بیوگرافی و عکس های علی ضیا مجری

1

بیوگرافی و عکس های علی ضیا مجری

علی ضیا مجری فرمول یک را با همه فعالیت ها و خانواده و عکس پدر و مادر و خواهر و تحصیلات و ماجرای عاشقی و متن های عاشقانه اش و آدرس اینستاگرام و عکس های مدلینگش را در سایت حرف تازه بخوانید

علی ضیا

بیوگرافی علی ضیا

مجری تلویزیون و تهیه‌ کننده و گوینده رادیو در ۲۶ شهریور ۱۳۶۴ در کاشان به دنیا آمده و فارغ‌التحصیل مکانیک طراحی جامدات بوده در مقطع کارشناسی و یک خواهر به نام شیما دارد‌ و سید می باشد و مادرش شهره احدیت از نویسندگان و پدرش سید حسین ضیا از تاجران می باشد.

علی ضیا

نحوه ورود به صدا و سیما و فعالیت مجریگری

از سال ۱۳۸۵ وارد سازمان صدا و سیما شده و کارش را به عنوان مجری و گوینده در رادیو شروع کرد و به عنوان گوینده و گزارشگر در شبکه جوان مشغول بکار شد.
ورود او به رادیو با برنامه ای به نام پسری از کاشانه در سن نوزده سالگی استارت خورد و این آیتم او بهترین آیتم برنامه رادیویی شبکه جوان شناخته شد.

 علی ضیا
بعد از مدتی به عنوان مجری وارد تلویزیون و سیما شد و اجرای برنامه هایی چون برنامهٔ نیمروز، گزینه جوان، ویتامین ۳، ویژه برنامه تحویل سال نو، با اجازه خدا، نبش جنت آباد، بعضی‌ها، امشب، اینجا آینده، هزار و یک شب، یک یک، بخوشا شیراز و به تازگی فرمول یک را اجرا می کند.
وی اجرای برنامه ماه عسل را نیز یک دوره بر عهده داشت‌.

پیشنهادی: بیوگرافی و عکس های شاهین صمدپور

 

 علی ضیا

افتخارات فردی و جشنواره

وی یکی از برگزیدگان جشنواره خوارزمی بوده که با طرح موتور نیم دوار با قابلیت کارکرد با انواع سوخت بدون کاهش توان متتخب جشنواره شده و همچنین عضو انجمن مخترعین کشور می‌باشد.
کسب رتبه اول استانی و رتبه دوم کشوری در جشنواره خوارزمی
دارای گواهینامه پذیرش علمی اختراع از سوی هیئت علمی و معاونت آموزشی دانشگاه آزاد کاشان
عضو انجمن مخترعین کشور

 علی ضیا

مدیریت ها و سمت ها

مجری فرمول یک سنا هایی چون مدیر بازرگانی شرکت مهندسی ـ بازرگانی مبین تهران و مدیر بازاریابی شرکت مهندسین مشاور محرکیان و مدیر پروژه مؤسسه خیریه فاطمه الزهرا و همچنین دبیر اجرایی همایش دانشجویی کشوری مکانیک را بر عهده دارد

 علی ضیا

اقدامات خیرخواهانه علی ضیا در فرمول یک

ضیا در اقدامی کم‌ نظیر در برنامه فرمول یک نزدیک به هزار نفر که تمایل سفر به مشهد را داشتند، اما توانایی مالی آن را نداشتند را به مشهد فرستاد.
همچنین او توانست یک معتاد را به برنامه دعوت کنید و پس از صحبت با او، او را ترک دهد!
ضیا بعد از وقوع زلزله دلخراش کرمانشاه عوامل برنامه فرمول یک بدون فوت وقت خود را به محل حادثه رساندند و دو قسمت از برنامه را در کنار آسیب دیدگان هموطن اجرا کردند و یک کانکس اهدایی از طرف برنامه فرمول یک به زلزله زدگان کرمانشاه بدهد.
در بیشتر بخش های فرمول یک با کمک عوامل توانسته به شهرت برخی چهره ها کمک کند و برای مداوای بیماران قدمی بردارد.

 علی ضیا

بازیگری

این مجری تلویزیون تجربه بازیگری داشته و به عنوان بازیگر میهمان در سریال دفترخانه شماره ۱۳ حضور داشته و در فیلم چند اپیزودی رابطه نیز در چند سکانس نقش آفرینی کرده‌است.
وی یکی از سه مجری برتر بیست سال اخیر در صداوسیما انتخاب شده است.

 علی ضیا

مدتی است که با دلنوشته های عاشقانه و متن های غمگین همه طرفدارانش را سوپرایز و شگفت زده کرده و این متن ها همه را متعجب کرده و خودش گفته که زمانی که حس ترانه نویسی به سراغم می آید، می نویسم

 علی ضیا

علاقه مندی ها و تفریحات

پرسپولیسی دو آتشه است و اهل ورزش کردن از نوع والیبال و پیاده روی می باشد‌
عاشق لباس خریدن و خرید کردن است.
از دوستان نزدیکش بنیامین بهادری است و موسیقی سنتی را دوست دارد.

 علی ضیا

همسر علی ضیا

هنوز مجرد است و فعلا ازدواج نکرده

در جایی گفته عاشق هم شده‌ ام اما در لحظه عاشق میشوم
در برنامه دورهمی مهران مدیری درباره اش گفت: خیلی بدجور عاشق می شه، یعنی عاشق نمیشه ولی وقتی عاشق میشه یعنی مگه میشه جمعش کرد !؟

 علی ضیا

عکس های علی ضیا

در ادامه عکس های بیشتر و جذابتر از این مجری مشهور را مشاهده کنید.

 

 علی ضیا

 علی ضیا

 علی ضیا

 علی ضیا

 علی ضیا

 علی ضیا

سید علی ضیا

1 دیدگاه در “بیوگرافی و عکس های علی ضیا مجری

  1. پریسا نعموزاده گفت:

    سلام جناب اقای علی میخواستم بگم واقعا همیشه برنامه رو می ترکونین با اون تیپ تون عاشق خودتون اون تیپ تونم ‌‌ خیلی مرد جذاب خون گرمی

نظرات