عایق آنلاین خرید اینترنتی عایقهای صوتی و حرارتی ساختمانی

0

عایق آنلاین، تجربه ای جدید از خرید اینترنتی عایقهای صوتی و حرارتی ساختمانی

فروشگاه اینترنتی عایق آنلاین، فرصت انتخاب و خرید انواعفوم پلی اتیلن،توری مرغی،پشم شیشه،پشم سنگوکارتن پلاستو انواع پیچبا بهترین قیمت را برای شما فراهم ساخته است. عایق آنلاین با پیاده‌سازی شرایط پرداخت متنوع، امکان خرید را در هر زمان و مکانی با هزینه ارسال بسیار مناسب امکان‌پذیر کرده است. همچنین تضمین بازگشت رایگان کالا تا ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا به شما اطمینان خاطر خواهد داد تا خرید اینترنتیخود را با آسودگی بیشتر و تجربه‌ی عالی از عایق آنلاین انجام دهید.

مرجع فروش آنلاین انواع عایقهای ساختمانی

فروشگاه اینترنتی عایق آنلاین که متعلق به شرکت نوین عایق می باشد مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی محصولات عایقی در ایرانمی باشد. فروشگاه عایق آنلاین با داشتنمحصولات مختلفی از جمله فوم پلی اتیلن و توری مرغی و همچنین داشتن نمایندگی های رسمی شرکت های پشم شیشه و پشم سنگ وکارتن پلاست، واردات انواع پشم سرامیک و پیچ شیروانی آماده ارائه آنلاین انواع خدمات و محصولات به مصرف کنندگان محترم است.

کاربران و مشتریان و شرکت های مختلف می توانند با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت اطلاعاتی کامل برای انتخاب درست عایق مورد نظر خود، فروشگاه عایق آنلاین را بررسی کنند و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب و اقدام به خرید آنلاین نماین.

فروشگاه اینترنتی عایق آنلاین با دریافت نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت و کادری مجرب و تجربه طولانی در امر تولید و فروش انواع محصولات عایقی تلاش می کند محصولات عایقی با کمترین قیمت و بهترین کیفیت در درسترس مشتریان و شرکت های مختلف قرار گیرد.

معرفی برخی از محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی عایق آنلاین:

پشم سنگ

پشم سنگ که در زبان انگلیسی rock wool نامیده می شود، جزو خانواده عایق های حرارتی متشکل از الیاف معدنی است به همین دلیل گاهی به آن mineral wool هم اتلاق می شود. ماده اولیه اصلی برای تولید این عایق، سنگ بازالت، از گروه سنگ های آذرین است که بازمانده فعالیت های آتشفشانی است و در کشور به وفور وجود دارد.

تکنولوژی تولید پشم سنگ دارای روشی پیشرفته با اصولی ساده است. ابتدا سنگ بازالت در دمای ۱۴۵۰ درجه سانتیگراد ذوب می شود و به صورت سیلیکات مذاب در می آید. سپس مذاب به دست آمده با روش های خاصی به الیاف بسیار ظریف به قطر ۶ تا ۸ میکرون تبدیل می شود. مجموعه این الیاف میکروسکوپی عایق پشم سنگ را تشکیل می دهند.

عایق آنلاین

پشم شیشه

پشم شیشه از ترکیب شیشه های طبیعی و بازیافتی (بطری، شیشه پنجره ها و …) که در دمای ۱۴۵۰ سانتیگراد تبدیل به الیاف شده اند، ساخته می شود. ضخامت این الیاف حدودا بین ۶ تا ۷ میکرون است که در پروسه ی تولید پشم شیشه به یکدیگر تافته می شوند. این تافتگی الیاف باعث ایجاد میلیون ها حفره (بسته هوایی) در پشم شیشه می گردد که با حفظ هوا در خود ماهیت عایقی پشم شیشه را به وجود می آورند.

پشم شیش با داشتن وزن سبک و انعطاف پذیری بالا یکی از قدیمی ترین و پراستفاده ترین عایق های حرارتی و صوتی در دنیای عایق است که باعث کاهش مصرف بین ۲۰% تا ۳۰% در کف و دیوار های خارجی می شود. پشم شیشه در انواع مختلف رولی (پتویی)، تخته ای (پانلی) و لوله ای تولید و به بازار عرضه می شود.

عایق آنلاین

توری مرغی

توری مرغی ایرانی از مفتول های با کیفیت بالاتر نسبت به توری های مرغی خارجی بافته شده و جنس آن از گالوانیزه گرم می باشد. وزن توری مرغی ایرانی نسبت به توری مرغی چینی بیشتر بوده و این به دلیل ضخامت بیشتر وایرهای توری مرغی ایرانی می باشد. قیمت توری مرغی ایرانی نسبت به توری مرغی چینی بیشتر بوده و برای کارهای بلند مدت بسیار به صرفه تر می باشد و عرض تورهای مرغی موجود در بازار ۹۰ ، ۱۰۰ ، ۱۲۰، ۱۵۰ و ۱۸۰ سانتیمتر می باشد. توری های مرغی چینی از جنس گالوانیزه سرد می باشد.

عایق آنلاین

کارتن پلاست

ارتن پلاست از جنس پلی پروپلین می باشد و به روش اکستروژن تولید می شود. این ورق ها شامل دو ورقه مسطح خارجی است که توسط صفحات باریک عمودی به صورت موازی به یکدیگر متصل می شوند.

ورق های کارتن پلاست با عرض ۲۰۰۰ میلی متر در ضخامت ۲ تا ۱۰ میلی متر و در رنگ های متنوع تولید می گردد. این ورق ها عمدتا در صنعت بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد و برای مصارف تبلیغاتی، صنعتی، ساختمانی و کشاورزی بسیار مناسب می باشد.

عایق آنلاین

فوم پلی اتیلن

فوم پلی اتیلن ترکیبی است از پلی اتیلن فشرده و حبابهای بسیار ریز هوا که ​به خاطرداشتن خاصیت تراکم سلول بهترین ایزولاسیون و عالیترین عایق از نوع برودتی، حرارتی، رطوبتی و صدا می باشد. پلی فوم در گسترده دمایی ۳۵- تا ۸۰+ درجه سانتیگراد قابل استفاده ​استوضدرطوبتبودهوازنفوذآببه داخل وسایل بسته بندی شده جلوگیری می کند، در مقابل عوامل مخرب و خورنده شیمیایی مانند اکسیژن، اسیدهای رقیق و حلال ها مقاومت خوبی دارد.

پلی فوم اسفنجی است از پلی اتیلن که دارای خواص برتری نسبت به اسفنج های معمولی می باشد و می تواند به عنوان پلاستیکی مقاوم در مقابل ضربه، حرارت، رطوبت و الکتریسیته مورد استفاده قرار گیرد. پلی فوم ماده ای است کاملاً پاکیزه و غیر سمی، فاقد هرگونه بو و مزه و هیچگونه ماده خارجی و مضر را آزاد یا تولید نمی کند، و فاقد ترکیبات جانبی است. طول عمر مفید نامحدودی دارد و مستهلک نمی گردد.

عایق آنلاین

پشم سرامیک

الیاف سرامیکی جهت عایق کاري حرارتی در محدوده دمایی ۱۰۰۰ تا ۱۷۰۰ درجه سانتی گراد استفاده می شوند. این الیاف از طریق دمش و سانتریفیوژ مذاب ترکیب اکسید آلومینیوم-سیلیس و … تولید می گردند. بدین ترتیب که جریان مذاب به وسیله دمش هواي فشرده به قطرات کوچک تبدیل گردیده و در ادامه پروسه با استفاده از نیروي گریز از مرکز غلطک هاي چرخان به صورت الیاف با طول هاي متفاوت (حداکثر ۲۵۰ میلیمتر) تبدیل می گردد. الیاف تشکیل شده سفید رنگ و آمورف (غیر بلوري) بوده و نسوزندگی و قدرت عایقی فوق العاده دارند و قابل تبدیل به اشکال مختلف جهت کاربردهاي گوناگون صنایع می باشند. . نوع دیگر این مواد، Bio soluble Fibers می باشند. BSF، الیاف سیلیکات قلیایی خاکی با مقاومت بالا در برابر اسید هستند که قابل جذب در بدن بوده و در شرایط حساس زیست محیطی قابل استفاده می باشند.

عایق آنلاین

پیچ شیروانی

پیچ شیروانی سرمته ای یا پیچ شیروانی، استوانه ای رزوه شده است که گل پیچ آن به صورت شش گوش یا بکسی می باشد و در انتهای بخش رزوه شده آن قسمتی مته ای تعبیه شده است و در زیر گل آن یک واشر لاستیکی و فلزی وجود دارد.

جنس پیچ شیروانی از آهن یا فولاد یا استنلس استیل می باشد که معمولا به صورت آبکاری شده (گالوانیزه) عرضه می شود.

پیچ شیروانی سر مته ای، پیچ هایی هستند که در سر پیچ آن ها یک مته وجود دارد که این مته نقش اصلی و کاربردی را در این پیچ ها ایفا می کنند. پیچ های سرمته ای در دو نوع پیچ های سرمته ای خودکار و همچنین پیچ های شیروانی نوک مته ای وجود دارد که هر کدام کاربرد های خاص و فراوانی در صنایع مختلف دارند. پیچ های خودکار سرمته ای به راحتی در چوب و یا جای مورد نظر فرو می روند و بسته می شوند و دیگر نیازی به بستن رولپلاک نمی باشد و بدون آن ها بسته می شوند. اما نوع دیگری از پیچ های سرمته ای، پیچ های شیروانی سرمته ای می باشد که کاربرد های بسیار فراوانی در صنعت دارند.

عایق آنلاین

نظرات