاسمن معاوی

 

یاسمن معاوی

 

یاسمن معاوی

 

یاسمن معاوی

 

یاسمن معاوی

 

یاسمن معاوی

 

یاسمن معاوی

 

یاسمن معاوی

 

یاسمن معاوی

 

یاسمن معاوی

 

یاسمن معاوی

 

 

تیپ جالب یاسـمن معاوی بازیگر نقش توکا در اکران فیلم غیر مجاز

نظرات